Idd loserquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Ja je zal maar blind zijn, loser.
Verder ga ik mij affappen op sIFR. Enorm gaaf.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef mschol het volgende:
yay... ik zie net dat ik in de top500 van de users sta
op plek 500
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:39 schreef mschol het volgende:
Morge
mods die zwaaiposts plaatsen....
Pff lastig, ik weet 't ook nietquote:en ik had een vraagje:
Er zijn van die CSS/JS truukjes dat wanneer je op een link of b.v. plaatje klikt dat het betreffende onderwerp in het midden van de pagina wordt getoond, (over de andere tekst heen) en om het onderwerp heen wordt de achtergrond licht transparant zwart..
ik weet dat het mogelijk is maar weet niet hoe... iemand die me kan helpen?
Een beetje zoals als je op dit plaatje klikt: http://life.tweakers.net/reviews/781/ ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:39 schreef mschol het volgende:
Morge
en ik had een vraagje:
Er zijn van die CSS/JS truukjes dat wanneer je op een link of b.v. plaatje klikt dat het betreffende onderwerp in het midden van de pagina wordt getoond, (over de andere tekst heen) en om het onderwerp heen wordt de achtergrond licht transparant zwart..
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:39 schreef mschol het volgende:
Morge
Lightboxquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:39 schreef mschol het volgende:
en ik had een vraagje:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een beetje zoals als je op dit plaatje klikt: http://life.tweakers.net/reviews/781/ ?
thnx, ik heb wat gevonden, wat naast plaatjes ook gewoon formulieren enzo kan openen, alleen moet ik er nog een kleine tutorial over vinden, wil dattie namelijk gelijk ook de waarde van het formulier post ernaar toe (als "live" preview zeg maar)quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:28 schreef Geqxon het volgende:
Haha, wakker worden met een naald in je reet. En dan geen flauw idee hebben wat die naald daar deed.
Doe eens een voorbeeld posten danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef Geqxon het volgende:
Verder zijn de vertalingen die Bol.com voor hun 18+ films gebruiken lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |