Nee, dûh , ik moet ze wel leuk genoeg vinden op dat moment natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
je moet het ook niet met iedereen gaan doen, een beetje klasse hebben.
Je gaat wel van het ene naar het andere uiterste en heb je hem ook net zo staan als de fokkerquote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, dûh , ik moet ze wel leuk genoeg vinden op dat moment natuurlijk.
Ach.....verandering van spijs doet eten. Misschien zie ik hem komende zaterdag weer, dan gaan Jojo Chacha en ik weer richting palacequote:Op zondag 6 januari 2008 19:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je gaat wel van het ene naar het andere uiterste en heb je hem ook net zo staan als de fokker.
Good luck en misschien strik je de onderste welquote:Op zondag 6 januari 2008 20:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach.....verandering van spijs doet eten. Misschien zie ik hem komende zaterdag weer, dan gaan Jojo Chacha en ik weer richting palace.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Good luck en misschien strik je de onderste wel.
[ afbeelding ]
Oh zeerzekerquote:
Het ging om een ouwe man dan is het niet boeiend wie hij leuk vond.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh zeerzeker. Trouwens, ik en mijn vriendinnen zijn er nog steeds niet uit. Toen wij stonden te dansen en die lelijke ouwe man zo verdacht om ons heen bleef lopen/dansen, wie van de 2 vond hij nou leuk
?
Omdat ik dol op je benquote:Op zondag 6 januari 2008 20:15 schreef hierissieweer het volgende:
samjustme, waarom post je elke keer foto's van mij? :S
Look who's talking, echtquote:Op zondag 6 januari 2008 20:21 schreef samjustme het volgende:
Trouwens dat je tegen mij probeerde aan te rijden vond ik niet gepast.
dank je!quote:
Altijd een goed excuus natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef Zakje het volgende:
Och, 't was nieuwjaar en ik was niet meer helemaal helder
Ja die Moes is best wel liefquote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef Tomasso het volgende:
Eng, Mike van de vorige pagina ken ik soort van. In het echt ja... Helaas trouwens. En die Moes, dat is een hele goede vriend van iemand...Normaal gesproken is hij minder "patserig" trouwens hoorde ik
Het enige wat ik doe tijdens uitgaan is dansen, ik drink nauwelijks alcohol.quote:
Je ziet er leukt uitquote:Op zondag 6 januari 2008 20:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dank je!
Dit ben ik met net iets te veel cola vieux op...
[ afbeelding ]
en dit is mijn tattomoet alleen nog afgemaakt worden
![]()
[ afbeelding ]
Hoelang zul je nog moeten zitten?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:38 schreef hierissieweer het volgende:
en dit is mijn tattomoet alleen nog afgemaakt worden
![]()
een uurtje of 4 a 5quote:Op zondag 6 januari 2008 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoelang zul je nog moeten zitten?
Thanxquote:Op zondag 6 januari 2008 20:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het enige wat ik doe tijdens uitgaan is dansen, ik drink nauwelijks alcohol.
[..]
Je ziet er leukt uit.
ben benieuwd naar het eind resultaat!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:00 schreef hierissieweer het volgende:
een uurtje of 4 a 5
Maar voor deze een half uurtje, maar ben tegelijkertijd op mijn been tegen en mijn huid kon niet meer toen ik met mijn arm bezig was (je huid is een orgaan en op mijn been was al 3 uur gezeurd, dus de huid was op)
Maar de 16de is mijn vervolg afspraak!
Niet mee eens. Mits mooi gedaan erg sexyquote:
en jij moet zijn?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:58 schreef CometW het volgende:
http://www.gay.nl/thread/(...)n_hij_me_nog_vinden?
Nee, ik vind het echt altijd afschuwelijkquote:Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Mits mooi gedaan erg sexy
helaas zitten er gewoon héél véél lelijke tussen.
Van die walgelijke ingekleurde bulldogs of eenhoorns, of van die anusgeweien in de vorm van ene tribal. Brrrr.
die op mijn kuit zal je minder vinden, dat is een hele grote celtic-dragon echt een hele mooie, maar groot...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mee eens. Mits mooi gedaan erg sexy
helaas zitten er gewoon héél véél lelijke tussen.
Van die walgelijke ingekleurde bulldogs of eenhoorns, of van die anusgeweien in de vorm van ene tribal. Brrrr.
Hoe wil je dat doen als je oud word ?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
die op mijn kuit zal je minder vinden, dat is een hele grote celtic-dragon echt een hele mooie, maar groot...
!!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
je moet het ook niet met iedereen gaan doen, een beetje klasse hebben.
Lange broek dragen?quote:
Ach iedereen heeft zijn prijsquote:Op zondag 6 januari 2008 21:22 schreef samjustme het volgende:
Pff ben ik een magneet voor tieners ofzo op gay.nl zucht. Ik denk dat ik maar gewoon erbij zet onder 18 no way.
Te dicht bij je eigen denkwijze?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:22 schreef samjustme het volgende:
Pff ben ik een magneet voor tieners ofzo op gay.nl zucht. Ik denk dat ik maar gewoon erbij zet onder 18 no way.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ligt aan het soort en ook wel de reden waarom. Maar de overgrote meerderheid van de tattoo's vind ik afschuwelijk.
die is wel stabiel en inflatiebestendig, want de Zimbabwaanse dollar is ook niet meer wat hij geweest isquote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Dragonwizard het volgende:
in euro's?
Soort zoekt soort? En lekker complimentje voor bepaalde mensen.quote:
Hij zegt het ook alsof het een goede daad is ofzoquote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Soort zoekt soort? En lekker complimentje voor bepaalde mensen.
Pity cases?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zegt het ook alsof het een goede daad is ofzo.
Het maakt je jongerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is mijn haar ook lang aan het worden, dus begin maar te zeiken, ik ga de stad in
Eens. En piercings zijn ook vreselijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ligt aan het soort en ook wel de reden waarom. Maar de overgrote meerderheid van de tattoo's vind ik afschuwelijk.
Innoveren?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:32 schreef hierissieweer het volgende:
ik zoek een synoniem voor verniewend en klinkt als enoveren eloveren etc... Maar kom er niet op. Ben te moe maar ik heb eindelijk mijn scriptie af. ben vanmorgen begonnen
dat was het idd... nou ja kword oudquote:
Iedereen doet wat?quote:
ik nietquote:Op zondag 6 januari 2008 22:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat was het idd... nou ja kword oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |