Ja verrassend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie mijn prachtige NAC kiekje al gespot in de OP trouwens?
Hoezo? Was 'ie al gepost?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:01 schreef fransbreda het volgende:
Ja verrassend.
Ik heb nog een kiekje! Waar het gemeentelogo zo aan weerszijden op staat en dan eh... Breda in het midden? Ohnee. NAC.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:04 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn plaats is niet te zien op dat kiekje van NAC ..
Datdachtikookja!!quote:
Hehe, dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:08 schreef DutchieBre het volgende:
Onder Andere koffie ja
Ik ben hier vaker geweest...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Een indringer!
Stad?
Favo bier?
Voetbal cq nac?
Ah je bent wel up to date iig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben hier vaker geweest...![]()
Stad: Vlaardingen ( nu Hendrik Ido Ambacht), beide zonder eigen topic in STA![]()
Bier: Bier?![]()
![]()
Voetbal:![]()
Nac: trommels voortaan verbodenVerder wel een mooie club meestal
Koffieslowchatreeks?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:11 schreef Kuukske het volgende:
OA is mijn rebound uit een andere reeks.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:11 schreef Kuukske het volgende:
OA is mijn rebound uit een andere reeks.
Hoe kom je daar nou bij...?quote:
Verboden na een enquete onder nac supporters.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Waarom mogen trommels niet meer bij NAC?
Ik hoorde het net op de radio... verder hoorde ik iets over 200 supporters...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Waarom mogen trommels niet meer bij NAC?
Oh joh. Oké.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:14 schreef fransbreda het volgende:
Verboden na een enquete onder nac supporters.
Irritant vaak dat getrommel.
Vijf jaar wachten in Tilburg? Ik geloof er niks van.quote:
Sowieso; wachten in Tilburgquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:25 schreef JDude het volgende:
Vijf jaar wachten in Tilburg? Ik geloof er niks van.
Jawel, om het inwonersaantal kunstmatig hoog te houden moet je er minimaal 5 jaar blijven wonenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Vijf jaar wachten in Tilburg? Ik geloof er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |