Ik val niet zo op blonde heikneutersquote:Op zondag 6 januari 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit is nou een leuke jongen![]()
Tarkanhij lijkt wel 40 met zn verrotte kop!
Dat zag ik laatst liggen. Heel mooi in een doos. En de prijs viel me eigenlijk, vergeleken met bv dat boek van Erwin olaf, nog best wel mee!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind haar foto's van David LaChapelle altijd zó gaaf. Wil stiekem dat boek van hem nog wel hebben..
Misschien maar voor sparen deze lentequote:Op zondag 6 januari 2008 17:58 schreef Ang3l het volgende:
Dat zag ik laatst liggen. Heel mooi in een doos. En de prijs viel me eigenlijk, vergeleken met bv dat boek van Erwin olaf, nog best wel mee!
het zou ook nog kunnen dat het er op uit draaitquote:Op zondag 6 januari 2008 18:47 schreef Cairon het volgende:
schoonheid is niet subjectief.
Zeg wannabe Belg ik dacht dat jij hetero was geworden?
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:59 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
lichaam
.......
lichaamsbouw sportief, uh yeah right.
Ik ben vergeten zijn naam te vragenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef samjustme het volgende:
Trouwens met welke gay palace barman heb je gezoend want behalve M is de rest gewoon bagger en super verwijfd.
daarbij heeft het misschien ook nut om iets te vertellen over de kracht van Carnavalquote:Op zondag 6 januari 2008 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap, maar ik bedoel is dat ook nog daadwerkelijke een reden??
Toch niet Mikequote:Op zondag 6 januari 2008 19:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten zijn naam te vragen, maar ik weet nogwel dat hij veel kleiner was dan mij, zwart haar en een grappig gezicht had
, ohja, en hij vond onze zonnebrillen leuk
.
Is dat slechtquote:
Mike dus, maar werkt het wel jullie zijn beiden hoe zeg ik het netjes. Jullie zijn beiden gezegend van iets meer vrouwelijke hormomenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is dat slecht? Zijn lichaamsbouw was in ieder geval ,,kort en kan tegen een stootje" , een beetje getint of heel erg zonnebankbruin, donkere ogen. Hij stond ook op het podium om die travestieten-acts aan te kondigen
.
Ooooooch ik nam niet eens de moeite om om zijn naam te vragen, hij liep toevallig langs bij het glazen ophalen en nouja......de details krijg je nogwel te horenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mike dus, maar werkt het wel jullie zijn beiden hoe zeg ik het netjes gezegd van iets meer vrouwelijke hormomen.
Nu al spijt?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:37 schreef Zakje het volgende:
Ja dat was hem, jeetje, hij ziet er anders uit als ik nuchter ben
.
Spijt is zo'n verspilling van energie, daarbij, het was maar wat zoenen, het is niet alsof we naar het gemeentehuis zijn gestaptquote:Op zondag 6 januari 2008 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nu al spijt?
Ach hij kan tegen een stootje.
samenwonen en dan lekker kindjes adopterenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:42 schreef Zakje het volgende:
[..]
Spijt is zo'n verspilling van energie, daarbij, het was maar wat zoenen, het is niet alsof we naar het gemeentehuis zijn gestapt.
Voor mij zegt het inderdaad niet zoveel, misschien komt het wel omdat ik het te vaak doe als ik uitgaquote:Op zondag 6 januari 2008 19:47 schreef Cairon het volgende:
we weten wat zoenen in Zakje-land is... en dat is geen grote stap verwijderd van het gemeentehuis...
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Voor mij zegt het inderdaad niet zoveel, misschien komt het wel omdat ik het te vaak doe als ik uitga. Misschien moet jij ook maar eens een keer lekker zoenen , tis wel een leuke manier om je tijd door te brengen, en ik word er altijd wel vrolijk van
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |