Hè hè, zal tijd worden ook dat Huub wakker wordt Darkquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:40 schreef Dark het volgende:
Hèhè, Huub wordt wakker!
Huub - Anders gaan we toch een paar plannen tegen Brian verzinnen?
Jaap - Brian maakt nauwelijks fouten, toch?
Ik ben dus de doelgroepquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik vond er (op de streams) helemaal niets aan. Blote billen en borstpartijen, semi-sexy dansend, alles was helemaal op mannen gericht.
Helaas kapte Jaap het redelijk snel af.........zucht!quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hè hè, zal tijd worden ook dat Huub wakker wordt Dark
Ik denk dat ze daar allemaal wel weten wie geliefd is en wie niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Helaas kapte Jaap het redelijk snel af.........zucht!
Misschien dat Jaap tijdens zijn optreden te horen kan krijgen dat op diverse fora wel mensen zitten te wachten op "alle ballen op Brian!"
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:46 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar allemaal wel weten wie geliefd is en wie niet.
Je zou toch denken dat ze dat allang gehoord hebben tijdens de optredens of andere gelegenheden dat ze buiten de kooi waren. Ik begrijp dat niet zo goed, er is dan alle gelegenheid om informatie te krijgen en daar vervolgens iets mee te doen. Zou nu niemand Huub op zijn jaarfeest even precies verteld hebben wat er speelt? Met name met Brian en Amanda? Snap er geen hout van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Helaas kapte Jaap het redelijk snel af.........zucht!
Misschien dat Jaap tijdens zijn optreden te horen kan krijgen dat op diverse fora wel mensen zitten te wachten op "alle ballen op Brian!"
Als Brian en Huub samen optreden lijkt het me moeilijk..........maar dat er verder nog niets tot Huub is doorgedrongen, snap ik ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze dat allang gehoord hebben tijdens de optredens of andere gelegenheden dat ze buiten de kooi waren. Ik begrijp dat niet zo goed, er is dan alle gelegenheid om informatie te krijgen en daar vervolgens iets mee te doen. Zou nu niemand Huub op zijn jaarfeest even precies verteld hebben wat er speelt? Met name met Brian en Amanda? Snap er geen hout van.
Als het meisje verstandig is, blijft ze thuis............quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:56 schreef lorence1 het volgende:
3 stoelen.... zal kati hebben afgehaakt?
Tuurlijk weten ze dat wel, het is te opvallend gewoon dat B en A uit de wind worden gehouden....de rest hoe ik erover denk is speculatie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze dat allang gehoord hebben tijdens de optredens of andere gelegenheden dat ze buiten de kooi waren. Ik begrijp dat niet zo goed, er is dan alle gelegenheid om informatie te krijgen en daar vervolgens iets mee te doen. Zou nu niemand Huub op zijn jaarfeest even precies verteld hebben wat er speelt? Met name met Brian en Amanda? Snap er geen hout van.
Ja zeker een super-idee van Lobasca en tevens een statement, al zal dat wel niet tot die botte hersens doordringen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Als Brian en Huub samen optreden lijkt het me moeilijk..........maar dat er verder nog niets tot Huub is doorgedrongen, snap ik ook niet![]()
Misschien dat de dames in Stadskanaal allemaal met een doucheslang om hun hals kunnen komen!
Dat was echt een wereld idee van Lobasca
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Als Brian en Huub samen optreden lijkt het me moeilijk..........maar dat er verder nog niets tot Huub is doorgedrongen, snap ik ook nietdie lobasca toch
![]()
Misschien dat de dames in Stadskanaal allemaal met een doucheslang om hun hals kunnen komen!
Dat was echt een wereld idee van Lobasca
Waarom...haar vader wilde haar niet meer als dochter..quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Als het meisje verstandig is, blijft ze thuis............
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom...haar vader wilde haar niet meer als dochter..
nu haar moeder nog..
ik praat ook de hele dag over iemand die me niet interesseert.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:07 schreef riri het volgende:
Lieke weet alles al
wel slim van Lieke andere dingen te gaan doen,ze zijn totaal niet geinteresseerd in wat Huub uitspookt...ennnnnnnn dat kan Huub natuurlijk niet hebben...want meneertje wil natuurlijk alle camera's op hem
Het ijzelt in Brabant, mss daarom.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Zijn ze er nu nog niet? Ik weet wel dat ze allebei moesten werken vandaag, misschien is de reis toch iets langer dan gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |