De eerste zie ik. Die ga ik ook even kijken en volgen voor het eerst:quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is dat de eerste of heb ik er al 1tje ofzo gemist....
de eerstequote:Op donderdag 3 januari 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is dat de eerste of heb ik er al 1tje ofzo gemist....
Het is de klusjesman. Zo, nu weet je de uitkomst al en kun je naar MetBart luisteren!quote:
Heel goed!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De eerste zie ik. Die ga ik ook even kijken en volgen voor het eerst:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/
Vanochend was Michiel er gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
Is het nou echt Bob Marley dag vandaag? Kan het niet vinden, maar het is wel toevallig, Bart 2x op dezelfde dag invallen voor Michiel...
3 Januari bedoel ik..als het precies een jaar geleden ook Bob Marley dag was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vanochend was Michiel er gewoon![]()
Hij pas pas later vandaag echt ziek geworden, belde ook pas rond 18.15 uur naar Bart met de vraag of hij wilde invallen (dus die heeft de Paul...eh... racecoureur uit moeten hangen om op tijd in de studio te moeten zijn).quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vanochend was Michiel er gewoon![]()
Dus als het zo doorgaat is het straks 24/7 Domienquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
3FM is wel een echte ziekenboeg trouwens.
Michiel, Rob, Roosmarijn, enz.
Die heeft wel bewezen dat 'ie ook onder zware omstandigheden (lees: half-dood door de drank) een radioprogramma kan maken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als het zo doorgaat is het straks 24/7 Domien
Valt voor mij in dezelfde categorie als de nieuwe van Kane (zal wel de nieuwe Megahit zijn), oftewel: rioolwerk. Geluid staat hier nu ook even op mute want ik vind dit toch een bagger plaat.quote:
Bij mij is het kwartje toch wel gevallen hoor, sinds de finale van SR vind ik dit toch echt wel een mooi nummer!quote:
Agreequote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het kwartje toch wel gevallen hoor, sinds de finale van SR vind ik dit toch echt wel een mooi nummer!
Eensch!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft wel bewezen dat 'ie ook onder zware omstandigheden (lees: half-dood door de drank) een radioprogramma kan maken.
Niks tegen het nummer hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het kwartje toch wel gevallen hoor, sinds de finale van SR vind ik dit toch echt wel een mooi nummer!
Zoals Bart vertelde was het een herhaling omdat hij pas heel laat hoorde dat hij moest invallen, konden we geen nieuwe feest voorbereidenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
Is het nou echt Bob Marley dag vandaag? Kan het niet vinden, maar het is wel toevallig, Bart 2x op dezelfde dag invallen voor Michiel...
Edit: CAKE!![]()
Hoorde ik ja, maar wat ik me afvroeg was of het Bob Marley feest dan ook echt op 3 januari is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zoals Bart vertelde was het een herhaling omdat hij pas heel laat hoorde dat hij moest invallen, konden we geen nieuwe feest voorbereiden
Heb ik The Feeling gemist?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef Marc63 het volgende:The Feeling
Daar kwam toch een nieuw album van dit jaar? Kan niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |