Ach hou op zeg!quote:
MOP!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is mijn haar ook lang aan het worden, dus begin maar te zeiken, ik ga de stad in
Zijn je krullen nog steeds niet terug? Ik vind het mooier nu het wat langer is prul, maar je mag de volgende keer wel iets vrolijker kijken voor de foto.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is mijn haar ook lang aan het worden, dus begin maar te zeiken, ik ga de stad in
Wordt het je eerste carnaval?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef Zakje het volgende:
Ik krijg net te horen van een aardige studiegenoot dat ze wilt dat ik ook carnaval kom vieren! Carnaval, ik heb het altijd afgedaan als iets boers, ik vind bier niet heel erg lekker en ik heb geen kostuum.................en dan toch ja zeggen
.
en waar gaat het spektakel zich afspelen ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef Zakje het volgende:
Ik krijg net te horen van een aardige studiegenoot dat ze wilt dat ik ook carnaval kom vieren! Carnaval, ik heb het altijd afgedaan als iets boers, ik vind bier niet heel erg lekker en ik heb geen kostuum.................en dan toch ja zeggen
.
Ik ook nog nooit hoor, wat ik ervan begrijp is dat je je moet verkleden en dan veel bier moet drinkenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vier nooit carnaval. En ik ben brabander.
Tilburgquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waar gaat het spektakel zich afspelen ?
Les 1... dat is niet waar carnaval om draait. Lekker gek doen en een hoop gezelligheid maken wel!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit hoor, wat ik ervan begrijp is dat je je moet verkleden en dan veel bier moet drinken![]()
, maarja, misschien is het wel leuk. Maar hoe moet ik me in godsnaam verkleden!
Ja, en die twee dingen zijn nou juist waar ik zo'n afkeer van hebquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit hoor, wat ik ervan begrijp is dat je je moet verkleden en dan veel bier moet drinken![]()
, maarja, misschien is het wel leuk. Maar hoe moet ik me in godsnaam verkleden!
Is het echt van essentieel belang dat je je moet verkleden......?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
Les 2: Verkleden... In bijna elke winkel kun je hier momenteel leuke kostuums vinden. Zoek iets uit waar je je lekker bij voelt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is het echt van essentieel belang dat je je moet verkleden......?
Hmz...zou een toga met sandalen en een lauwerkrans ermee doorkunnen als kostuum? Die heb ik nog liggen van een toga partyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]essentieel is een groot woord. Ze hebben hier ook al hele leuke foute t-shirts hangen hoor, met tekst.
Dat is inderdaad wat de meeste mensen van boven de rivieren er van begrijpen jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
,
Waar was je eigenlijk voor geband?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef hierissieweer het volgende:
IK!!!!
Maarmijn ban is na 1,5 week eindelijk opgeheven! Ik ben in extase van vreugde!
Foto?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:40 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmz...zou een toga met sandalen en een lauwerkrans ermee doorkunnen als kostuum? Die heb ik nog liggen van een toga party
Voor mezelf zijn:Dquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar was je eigenlijk voor geband?
ik zoek nog een goeie naaisterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat de meeste mensen van boven de rivieren er van begrijpen jahelaas denken ze ook vaak dat met carnaval alles mag en zien ze dat als excuus om vrouwen lastig te vallen of dingen te slopen. Laat ze lekker daar blijven, met Carnaval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |