Optie 3 dus...dat noteer ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:03 schreef Mike.Strutter het volgende:
Gewoon zeggen dat je geen relatie met haar wil na een paar keer neuken
haha geen idee, nog nooit gezegdquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:05 schreef MouzurX het volgende:
o je hebt nog niet geneukt ......
dan kan je toch moeilijk gaan zeggen "ik wil je alleen neuken" ?dan gooi je toch je eigen ramen in lijkt me...
Als ze toch gek op je is, gewoon proberen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:06 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
haha geen idee, nog nooit gezegd
Ik heb ook plezier als ik naar de bioscoop ga met een date. Maar goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:00 schreef partyyboyy het volgende:
Om het ff kort en bondig te zeggen, het volgende:
Er is dus zo'n meiske gek op mij. Ik vind haar niet heel aantrekkelijk of leuk, maar om te neuken is het goed (is nog niet gebeurd). Zij verwacht waarschijnlijk meer van mij, maar ik hoef al die rompslomp niet, zoals naar de bioscoop en die onzin. Het enige wat ik wil is voor het 'plezier'.
Wat moet ik nu doen?
1. Eerlijk zijn en zeggen dat ik haar alleen wil om te neuken.
2. Liegen, en zeggen dat ik ook gek op haar ben en dan ook saai mee naar de bioscoop gaan enzo
3. Liegen, en alles in het midden laten en telkens met een excuus komen waarom je nergens met haar heen wil
?
Dat laatste maakt me echt geen reet uit. Op dat gebied ben ik heel egoïstisch.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook plezier als ik naar de bioscoop ga met een date. Maar goed.
Als je zoeits wil moet je het doen met iemand van wie je zeker bent dat zij het ook op die manier zite. Dan is er niks mis mee. Maar bij dit meisje is dat kennelijk niet zo, dus zou ik het voorbij laten gaan. Om haar gevoelens en als dat je echt niks kan schelen alleen al om het feit dat het anders hoe dan ook gezeik gaat opleveren.
haar gevoelens of dat je gezeik krijgt? Gezeik krijgen is vrij lastig hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat laatste maakt me echt geen reet uit. Op dat gebied ben ik heel egoïstisch.
Is dat uit vrouwelijk oogpunt gezien?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een aardige man zou aan haar gevoelens denken, een sluwe man zou wat verder kijken dan die enkele nacht(en) en een domme man loopt enkel en alleen zijn lul achterna.
Ik ben een vrouw ja. Maar wel een die veel mannelijke vrienden heeftquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:16 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Is dat uit vrouwelijk oogpunt gezien?
Neuken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef InktVip het volgende:
hahaha, wat zijn mannen toch vervelende onaardige wezens als je dit zo leest!
Ach wij zijn veel eerlijker. Vrouwen die houden het namelijk voor zichzelfquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef InktVip het volgende:
hahaha, wat zijn mannen toch vervelende onaardige wezens als je dit zo leest!
Is niet waar, dat meisje denkt dan: hij zegt dat wel, maar ik denk dat hij best we verliefd op me kan worden als we genoeg tijd met elkaar doorbrengen enzo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:05 schreef MouzurX het volgende:
o je hebt nog niet geneukt ......
dan kan je toch moeilijk gaan zeggen "ik wil je alleen neuken" ?dan gooi je toch je eigen ramen in lijkt me...
Je bent (nog) niet eerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ach wij zijn veel eerlijker. Vrouwen die houden het namelijk voor zichzelf
Nee tegen 1 iemand niet, maar tegen heel Fok! wel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |