abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:33:19 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55794044
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind m ook niet zo
Ja do'h Ik ben natuurlijk de knapste van de foto he

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:36:28 #102
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55794120
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:50:24 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55794504
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ja, alleen jammer dat het in 't echt niet zo is
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:50:34 #104
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_55794508
Overigens lijkt het alsof de linker en de rechter, allebei hetzelfde dooie dier op hun hoofd hebben gezet.

Mooie krullen zijn niet lelijk, maar mijn god, dit is meer een kwestie van een viezige ouderwetse dweil-mop op je hoofd zetten en het een kapsel noemen. Mooie krullen zijn niet lelijk, maar lelijke krullen zijn dat wel, en op deze foto hebben we toch echt te maken met graf-lelijke krullen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:51:39 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55794548
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:50 schreef Cairon het volgende:
Overigens lijkt het alsof de linker en de rechter, allebei hetzelfde dooie dier op hun hoofd hebben gezet.

Mooie krullen zijn niet lelijk, maar mijn god, dit is meer een kwestie van een viezige ouderwetse dweil-mop op je hoofd zetten en het een kapsel noemen. Mooie krullen zijn niet lelijk, maar lelijke krullen zijn dat wel, en op deze foto hebben we toch echt te maken met graf-lelijke krullen.
I.t.t. de PRACHTIGE mop steeds langer wordend dood piekhaar die jij hebt bedoel je? Om nog maar te zwijgen over het onverzorgde assymetrisch sporadisch groeiende vlas wat je kin en wangen af en toe bedekt onder het mom van "nonchalant".
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:54:11 #106
194468 Zakje
La vie y passe
pi_55794624
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

I.t.t. de PRACHTIGE mop steeds langer wordend dood piekhaar die jij hebt bedoel je? Om nog maar te zwijgen over het onverzorgde assymetrisch sporadisch groeiende vlas wat je kin en wangen af en toe bedekt onder het mom van "nonchalant".
Ik dacht dat hij zo'n standaard tondeuse kapsel had ?
Gardez votre sang froid s'il vous plaît.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:02:58 #107
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_55794850
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:51 schreef Ang3l het volgende:

helemaal niet onder het mom van nonchalant, ik geef gewoon toe dat het luiheid is.

maar vertel eens, vanwaar de defensieve instelling? Waarom schiet je in de verdediging als we die ene die graag van jonge blaadjes snoept, en die andere die zijn sugardaddy gevonden heeft, als onderwerp van een discussie over walgelijke kapsels nemen?

Wil je ons misschien iets vertellen Ang3l?

Verlangens?
I'm hungry!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:06:02 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55794905
Nee hoor. Je mag best iets of iemand niet mooi vinden en dat dan zeggen. Maar jij maakt er altijd meteeneen sport van iemand tot op de grond af te zeiken totdat ze daar liggen waar jij ligt met je leuie haar En da's niet alleen nu, of op fok, maar ook op verjaardags feestjes en zo. Dus i.p.v. te vragen waar mijn defensieve houding vandaan komt kunnen we ook de vraag omdraaien en vragen waar jouw offensieve houding vandaan komt altijd.

Wil je ons misschien iets vertellen Cairon?

Bovendien heb ik graag dat je je uitspraken over mijn vrienden op zulke manier niet doet (ik doel niet op de kapsels, maar op het feit dat die 2 11 jaar schelen en jij meent te moeten spreken over sugardaddies). Dat heet voor je vrenden opkomen. iets wat mensen doen... als ze vrienden hebben dan he.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:12:04 #109
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_55795058
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor. Je mag best iets of iemand niet mooi vinden en dat dan zeggen. Maar jij maakt er altijd meteeneen sport van iemand tot op de grond af te zeiken totdat ze daar liggen waar jij ligt met je leuie haar En da's niet alleen nu, of op fok, maar ook op verjaardags feestjes en zo. Dus i.p.v. te vragen waar mijn defensieve houding vandaan komt kunnen we ook de vraag omdraaien en vragen waar jouw offensieve houding vandaan komt altijd.

Wil je ons misschien iets vertellen Cairon?
Ik ben bitter en niet in staat om lief te hebben, ik ben paranoide en vertrouw zelfs mijn vrienden niet, want ik verwacht altijd dat ze me verraden, dat ze achter mijn rug om tegen me zijn. Daarom neem ik een groffe persoonlijkheid aan die alles met een glimlach op zijn gezicht vertelt, zonder schaamte, zonder schroom, zonder enige vorm van terughoudendheid. Nihilistisch en tijdelijk ingesteld. De wereld heeft me niets te bieden behalve diep verraad, dus zorg ik ervoor dat er niemand ooit door kan dringen tot de kern van mijn bestaan. Ik zorg er voor dat mensen mij afstoten zodat ze zich aan het patroon voldoen, zodat ik kan zeggen "zie je nou wel".

Ik heb een messias-complex, grootheidswaanzin, en tegelijkertijd ben ik onzeker en heb ik een minderwaardigheidscomplex. Bindingsdrang en vrees tegelijkertijd. Een vat vol tegenstrijdigheden die daarom nooit kan functioneren, maar in het paradoxale van mijn bestaan heb ik een equilibrium kunnen vinden.
I'm hungry!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:16:03 #110
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55795159
Ik heb warme chocomel.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:19:59 #111
194468 Zakje
La vie y passe
pi_55795270
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb warme chocomel.
Ik ben jaloers, ik moet het doen met groene thee en een mandarijntje . Maar met mijn goede voornemens gaat het tot nu toe goed, ieder tussendoortje wat ik sinds 1 januari gegeten heb is fruit of groente .
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:23:03 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55795347
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:12 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ik ben bitter en niet in staat om lief te hebben, ik ben paranoide en vertrouw zelfs mijn vrienden niet, want ik verwacht altijd dat ze me verraden, dat ze achter mijn rug om tegen me zijn. Daarom neem ik een groffe persoonlijkheid aan die alles met een glimlach op zijn gezicht vertelt, zonder schaamte, zonder schroom, zonder enige vorm van terughoudendheid. Nihilistisch en tijdelijk ingesteld. De wereld heeft me niets te bieden behalve diep verraad, dus zorg ik ervoor dat er niemand ooit door kan dringen tot de kern van mijn bestaan. Ik zorg er voor dat mensen mij afstoten zodat ze zich aan het patroon voldoen, zodat ik kan zeggen "zie je nou wel".

Ik heb een messias-complex, grootheidswaanzin, en tegelijkertijd ben ik onzeker en heb ik een minderwaardigheidscomplex. Bindingsdrang en vrees tegelijkertijd. Een vat vol tegenstrijdigheden die daarom nooit kan functioneren, maar in het paradoxale van mijn bestaan heb ik een equilibrium kunnen vinden.
Fijn dat jij je equilibrium hebt kunnen vinden, maar wil je er ons niet mee lastig vallen?

Waar het op neer komt is dat het tussen ons altijd botst op het feit dat jij meent dat je iedere vriend, vriendin, kennis, flirt, scharrel of wat dan ook van me af moet zeiken. En ik waan me echt niet zo arrogant om te denken dat je dat alleen bij mij doet hoor. Vast niet. Maar van mij kun je een bevestiging krijgen: "Zie je nou wel". Het is gewoon erg vermoeiend om met je om te gaan (tenzij ik zelf in een narcissistische bitch-bui ben, dan kan het nog )
L'Amour menaçant:
pi_55795376
edit: laat ook maar
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:24:43 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55795391
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb warme chocomel.
Ohh! Van die lekkere doorroerstokjes? (die ik op gay.nl in m'n smoel heb).

Ik ga de stad in Mijn dertiende maand is nog steeds niet op

Vanavond Beth hart in de Effenaar, in de grote zaal (uitverkocht ) uitlopend in een "Happy New Year met Full House Classics" in de kleine zaal
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:25:31 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55795408
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:24 schreef Cahir het volgende:

[..]

De rechter mag wel een beetje bijgeknipt worden ja, tis nu net een mop
Ik plaag hem altijd door staartjes te maken Dennis 't Prinsesje.
Laatst had ie de stijltang te pakken gehad.... FREAK! Wel schattig
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:26:04 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55795421
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:24 schreef Cahir het volgende:
edit: laat ook maar
Ik had je al gequote
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:27:50 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55795464
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:19 schreef Zakje het volgende:

[..]

Ik ben jaloers, ik moet het doen met groene thee en een mandarijntje . Maar met mijn goede voornemens gaat het tot nu toe goed, ieder tussendoortje wat ik sinds 1 januari gegeten heb is fruit of groente .
Netjes (al ben ik 't niet eens met je goede voornemen, maar ok)

Ik heb me nog niet gehouden aan de mijne eigenlijk. Al zitten er wel 3 in 't verschiet Maar ik hou ze nog steeds af (stomme icequeen).
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:27:59 #118
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55795466
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ohh! Van die lekkere doorroerstokjes? (die ik op gay.nl in m'n smoel heb).
Nee, gewone goedkope cacaopoederoploschocolademelk . maar die stokjesblokjes had ik met kerst voor het gezin gekocht .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:30:07 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55795522
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee, gewone goedkope cacaopoederoploschocolademelk . maar die stokjesblokjes had ik met kerst voor het gezin gekocht .
]Bij mij lossen ze nooit op binnen de roertijd die er voor staat, m.a.g. dat ik de chocola van dat stokkie af zit te knabbelen
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:35:56 #120
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_55795678
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Fijn dat jij je equilibrium hebt kunnen vinden, maar wil je er ons niet mee lastig vallen?

Waar het op neer komt is dat het tussen ons altijd botst op het feit dat jij meent dat je iedere vriend, vriendin, kennis, flirt, scharrel of wat dan ook van me af moet zeiken. En ik waan me echt niet zo arrogant om te denken dat je dat alleen bij mij doet hoor. Vast niet. Maar van mij kun je een bevestiging krijgen: "Zie je nou wel". Het is gewoon erg vermoeiend om met je om te gaan (tenzij ik zelf in een narcissistische bitch-bui ben, dan kan het nog )
Ik ben functioneel dysfunctioneel.

En je hebt gelijk, je bent niet de enige bij wie ik dat doe, als ik mensen af wil zeiken dan zeik ik ze af. Overigens als ik echt destructief iemand wil afzeiken dan ben ik vele malen gemener dan dat ik nu ben. Dit is geen afzeiken, dit is gewoon zeiken, maar met een knipoog. Het verschil tussen iets gemeend zeggen en tussen iets met een knipoog zeggen, dat verschil is levensgroot, en als je me een beetje kende dan zou je het verschil ook heel sterk merken.

Het grappige is ook dat als mensen denken dat ze me kunnen kwetsen met een inzicht, ze het meestal bij het verkeerde eind hebben. Alles wat je ontdekt aan mij, al mijn zwakheden en onhebbelijkheden, die heb ik al lang en breed zelf ontdekt. Ik verberg dan ook niets in dat opzicht, waardoor ik er niet om maal als mensen denken me te kunnen pakken op persoonlijkheidsfouten. Ik ben vrij apathisch geworden in de loop der jaren. Ik heb geen binding meer met mijn menselijkheid.
I'm hungry!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:39:05 #121
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55795759
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:35 schreef Cairon het volgende:

[..]

Het verschil tussen iets gemeend zeggen en tussen iets met een knipoog zeggen, dat verschil is levensgroot, en als je me een beetje kende dan zou je het verschil ook heel sterk merken.
En laat nou net de meerderheid jou niet kennen en jou gemeende dingen met knipoog dus aanzien voor gewoon gemeend.

Ach, waarom bemoei ik me er eigenlijk ook mee.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:39:27 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55795771
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:35 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ik ben functioneel dysfunctioneel.

En je hebt gelijk, je bent niet de enige bij wie ik dat doe, als ik mensen af wil zeiken dan zeik ik ze af. Overigens als ik echt destructief iemand wil afzeiken dan ben ik vele malen gemener dan dat ik nu ben. Dit is geen afzeiken, dit is gewoon zeiken, maar met een knipoog. Het verschil tussen iets gemeend zeggen en tussen iets met een knipoog zeggen, dat verschil is levensgroot, en als je me een beetje kende dan zou je het verschil ook heel sterk merken.

Het grappige is ook dat als mensen denken dat ze me kunnen kwetsen met een inzicht, ze het meestal bij het verkeerde eind hebben. Alles wat je ontdekt aan mij, al mijn zwakheden en onhebbelijkheden, die heb ik al lang en breed zelf ontdekt. Ik verberg dan ook niets in dat opzicht, waardoor ik er niet om maal als mensen denken me te kunnen pakken op persoonlijkheidsfouten. Ik ben vrij apathisch geworden in de loop der jaren. Ik heb geen binding meer met mijn menselijkheid.
Maar heb je ook positieve punten?
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:39:49 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55795784
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En laat nou net de meerderheid jou niet kennen en jou gemeende dingen met knipoog dus aanzien voor gewoon gemeend.
Ik ken 'm wel. En dan nog.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:40:34 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55795801

Overigens is mijn haar ook lang aan het worden, dus begin maar te zeiken, ik ga de stad in
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:53:19 #125
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_55796201
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar heb je ook positieve punten?
niet dat ik weet
I'm hungry!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:06:30 #126
182751 MisterO
wispelvurig
pi_55796543
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef Cairon het volgende:

[..]

niet dat ik weet
Ach hou op zeg!

Jij bent grappig, gezellig en leuk in omgang. Zo heb ik jou leren kennen tenminste.

Anyway, ik ga weer verder werken voor school
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:10:52 #127
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_55796661
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef Cairon het volgende:

[..]

niet dat ik weet
en in tilburg wonen alleen maar kruikenZEIKERS
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_55796711
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Overigens is mijn haar ook lang aan het worden, dus begin maar te zeiken, ik ga de stad in
MOP!

pi_55796759
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn je krullen nog steeds niet terug? Ik vind het mooier nu het wat langer is prul, maar je mag de volgende keer wel iets vrolijker kijken voor de foto.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:24:12 #130
194468 Zakje
La vie y passe
pi_55796997
Ik krijg net te horen van een aardige studiegenoot dat ze wilt dat ik ook carnaval kom vieren ! Carnaval, ik heb het altijd afgedaan als iets boers, ik vind bier niet heel erg lekker en ik heb geen kostuum.................en dan toch ja zeggen .
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:27:07 #131
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55797086
Ik vier nooit carnaval. En ik ben brabander .
Hoogachtend,
Erik.
pi_55797105
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef Zakje het volgende:
Ik krijg net te horen van een aardige studiegenoot dat ze wilt dat ik ook carnaval kom vieren ! Carnaval, ik heb het altijd afgedaan als iets boers, ik vind bier niet heel erg lekker en ik heb geen kostuum.................en dan toch ja zeggen .
Wordt het je eerste carnaval?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:29:52 #133
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_55797174
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:24 schreef Zakje het volgende:
en waar gaat het spektakel zich afspelen ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:30:32 #134
194468 Zakje
La vie y passe
pi_55797201
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vier nooit carnaval. En ik ben brabander .
Ik ook nog nooit hoor, wat ik ervan begrijp is dat je je moet verkleden en dan veel bier moet drinken , maarja, misschien is het wel leuk. Maar hoe moet ik me in godsnaam verkleden!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:31:03 #135
194468 Zakje
La vie y passe
pi_55797215
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:29 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en waar gaat het spektakel zich afspelen ?
Tilburg .
pi_55797228
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:30 schreef Zakje het volgende:

[..]

Ik ook nog nooit hoor, wat ik ervan begrijp is dat je je moet verkleden en dan veel bier moet drinken , maarja, misschien is het wel leuk. Maar hoe moet ik me in godsnaam verkleden!
Les 1... dat is niet waar carnaval om draait. Lekker gek doen en een hoop gezelligheid maken wel!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:31:47 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55797236
quote:

[..]

Ja, en die twee dingen zijn nou juist waar ik zo'n afkeer van heb .
Hoogachtend,
Erik.
pi_55797294
Les 2: Verkleden... In bijna elke winkel kun je hier momenteel leuke kostuums vinden. Zoek iets uit waar je je lekker bij voelt.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:35:07 #139
194468 Zakje
La vie y passe
pi_55797354
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
Les 2: Verkleden... In bijna elke winkel kun je hier momenteel leuke kostuums vinden. Zoek iets uit waar je je lekker bij voelt.
Is het echt van essentieel belang dat je je moet verkleden......?
pi_55797407
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:35 schreef Zakje het volgende:

[..]

Is het echt van essentieel belang dat je je moet verkleden......?
essentieel is een groot woord. Ze hebben hier ook al hele leuke foute t-shirts hangen hoor, met tekst.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:37:16 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55797422
Dat is echt bij mij het grote probleem. ik voel me nooit lekker als ik verkleed ben. heb het gevoel alsof ik voor gek loop.
"ja, maar iedereen is verkleed"
Klopt, en ik vind dat iedereen voor gek loopt.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:40:04 #142
194468 Zakje
La vie y passe
pi_55797530
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:36 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

essentieel is een groot woord. Ze hebben hier ook al hele leuke foute t-shirts hangen hoor, met tekst.
Hmz...zou een toga met sandalen en een lauwerkrans ermee doorkunnen als kostuum? Die heb ik nog liggen van een toga party
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:33:58 #143
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55798917
IK!!!!
Maar mijn ban is na 1,5 week eindelijk opgeheven! Ik ben in extase van vreugde!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:46:18 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55799229
quote:

[..]

Ik ook nog nooit hoor, wat ik ervan begrijp is dat je je moet verkleden en dan veel bier moet drinken ,
Dat is inderdaad wat de meeste mensen van boven de rivieren er van begrijpen ja helaas denken ze ook vaak dat met carnaval alles mag en zien ze dat als excuus om vrouwen lastig te vallen of dingen te slopen. Laat ze lekker daar blijven, met Carnaval
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:59:35 #145
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:59:55 #146
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_55799596
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef hierissieweer het volgende:
IK!!!!
Maar mijn ban is na 1,5 week eindelijk opgeheven! Ik ben in extase van vreugde!
Waar was je eigenlijk voor geband?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_55799928
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:40 schreef Zakje het volgende:

[..]

Hmz...zou een toga met sandalen en een lauwerkrans ermee doorkunnen als kostuum? Die heb ik nog liggen van een toga party
Foto?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:15:03 #148
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_55799945
CDP wat denk je wordt Heroes nog wel vervolgt?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:19:04 #149
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55800055
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:59 schreef wonderer het volgende:

[..]

Waar was je eigenlijk voor geband?
Voor mezelf zijn:D
(ik had 1ste kerstdag nacht heel het overzicht vol zitten met mijn topics.... toen was ik geband en yvonne wou mij niet meer unbannen, op de afgesproken tijd/dag, dus online gegaan met een ander account... tja toen een week erbij)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 19:18:39 #150
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_55801822
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat de meeste mensen van boven de rivieren er van begrijpen ja helaas denken ze ook vaak dat met carnaval alles mag en zien ze dat als excuus om vrouwen lastig te vallen of dingen te slopen. Laat ze lekker daar blijven, met Carnaval
ik zoek nog een goeie naaister
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')