De eerste zie ik. Die ga ik ook even kijken en volgen voor het eerst:quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is dat de eerste of heb ik er al 1tje ofzo gemist....
de eerstequote:Op donderdag 3 januari 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is dat de eerste of heb ik er al 1tje ofzo gemist....
Het is de klusjesman. Zo, nu weet je de uitkomst al en kun je naar MetBart luisteren!quote:
Heel goed!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De eerste zie ik. Die ga ik ook even kijken en volgen voor het eerst:
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/
Vanochend was Michiel er gewoonquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
Is het nou echt Bob Marley dag vandaag? Kan het niet vinden, maar het is wel toevallig, Bart 2x op dezelfde dag invallen voor Michiel...
3 Januari bedoel ik..als het precies een jaar geleden ook Bob Marley dag was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vanochend was Michiel er gewoon![]()
Hij pas pas later vandaag echt ziek geworden, belde ook pas rond 18.15 uur naar Bart met de vraag of hij wilde invallen (dus die heeft de Paul...eh... racecoureur uit moeten hangen om op tijd in de studio te moeten zijn).quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vanochend was Michiel er gewoon![]()
Dus als het zo doorgaat is het straks 24/7 Domienquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
3FM is wel een echte ziekenboeg trouwens.
Michiel, Rob, Roosmarijn, enz.
Die heeft wel bewezen dat 'ie ook onder zware omstandigheden (lees: half-dood door de drank) een radioprogramma kan maken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus als het zo doorgaat is het straks 24/7 Domien
Valt voor mij in dezelfde categorie als de nieuwe van Kane (zal wel de nieuwe Megahit zijn), oftewel: rioolwerk. Geluid staat hier nu ook even op mute want ik vind dit toch een bagger plaat.quote:
Bij mij is het kwartje toch wel gevallen hoor, sinds de finale van SR vind ik dit toch echt wel een mooi nummer!quote:
Agreequote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het kwartje toch wel gevallen hoor, sinds de finale van SR vind ik dit toch echt wel een mooi nummer!
Eensch!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft wel bewezen dat 'ie ook onder zware omstandigheden (lees: half-dood door de drank) een radioprogramma kan maken.
Niks tegen het nummer hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het kwartje toch wel gevallen hoor, sinds de finale van SR vind ik dit toch echt wel een mooi nummer!
Zoals Bart vertelde was het een herhaling omdat hij pas heel laat hoorde dat hij moest invallen, konden we geen nieuwe feest voorbereidenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
Is het nou echt Bob Marley dag vandaag? Kan het niet vinden, maar het is wel toevallig, Bart 2x op dezelfde dag invallen voor Michiel...
Edit: CAKE!![]()
Hoorde ik ja, maar wat ik me afvroeg was of het Bob Marley feest dan ook echt op 3 januari is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zoals Bart vertelde was het een herhaling omdat hij pas heel laat hoorde dat hij moest invallen, konden we geen nieuwe feest voorbereiden
Heb ik The Feeling gemist?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef Marc63 het volgende:The Feeling
Daar kwam toch een nieuw album van dit jaar? Kan niet wachten
Ahh, niet Love It When You Call dus?quote:
Ook namens mij dan maar even: Van harte welkomquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:58 schreef MarijeH het volgende:
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum. Ik volg dit topic al een tijdje en luister sinds 2 jaar naar 3fm. Vandaag heb ik me maar aangemeld.
oh zo! Nee dat nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:39 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hoorde ik ja, maar wat ik me afvroeg was of het Bob Marley feest dan ook echt op 3 januari is.
Edit: Wat dus niet het geval was.
Thanks.quote:
Da's een impressive lijst. Ik heb het hoe, wat of waarom van deze lijst gemist? Wat hou je precies bij en wanneer etc.?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens heb ik mijn 3FM-Platenlijst weer geupdate; je kunt de laatste versie vinden op:
http://www.nieuwsjacht.nl/~hemmo/3fmdb.txt
Nu met 1099 platen :-)
Mij ook Die plaat isquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Robyn
Die had toch ook weer een nieuwe, of heb ik dat verkeerd gehoord....?
Edit: Ja dus....
Need to feel loved: Als dat deze is die je bedoeld dan Jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Mij ook Die plaat isen blijft
ook al komt hij veel langs.
zelfde had ik met need to feel loved ook eenplaat.
Nee, jammer genoeg niet, maar FMLW is natuurlijk ook een heel fijne plaat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, niet Love It When You Call dus?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Need to feel loved: Als dat deze is die je bedoeld dan Ja
Ligt eraan of Michiel morgen al beter is...quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:18 schreef Treezz het volgende:
wat is er met de the editors ? ,, iedergeval, coen en sander show is met vlagen wel leuk hoor,
morgen om 7 uur s'avonds ekstra weekend ?
Ah, dan heeft 'ie dus gewoon vrij van z'n radioshow.quote:Btw, giel zit op dit moment in het programma de wereld draait door...
Terwijl dat radio(maken) toch wel een van de leukste dingen ter wereld is..quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan of Michiel morgen al beter is...
[..]
Ah, dan heeft 'ie dus gewoon vrij van z'n radioshow.
Ijzel niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Roemenië, Spanje, Frankrijk allemaal sneeuw en/of ijzel... Dat wil ik ooooohoooook!
Ik heb in Berlijn door de sneeuw gelopen en in een sneeuwbui gestaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Roemenië, Spanje, Frankrijk allemaal sneeuw en/of ijzel... Dat wil ik ooooohoooook!
Ik heb hier die dichte mist tijdens oud en nieuw niet eens meegemaakt...quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb in Berlijn door de sneeuw gelopen en in een sneeuwbui gestaan
Ik ben er een tijdje terug mee begonnen uit interesse.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:54 schreef Horloge het volgende:
Da's een impressive lijst. Ik heb het hoe, wat of waarom van deze lijst gemist? Wat hou je precies bij en wanneer etc.?
Inmiddels is het systeem niet meer afhankelijk van of fok bezoekers heeft, hij belt gewoon iedere minuut even met de 3fm serverquote:Op donderdag 27 december 2007 07:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Ik heb iets leuks gedaan
Mijn Usericon, waar je al een tijdje ziet welke plaeten er gedraaid worden op 3FM, doet meer dan alleen van die gegevens een plaatje maken. Hij verzamelt en bewaart ook alles netjes in een database. Op deze manier bouw ik dus een mooie database op met de muziek die 3FM draait. Dit is de eerste versie, die alles in een mapje stopt, en dus meet hoeveel platen er gedraaid worden en wanneer een plaat voor het eerst (sinds meting) gedraait wordt. Uiteraard heb ik hier wat omheen gebouwt zodat ik er een mooi lijstje statistieken van kan maken. Nu zal ik het lijstje even posten (), maar daarna kun je het vinden op http://www.nieuwsjacht.nl/~hemmo/3fmdb.txt.
De lijst van platen die 3fm draaide sinds 14-12-2007, per 27-12-2007:
[ code verwijderd ]
Als je me mee wilt helpen, stel dan ook mijn usericon in, en bagger veel op fok! (vooral 's nachts gebeurt het nogwel dat mijn usericon niet gezien wordt omdat er niemand op fok komt en mijn posts ziet.
Ik zal kijken of ik ook een brede versie voor onderaan kan maken; voor op andere fora, laat me vooral weten als je er in ben geintresseerd.
Jammer datie tijdens de SR week niet meetelde trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |