quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:09 schreef phluphy het volgende:
Inderdaad! Goedemorgen!![]()
Al ging het bijna helemaal fout, de koffie op het werk was op!![]()
![]()
(inmiddels opgelost geloof ik, ik ga eens even kijken).
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:34 schreef Geqxon het volgende:
Ook leuk, je koptelefoon af doen om er achter te komen dat je 's morgens vroeg keihard "Dreamer" van Supertramp over je speakers hebt blazen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:23 schreef Geqxon het volgende:
Bevredigend. Dan maak je een template, test je het alleen in Firefox, en met een simpele margin-tweak op een enkel object werkt hij in Opera, Safari, IE6, IE7 en Lynx.
Ja. Niet lekker zijn én toch spekkies eten. Da's ook niet goed hèquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:26 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is niet lekker ze bed in gedoden en zit nu in bed, met laptop op schoot boerenkool met spekkies te eten, South Park kijkkend, te bedenken of hij aankomen de vrijdag "Interesante Blogs" of "Music" in ze "Friday night Themed Links" zal doen.
Werd pas niet lekker nadat ik thuis kwam en toen had ik het al gehaaldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja. Niet lekker zijn én toch spekkies eten. Da's ook niet goed hè
Maakt niet uit Phlup.. Kreeg net ook ff de tranen in de ogenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:53 schreef phluphy het volgende:
Sorry, ben ook helemaal de kluts kwijt.
Hier is ie: Het "we denken aan Tan topic" deel 2
Je bent niet de enigste. Het zijn en blijven zware momenten in het levenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maakt niet uit Phlup.. Kreeg net ook ff de tranen in de ogen![]()
Ja, een politicus had het er jaren geleden toch al over dat er meer blauw moest komenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:29 schreef mschol het volgende:
brrr... zoveel blauw opeens...
En nu is het weer niet goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja, een politicus had het er jaren geleden toch al over dat er meer blauw moest komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |