Laten we nu net een coach nodig hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:20 schreef PyTh het volgende:
Hiddink had al een huis in amsterdam toen hij nog bij PSV werkzaam was en volgens mij vind Hiddink op het veld staan nog te leuk om 'alleen' TD te worden bij ajax.
Wellicht een dubbelrol?
Inderdaad. Sowieso lang geleden dat Ajax een onbekende naam heeft gehaald. De vrees en matige spelerskennis van Van Geel?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:18 schreef Urquhart het volgende:
Die Constatin...die geruchten hoor je ook al een jaar. Ik snap niet dat Ajax hem allang niet gehaald heeft als hij "Goedkoop, hard, goed voetballend, precies wat Ajax zoekt." is
Guus wordt ook een dagje ouder. Die vind een kantoor baan ook best volgens mij.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:20 schreef PyTh het volgende:
Hiddink had al een huis in amsterdam toen hij nog bij PSV werkzaam was en volgens mij vind Hiddink op het veld staan nog te leuk om 'alleen' TD te worden bij ajax.
Wellicht een dubbelrol?
Jammer genoeg wel.. had graag mijn shirt met Boulahrouz "3" al willen bestellenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Mja, voorlopig zijn het dus maar geruchten.
Bijna 2 jaar geleden dat hij een goede wedstrijd speelde.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:49 schreef Fathom het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GIYHDU2b7DM
Surequote:Over deze video Khaled Boulahrouz kicks Ronaldo in his thigh in... (meer)
Toegevoegd: 27 juni 2006
Khaled Boulahrouz kicks Ronaldo in his thigh in an obvious attempt to get him out of the game. This clip made a neutral like me support Portugal for the rest of the game. (minder)
Herstel: half NL.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
[..]
SureVolgens mij lag de halve wereld in een deuk dat die jankerd eens een goede rotschop kreeg. Ik in ieder geval wel.
Negen man?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:55 schreef Blight het volgende:
Laat Khalid maar komen.
Heitinga, Boulahrouz, Vermaelen;
Maduro;
Gabri, Davids;
Perez;
Huntelaar, Suarez/Luque.
Ik teken er voor.
Speelde hij toen niet gewoon al @ HSV?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Herstel: half NL.
Van die snotneus Boula van RKC had nog nooit iemand gehoord. Ronaldo daarentegen...
Heerlijk, die Amsterdamse arrogantie. Zelfs 9 man is genoeg.quote:
Blijft een schitterend moment wat heb ik zitten juichen toen dat stront jong eindelijk doormidden werd getrapt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:49 schreef Fathom het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GIYHDU2b7DM
Ik vergeet de rechtsbuiten.quote:
Liever een rechtsback erin, lekker 4-1-2-1-2.quote:
prachtig op papier, maar dat was de opstelling tegen excelsior en VVV ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
man man man.. wat zou het toch mooi zijn als die deal doorgaat!
Misschien jammer voor de ontwikkeling van de jonkies, maar wel goed voor ons Ajax!
Steek
vd Wiel - Heitinga (doorschuivend) - Boulahrouz - Vermaelen
Gabri - Davids
Perez
Suarez of Leo - Huntelaar - Luque
TOP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |