In plaats van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef k_man het volgende:
OK... maar is dit nu in plaats van de januariwedstrijd? Of komt die ook nog?
Je persoonlijke beste/favoriete foto van 2007. En waarom je dat vindt is dan weer aan jezelfquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:50 schreef Rosbief het volgende:
De beste in welk opzicht?
en ik heb altijd een rare smaak gehadquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je persoonlijke beste/favoriete foto van 2007.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:23 schreef MissBliss het volgende:
Lijkt me dat de wedstrijd gewoon toegankelijk is voor iedereen, net zoals alle andere wedstrijden
*kuchbruiloftmayakuch*quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:34 schreef An24 het volgende:
Tof![]()
Wordt wat spitwerk, maar ga mijn best doen!
Ik heb nog heel veel te leren mbt tot bewerkingen en daar wil ik dus wel feedback op van meer gevorderde PS'ers ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:02 schreef Sugar het volgende:
Wil je zelfs bewerkingen peilen voor zo'n wedstrijd?
En er werd eerder juist ook gezegd dat het wat suf is om in dit topic puur en alleen te vragen: "welke is het beste?" Lijkt mij gewoon erg leuk om juist bij één zo'n wedstrijd een keer te proberen helemaal vanuit jezelf je beste foto in te sturen en helemaal blanco naar alle inzendingen te kijken.![]()
Ik verwacht gewoon een veel eerlijkere stemming. Gewaagd gezegd, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |