En bedankt, daar gaat m'n spanningquote:Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef Wilskracht het volgende:
Bos Wennemars Kuijpers en de Koning gaan naar WK
quote:
Hij moet iets meer dan een halve seconde goedmaken... Wordt nog heel spannend tussen Elgersma, Wennemars en Nijenhuis.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:55 schreef Timm-E het volgende:
En als Wennemars héél boos is, zie ik hem zelfs nog morgen spetteren en bij de top4 te rijden, dankzij zijn 1000.
Erben won gister 0,43 op Elgersma op de 1000m....nu moet ie 0,55 goed maken....dat gaat wel lukken.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef MiLalaa het volgende:
nou die elgersma reed gisteren toch een goeie 1000m? Want het is nog een best gat met wennemars. Maar ik hoop wel op Erben dan als Beorn het niet redt..
Elgersma reed gisteren een PB op de 1000, dat moet ie dan weer benaderen. En De Koning mag ook geen steek laten vallen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef MiLalaa het volgende:
nou die elgersma reed gisteren toch een goeie 1000m? Want het is nog een best gat met wennemars. Maar ik hoop wel op Erben dan als Beorn het niet redt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |