Blijf nou eens van voetbal4u af.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:48 schreef sjimz het volgende:
Ajax heeft belangstelling voor de chileen Carlos Villanueva.
http://www.grancalama.cl/modules.php?name=News&file=article&sid=2242
quote:Enviado el 05 noviembre a las 14:02
Sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Blijf nou eens van voetbal4u af.
Dit bericht kwam een paar maanden geleden al in de media. En verrek ej:
[..]
Geen progressie boekt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:28 schreef cohen het volgende:
En geen Arnold Kruiswijk, die al sinds zijn 17e bij Groningen 1 speelt en geen progressie boekt, hij is meer een speler voor Feyenoord.
Niets ongebruikelijks aan. Perez is ook nog wel eens een flap uit, voor je het weet krijgen je weer wildwest verhalen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal. Dat al die camera's nu op Perez gericht zijn heeft Ajax ook alleen maar aan zichzelf te danken...
Jij bent sowieso voor AZ toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:47 schreef cohen het volgende:
Ok, hij kopte de bal van de lijn, en hij heeft een mooie pass, maar ik vind hem geen topper of leider in het veld. Hansson kan een leider zijn. Heitinga heeft teveel pieken en dalen. En dan zit je misschien bij FC Groningen goed, maar bij Ajax kan dat niet.
En de vergelijking met Danny Buijs is wel heel pijnlijk, ok, die neem ik terug
Maar ik zie Heitinga graag zo spoedig mogelijk vertrekken.
Sorry hoor, maar Thomas in voledige fitheid is zeer zeker een aanwinst voor Ajax..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:28 schreef cohen het volgende:
Thomas Vermaelen, leuke voetballer, maar Ajax is een TOPploeg, waar spelers met grote klasse moeten spelen: Huntelaar, Gabri, Davids, Leonardo etc. Dus ik zie liever Boulahrouz dan Thomas Vermaelen. Met Thomas Vermaelen word je geen wereldkampioen. Daarom de net-niet toppers de deur uit, en toppers halen! 1 voor 1! Dus Boulahrouz halen en verder bouwen aan het team. En geen Arnold Kruiswijk, die al sinds zijn 17e bij Groningen 1 speelt en geen progressie boekt, hij is meer een speler voor Feyenoord.
Nee ik ben voor Ajax, daarna ADO en daarna een heel klein beetje voor AZquote:
Whehehe die kop van Urzaizquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: Zet Sportweek er ineens een andere foto bij...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Nee ik ben voor Ajax, daarna ADO en daarna een heel klein beetje voor AZ
ja aparte combinatie. Ajax was ik altijd al voor en de andere 2 heb ik zelf voor gevoetbald. vandaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
mooie handtas van Gabriquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Ja sure, moet ik even mijn post in een oud AZ-topic naar boven halen waar allerlei quotes van je instonden hoe goed AZ wel niet was?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Urzaizquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hij was toen reserve-aanvoerder omdat ie eigenlijk de tolk in het team was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Spreekt Perez eigenlijk Spaans?
Ik bedoel, hij heeft z'n roots wel daar maar is in Denenmarken opgegroeid.
Held Urzaiz met Perez..
Ah cool, ik ben voor ongeveer 50% voor Ajax, 20% voor Feyenoord, 10% voor Utrecht, 10% voor Adeau, en de laatste paar jaar ook 10% voor Azquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Ach ja, dat ze in het bestuur ipv hersenen een stuk stront in hun hoofd hadden, was al duidelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Werken ze het oude logo eruit, gaan ze datzelfde logo nu opeens op vesten verkopen...
Jezus, wat een ongelooflijk pauperding is dit zeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Werken ze het oude logo eruit, gaan ze datzelfde logo nu opeens op vesten verkopen...
Als het een ander model was geweest, zou ie wel tof zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, wat een ongelooflijk pauperding is dit zeg.
Matje in je nek en op na Moeder Tokkie..
idemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:57 schreef cohen het volgende:
[..]
ja aparte combinatie. Ajax was ik altijd al voor en de andere 2 heb ik zelf voor gevoetbald. vandaar
Ik ben voor een nekschot voor jou.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:46 schreef cohen het volgende:
[..]
Ik heb die hooded versie gekocht.. very nice!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Ssssssttt!!! Niet vertellen man!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen progressie boekt?![]()
Man, de meeste verliespunten die Groningen heeft opgelopen dit seizoen waren wedstrijden waar Kruiswijk niet meedeed. Kruiswijk heeft juist enorm veel progressie geboekt. Hij maakt zelden fouten en is gewoon oerdegelijk en enorm belangrijk voor Groningen.. Het is niet voor niets dat de supporters nu massaal acties ondernemen om hem te behouden!
Jij ziet geen enkel verschil begrijp ik?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:44 schreef toma het volgende:
En dan wil de bewaking van de Tweede Kamer gaan staken en dan mag het NIET. Maar wanneer de stewards van Ajax-PSV willen staken mag het WEL.
teringlijers.
Waren politieagentenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:44 schreef toma het volgende:
En dan wil de bewaking van de Tweede Kamer gaan staken en dan mag het NIET. Maar wanneer de stewards van Ajax-PSV willen staken mag het WEL.
teringlijers.
Loop niet zo te zwammen manquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:16 schreef De.Kromme het volgende:
Haha al die Ajaciedjes die zich alweer rijk rekenden met Boulahrouz.
Hahaha, al die klakkies die zich rijk rekende met de komst van Rukavina.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:16 schreef De.Kromme het volgende:
Haha al die Ajaciedjes die zich alweer rijk rekenden met Boulahrouz.
1 leer nou eens fatsoenlijk nederlands te schrijven(van jou valt nog wel mee vergeleken met je maquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
En nu is het verhaal dat Perezvan PSV weg moest, maar perez wou blijven
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:20 schreef Jasza het volgende:
Mark vertel dat verhaal nog is met Jorien ze moeder
Alsof ze van te voren niet weten dat er een tijdverschil isquote:Ajax zou eigenlijk na aankomst nog gaan trainen, maar vanwege het tijdsverschil (in Dubai is het drie uur later) en een kleine vertraging in het reisschema komt de eerste oefensessie te vervallen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef markisboer het volgende:
[..]
edje edje we worden kampioen
dus draag je scheenbeschermers oen!
quote:'Prioriteit bij verdediger, niet Aissati'
vrijdag 04 januari, door HSAjax, Groningen, 22:02u, Sportweek
Technisch directeur Martin van Geel vertelde Sportweek dat Ajax de verdedigers Emanuelson en Heitinga in de winterstop niet verkoopt. Van Geel is nog op zoek naar een verdediger, die de plaats in de selectie van de gestopte Jaap Stam overneemt. Hij ontkende vrijdagavond dat Ajax gepoogd heeft Ismail Aissati van PSV over te nemen.
“Het klopt dat we afgelopen zomer interesse voor hem hadden,” stelt Van geel in Sportweek, “maar we zochten voor de tweede seizoenshelft nadrukkelijk naar ervaring. Tijdens de winter zijn we dus niet achter hem aangegaan.” Over een eventueel vertrek van spelers als Emanuelson en Heijtinga zegt hij: “Die deur hebben we dichtgedaan. We kunnen ze niet missen. Na het vastleggen van Perez is het verdedigende compartiment de eerste prioriteit.”
liefst een topverdediger aub!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Ruiseart het volgende:
Verdediger erbij, Maduro weg, middenvelder erbij, klaar...
Perez: "PSV wilde dat ik vertrok"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:18 schreef markthemen het volgende:
[..]
1 leer nou eens fatsoenlijk nederlands te schrijven(van jou valt nog wel mee vergeleken met je ma)
2 wat lul je nou weer slap over perez dat die wilde blijven.Lijkt me sterk aangezien hij paar maanden geleden nog aangaf Ajax de mooiste club in nederland te vinden.![]()
Waar is je steen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Perez: "PSV wilde dat ik vertrok"
Vanmiddag bleek al dat algemeen directeur Jan Reker in de situatie Perez niet helemaal de waarheid had gesproken. Ook Kenneth Perez zelf zegt dat juist PSV wou dat hij vertrok uit Eindhoven.
"Nadat Koeman naar Valencia was vertrokken, heb ik een gesprek gehad met PSV", zo citeert Sportweek de Deen. "Daarin gaf de clubleiding aan dat mijn situatie veranderd was,” vertelt Perez. “Ze zeiden dat Koeman degene was die mij graag naar PSV wilde halen. Nu hadden ze drie, vier man voor mijn positie. Ze wilden graag meewerken aan een transfer als er zich een club zou melden. Zo is het balletje gaan rollen."
"Je kunt de situatie raar noemen. Het is nooit om leuk te horen. Maar je moet het respecteren. Het is de keuze van PSV."
Perez is blij dat hij bij PSV goed heeft afgesloten. "Ook na het gesprek heb ik me volledig ingezet voor PSV. Jan Wouters had een andere visie waar ik niet in paste, alhoewel ik de laatste drie wedstrijden daar toch wel in paste kennelijk, want toen speelde ik… Maar goed, dat is zijn goed recht. Ik ben blij dat mijn laatste balcontact een doelpunt was", aldus Perez.
En dus wou Perez gewoon blijven,
quote:"Na het vastleggen van Perez is het verdedigende compartiment de eerste prioriteit.”
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daniel Majstorovic, contract bij Basel loopt komende zomer af en hij wil niet bijtekenen.
Lijkt mij een prima aanwinst.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Perez: "PSV wilde dat ik vertrok"
Vanmiddag bleek al dat algemeen directeur Jan Reker in de situatie Perez niet helemaal de waarheid had gesproken. Ook Kenneth Perez zelf zegt dat juist PSV wou dat hij vertrok uit Eindhoven.
"Nadat Koeman naar Valencia was vertrokken, heb ik een gesprek gehad met PSV", zo citeert Sportweek de Deen. "Daarin gaf de clubleiding aan dat mijn situatie veranderd was,” vertelt Perez. “Ze zeiden dat Koeman degene was die mij graag naar PSV wilde halen. Nu hadden ze drie, vier man voor mijn positie. Ze wilden graag meewerken aan een transfer als er zich een club zou melden. Zo is het balletje gaan rollen."
"Je kunt de situatie raar noemen. Het is nooit om leuk te horen. Maar je moet het respecteren. Het is de keuze van PSV."
Perez is blij dat hij bij PSV goed heeft afgesloten. "Ook na het gesprek heb ik me volledig ingezet voor PSV. Jan Wouters had een andere visie waar ik niet in paste, alhoewel ik de laatste drie wedstrijden daar toch wel in paste kennelijk, want toen speelde ik… Maar goed, dat is zijn goed recht. Ik ben blij dat mijn laatste balcontact een doelpunt was", aldus Perez.
En dus wou Perez gewoon blijven,
Perez wil dus spelen. Hij noemde Ajax al de mooiste club van Nederland, maar het was duidelijk dat hij onder Ten Cate niet aan voetballen zou toekomen, Koeman gaf hem die garanties wel. Toen beide trainers waren vertrokken en hij bij PSV weer op de bank terecht kwam en de weg naar Ajax weer open lag waar hij ditmaal wel op een basisplaats kan rekenen was de keus voor hem snel gemaakt.quote:,,Eind november heb ik met de leiding van PSV gesproken,’’ vertelde Perez. ,,Koeman was net vertrokken naar Valencia en als ik eerlijk ben, was ik om hem naar PSV gekomen. Ik paste niet in de visie van Jan Wouters. Dat kan. De leiding van PSV gaf te kennen dat mijn situatie was veranderd. Als clubs zich voor mij zouden melden, zouden ze meewerken aan een transfer. PSV zei dat ze zo’n drie, vier jongens hadden voor mijn positie. Dat kun je raar noemen, na drie maanden competitie. Zoiets is natuurlijk nooit leuk om te horen, maar dat is de keuze van PSV. Dat moet je respecteren.
,,Inmiddels paste ik de laatste drie wedstrijden wel weer in de visie van Wouters, maar goed, ik had toen al de plussen en minnen tegen elkaar weggestreept. Wel leuk om te melden dat mijn laatste balcontact voor PSV een doelpunt was.’’
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1942227.ece
die gast lijkt echt op een naziquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daniel Majstorovic, contract bij Basel loopt komende zomer af en hij wil niet bijtekenen.
Lijkt mij een prima aanwinst.
nou ik kan het je vertellen, hij lijkt er niet alleen op..quote:
quote:Technisch directeur Martin van Geel laat weten dat Ajax de Scandinaviër afgelopen zomer eigenlijk niet had willen verkopen. "Als we hadden geweten dat Wesley Sneijder zou vertrekken, hadden we Kenneth nooit laten gaan. We waren op zoek naar een ervaren middenvelder en die hebben we nu gevonden. Kenneth is ontzettend welkom bij Ajax."
Kom op als ze Landzaat hadden gehaald had je mij echt niet meer gezien bij Ajax hoorquote:Volgens de zaterdageditie van De Telegraaf heeft Ajax een poging gedaan om Denny Landzaat weer naar Nederland te halen. De middenvelder van Wigan Athletic gaf de Amsterdammers echter nul op het rekest.
Technisch directeur Martin van Geel gaat in de ochtendkrant niet in op namen als Landzaat of Luka Modric, maar belicht het steeds moeilijker worden van het aantrekken van spelers die de Amsterdammers daadwerkelijk willen hebben. “In deze fase worden we gewezen op de mogelijkheden van Ajax, maar vooral ook op de onmogelijkheden.”
“De meeste kandidaten zijn simpelweg onhaalbaar, of je stuit bij veel clubs per definitie op weerstand. De enige oplossing voor ons is inventief proberen te zijn”, aldus de bestuurder. Landzaat heeft in Wigan nog een contract tot volgend jaar zomer en liet onlangs ook weten dat Feyenoord tevergeefs bij hem had aangeklopt.
Dus als Koeman belt is Kenneth volgende zomer weg naar Valencia?quote:,,Eind november heb ik met de leiding van PSV gesproken,’’ vertelde Perez. ,,Koeman was net vertrokken naar Valencia en als ik eerlijk ben, was ik om hem naar PSV gekomen.
Omg, wat een knurft die van Geel. Hier kan je toch niet trots op zijn.quote:Voor Babel hebben we Suárez gehaald, voor Sneijder is Perez nu gekomen. Alleen voor Stam zoeken we nog iemand.
Jammer dat ze hem niet gehaald hebben dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kom op als ze Landzaat hadden gehaald had je mij echt niet meer gezien bij Ajax hoor
31 januari zegt ie dat Luque voor de plek van Stam is gehaaldquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Omg, wat een knurft die van Geel. Hier kan je toch niet trots op zijn.
Hij heeft het elftal alleen maar verzwakt voorlopig. Nouja, denk neit eens dat hij echt de oorzaak is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
31 januari zegt ie dat Luque voor de plek van Stam is gehaald
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Geel wil alleen nog een opvolger van Stam. Verder is de selectie in balans volgens hem. Wat een dwaas
En weer een speler uit het netwerkje van Van Geel. Het is wachten op Mathijsen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kom op als ze Landzaat hadden gehaald had je mij echt niet meer gezien bij Ajax hoor
quote:'Nesu in beeld als opvolger Emanuelson' 5 januari 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers
Volgens diverse Roemeense media is de Roemeen Mihai Nesu in beeld bij Ajax. De linksback, die momenteel voor Steaua Boekarest speelt, zou Urby Emanuelson moeten opvolgen indien de Ajacied vertrekt. Het is niet de eerste keer dat Nesu gelinkt wordt aan Ajax. In november vorig jaar werd zijn naam ook al genoemd.
Mihai Nesu Verschillende bronnen melden dat Nesu al persoonlijk rond zou zijn met Ajax, maar dat wordt door meerdere partijen ontkend. Nesu, die 24 jaar oud is, komt sinds 2001 uit voor Steaua. Ook speelde hij drie interlands voor Roemenië. Interessant is ook dat hij op zestienjarige leeftijd een stage doorliep bij PSV.
Emanuelson wordt met name door Engelse media aan diverse clubs gelinkt, met name aan Tottenham Hotspur. Emanuelson zelf heeft laten weten open te staan voor een vertrek uit Amsterdam.
Suárez voor Babel is wel degelijk een versterking. Verder heeft hij het elftal inderdaad alleen maar verzwakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij heeft het elftal alleen maar verzwakt voorlopig. Nouja, denk neit eens dat hij echt de oorzaak is.
Afgezien van Boulah kan ik mij geen verdediger bedenken die en wil komen en ervaring met zich mee brengt.
Mwah. Plus dat het met zijn instelling volgens mij altijd wel goed zit, dat type speler kunnen we bij Ajax wel gebruiken als ik af en toe naar de linksback kijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat noemen we dus een derderangs voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |