abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2008 @ 16:25:47 #241
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_55774268
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Geen progressie boekt?

Man, de meeste verliespunten die Groningen heeft opgelopen dit seizoen waren wedstrijden waar Kruiswijk niet meedeed. Kruiswijk heeft juist enorm veel progressie geboekt. Hij maakt zelden fouten en is gewoon oerdegelijk en enorm belangrijk voor Groningen.. Het is niet voor niets dat de supporters nu massaal acties ondernemen om hem te behouden!
Ssssssttt!!! Niet vertellen man!
pi_55777386
En dan wil de bewaking van de Tweede Kamer gaan staken en dan mag het NIET. Maar wanneer de stewards van Ajax-PSV willen staken mag het WEL.

teringlijers.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:57:16 #243
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55777713
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:01:42 #244
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_55777831
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:44 schreef toma het volgende:
En dan wil de bewaking van de Tweede Kamer gaan staken en dan mag het NIET. Maar wanneer de stewards van Ajax-PSV willen staken mag het WEL.

teringlijers.
Jij ziet geen enkel verschil begrijp ik? !
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:16:25 #245
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55778175
Haha al die Ajaciedjes die zich alweer rijk rekenden met Boulahrouz .
pi_55778404
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:44 schreef toma het volgende:

teringlijers.
Waren politieagenten
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_55778688
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:16 schreef De.Kromme het volgende:
Loop niet zo te zwammen man
pi_55780477
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:16 schreef De.Kromme het volgende:
Hahaha, al die klakkies die zich rijk rekende met de komst van Rukavina.
Mjah, 3,5 milj. konden ze niet ophoesten.

Dus kruip liever weer onder je steen.
pi_55781424
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
En nu is het verhaal dat Perezvan PSV weg moest, maar perez wou blijven
1 leer nou eens fatsoenlijk nederlands te schrijven(van jou valt nog wel mee vergeleken met je ma )
2 wat lul je nou weer slap over perez dat die wilde blijven.Lijkt me sterk aangezien hij paar maanden geleden nog aangaf Ajax de mooiste club in nederland te vinden.
pi_55781453
Mark vertel dat verhaal nog is met Jorien ze moeder
pi_55781492
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:20 schreef Jasza het volgende:
Mark vertel dat verhaal nog is met Jorien ze moeder
pi_55781504
Davids maakt rentree tegen Inter

Dubai, 04 jan 2008
Edgar Davids maakt zaterdag in de wedstrijd tegen Internazionale hoogstwaarschijnlijk zijn rentree in het eerste elftal van Ajax. Dat heeft trainer Adrie Koster vrijdag in Dubai bekendgemaakt.
Ajax speelt zaterdagavond in Dubai de eerste wedstrijd in het Mohammed bin Rashid International Football Championship. Voor Davids wordt de ontmoeting met Inter zijn eerste wedstrijd sinds hij afgelopen zomer tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen zijn been brak.
pi_55781584
Uit het stukje op ajax.nl over dubai:
quote:
Ajax zou eigenlijk na aankomst nog gaan trainen, maar vanwege het tijdsverschil (in Dubai is het drie uur later) en een kleine vertraging in het reisschema komt de eerste oefensessie te vervallen.
Alsof ze van te voren niet weten dat er een tijdverschil is
pi_55782200
Ik hoop dat ze niet van ene koude kermis thuis komen ( tempratuurverschil)
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:50:00 #255
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_55782335
Hehe eindelijk Edje terug
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:52:48 #256
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_55782428
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef StarGazer het volgende:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55782617
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef StarGazer het volgende:
edje edje we worden kampioen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:36:26 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55783653
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef markisboer het volgende:

[..]

edje edje we worden kampioen
dus draag je scheenbeschermers oen!
pi_55784963
quote:
'Prioriteit bij verdediger, niet Aissati'

vrijdag 04 januari, door HSAjax, Groningen, 22:02u, Sportweek

Technisch directeur Martin van Geel vertelde Sportweek dat Ajax de verdedigers Emanuelson en Heitinga in de winterstop niet verkoopt. Van Geel is nog op zoek naar een verdediger, die de plaats in de selectie van de gestopte Jaap Stam overneemt. Hij ontkende vrijdagavond dat Ajax gepoogd heeft Ismail Aissati van PSV over te nemen.

“Het klopt dat we afgelopen zomer interesse voor hem hadden,” stelt Van geel in Sportweek, “maar we zochten voor de tweede seizoenshelft nadrukkelijk naar ervaring. Tijdens de winter zijn we dus niet achter hem aangegaan.” Over een eventueel vertrek van spelers als Emanuelson en Heijtinga zegt hij: “Die deur hebben we dichtgedaan. We kunnen ze niet missen. Na het vastleggen van Perez is het verdedigende compartiment de eerste prioriteit.”
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:23:11 #260
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_55785137
Verdediger erbij, Maduro weg, middenvelder erbij, klaar...
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_55785406
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Ruiseart het volgende:
Verdediger erbij, Maduro weg, middenvelder erbij, klaar...
liefst een topverdediger aub!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:41:15 #262
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55785627
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Van Geel
><(({°>
pi_55785783
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Whehehe dat zou wat zijn als ze nu Aissatti halen en Perez alsnog op de bank moet zitten
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:24:13 #264
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55786791
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:18 schreef markthemen het volgende:

[..]

1 leer nou eens fatsoenlijk nederlands te schrijven(van jou valt nog wel mee vergeleken met je ma )
2 wat lul je nou weer slap over perez dat die wilde blijven.Lijkt me sterk aangezien hij paar maanden geleden nog aangaf Ajax de mooiste club in nederland te vinden.
Perez: "PSV wilde dat ik vertrok"

Vanmiddag bleek al dat algemeen directeur Jan Reker in de situatie Perez niet helemaal de waarheid had gesproken. Ook Kenneth Perez zelf zegt dat juist PSV wou dat hij vertrok uit Eindhoven.
"Nadat Koeman naar Valencia was vertrokken, heb ik een gesprek gehad met PSV", zo citeert Sportweek de Deen. "Daarin gaf de clubleiding aan dat mijn situatie veranderd was,” vertelt Perez. “Ze zeiden dat Koeman degene was die mij graag naar PSV wilde halen. Nu hadden ze drie, vier man voor mijn positie. Ze wilden graag meewerken aan een transfer als er zich een club zou melden. Zo is het balletje gaan rollen."

"Je kunt de situatie raar noemen. Het is nooit om leuk te horen. Maar je moet het respecteren. Het is de keuze van PSV."

Perez is blij dat hij bij PSV goed heeft afgesloten. "Ook na het gesprek heb ik me volledig ingezet voor PSV. Jan Wouters had een andere visie waar ik niet in paste, alhoewel ik de laatste drie wedstrijden daar toch wel in paste kennelijk, want toen speelde ik… Maar goed, dat is zijn goed recht. Ik ben blij dat mijn laatste balcontact een doelpunt was", aldus Perez.

En dus wou Perez gewoon blijven,
pi_55786834
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Vanmiddag bleek al dat algemeen directeur Jan Reker in de situatie Perez niet helemaal de waarheid had gesproken. Ook Kenneth Perez zelf zegt dat juist PSV wou dat hij vertrok uit Eindhoven.
"Nadat Koeman naar Valencia was vertrokken, heb ik een gesprek gehad met PSV", zo citeert Sportweek de Deen. "Daarin gaf de clubleiding aan dat mijn situatie veranderd was,” vertelt Perez. “Ze zeiden dat Koeman degene was die mij graag naar PSV wilde halen. Nu hadden ze drie, vier man voor mijn positie. Ze wilden graag meewerken aan een transfer als er zich een club zou melden. Zo is het balletje gaan rollen."

"Je kunt de situatie raar noemen. Het is nooit om leuk te horen. Maar je moet het respecteren. Het is de keuze van PSV."

Perez is blij dat hij bij PSV goed heeft afgesloten. "Ook na het gesprek heb ik me volledig ingezet voor PSV. Jan Wouters had een andere visie waar ik niet in paste, alhoewel ik de laatste drie wedstrijden daar toch wel in paste kennelijk, want toen speelde ik… Maar goed, dat is zijn goed recht. Ik ben blij dat mijn laatste balcontact een doelpunt was", aldus Perez.

Waar is je steen?
pi_55787270
quote:
"Na het vastleggen van Perez is het verdedigende compartiment de eerste prioriteit.”

Daniel Majstorovic, contract bij Basel loopt komende zomer af en hij wil niet bijtekenen.

Lijkt mij een prima aanwinst.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:43:53 #267
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55787363
kunnen we morgen chivu niet overhalen om mee terug te komen naar amsterdam?
Jawel, je keek.
pi_55787367
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daniel Majstorovic, contract bij Basel loopt komende zomer af en hij wil niet bijtekenen.

zaterdag 5 januari 2008 @ 01:09:46 #269
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_55788072
ben bang dat er niks meer komt. hooguit Hansson.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:17:55 #270
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_55788277
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

quote:
,,Eind november heb ik met de leiding van PSV gesproken,’’ vertelde Perez. ,,Koeman was net vertrokken naar Valencia en als ik eerlijk ben, was ik om hem naar PSV gekomen. Ik paste niet in de visie van Jan Wouters. Dat kan. De leiding van PSV gaf te kennen dat mijn situatie was veranderd. Als clubs zich voor mij zouden melden, zouden ze meewerken aan een transfer. PSV zei dat ze zo’n drie, vier jongens hadden voor mijn positie. Dat kun je raar noemen, na drie maanden competitie. Zoiets is natuurlijk nooit leuk om te horen, maar dat is de keuze van PSV. Dat moet je respecteren.

,,Inmiddels paste ik de laatste drie wedstrijden wel weer in de visie van Wouters, maar goed, ik had toen al de plussen en minnen tegen elkaar weggestreept. Wel leuk om te melden dat mijn laatste balcontact voor PSV een doelpunt was.’’

http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1942227.ece
Perez wil dus spelen. Hij noemde Ajax al de mooiste club van Nederland, maar het was duidelijk dat hij onder Ten Cate niet aan voetballen zou toekomen, Koeman gaf hem die garanties wel. Toen beide trainers waren vertrokken en hij bij PSV weer op de bank terecht kwam en de weg naar Ajax weer open lag waar hij ditmaal wel op een basisplaats kan rekenen was de keus voor hem snel gemaakt.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:20:06 #271
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55788330
is er geen talentje te vinden in argentinie?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55788483
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

die gast lijkt echt op een nazi
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:35:36 #273
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55788646
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:27 schreef OreO het volgende:

[..]

die gast lijkt echt op een nazi
nou ik kan het je vertellen, hij lijkt er niet alleen op..
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:45:28 #274
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_55788786
quote:
Technisch directeur Martin van Geel laat weten dat Ajax de Scandinaviėr afgelopen zomer eigenlijk niet had willen verkopen. "Als we hadden geweten dat Wesley Sneijder zou vertrekken, hadden we Kenneth nooit laten gaan. We waren op zoek naar een ervaren middenvelder en die hebben we nu gevonden. Kenneth is ontzettend welkom bij Ajax."
komop nou Martin
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_55790203
quote:
Volgens de zaterdageditie van De Telegraaf heeft Ajax een poging gedaan om Denny Landzaat weer naar Nederland te halen. De middenvelder van Wigan Athletic gaf de Amsterdammers echter nul op het rekest.

Technisch directeur Martin van Geel gaat in de ochtendkrant niet in op namen als Landzaat of Luka Modric, maar belicht het steeds moeilijker worden van het aantrekken van spelers die de Amsterdammers daadwerkelijk willen hebben. “In deze fase worden we gewezen op de mogelijkheden van Ajax, maar vooral ook op de onmogelijkheden.”

“De meeste kandidaten zijn simpelweg onhaalbaar, of je stuit bij veel clubs per definitie op weerstand. De enige oplossing voor ons is inventief proberen te zijn”, aldus de bestuurder. Landzaat heeft in Wigan nog een contract tot volgend jaar zomer en liet onlangs ook weten dat Feyenoord tevergeefs bij hem had aangeklopt.
Kom op als ze Landzaat hadden gehaald had je mij echt niet meer gezien bij Ajax hoor
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:41:23 #276
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55790288
Vandaag op sattelliet

18:00 cet
Inter vs Ajax Amsterdam

NTV+ Football
Polsat Sport Extra
Sky Calcio 1
Sky Sport 1 Italy
Sport Klub Ro
SuperSport 7 SA
TeleDeporte
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:49:23 #277
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55790349
quote:
,,Eind november heb ik met de leiding van PSV gesproken,’’ vertelde Perez. ,,Koeman was net vertrokken naar Valencia en als ik eerlijk ben, was ik om hem naar PSV gekomen.
Dus als Koeman belt is Kenneth volgende zomer weg naar Valencia?
pi_55790380
Dat word P2P TV aanzetten dan maar.
pi_55790537
Zo, om 9 uur met een paar maten bij de Primera. Die verkoper leefde echt helemaal mee door ons voor andere klanten te laten, af te tellen enzo
Prima natuurlijk want op 3 februari present ;p
pi_55790724
Kan iemand mij vanavond de eindstand + trefzekere te pm'n?
KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')