DEN HAAG - Weerinstituut KNMI waarschuwt dat het de komende uren plaatselijk glad kan worden in het hele land door ijzel en bevriezing van natte weggedeelten.quote:
Andersom zou niet goed zijn..quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
ik praat ook de hele dag over iemand die me niet interesseert.
Hier ook al dus het komt jouw kant op...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, aha. Hoop trouwens niet dat we dat hier (Groningen) ook krijgen.
Binnenblijven dus, net als met die oudejaarsmist. Maar ja, moeten ze wel de streams een beetje spannender makenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hier ook al dus het komt jouw kant op...
Daar is toch niets mis mee ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:10 schreef Dark het volgende:
Lieke wil heeeeeeel graag in de media werken, ze wil overal aan proeven, ze wil zelfs kabels sjouwen. Ook wil ze wel dingen voor de schermen doen - sterren dansen op het ijs ofzo - het maakt haar niet zoveel uit............ALS HET MAAR IN DE MEDIA IS!
als ze met hem had gaan douchen had ik het ook niet begrepenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub herhaalt nogmaals dat hij het niet kan begrijpen dat Lieke met brian in bad gaat.
Gniffel en zucht..quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
ik praat ook de hele dag over iemand die me niet interesseert.
Schrijf ik ergens dat er iets mis mee isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:16 schreef neehe het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee ?
Volgens mij had ze dat al gezegt toen ze nog maar net in DGK zat.
De 1 wil dit de ander wil dat.
Nou als je schrijft : ALS HET MAAR IN DE MEDIA IS, dan bedoel je daar iets mee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Schrijf ik ergens dat er iets mis mee is
ik kijk bijna elke dag en ik snap er ook niets van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Je moet je voorstellen dat streamers op vakantie waren en 2, 3 weken,
niet hebben gekeken en nu weer kijken en Lieke met Amanda en Brian in de jacuzzi
zien zitten. Daar snappen ze echt niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |