Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:42 schreef tho_Omas het volgende:
MSN/FB/Mail
Ik toost op het moment dat er spontaan bevroren uitwerpselen van een 747 op jouw auto vallen.quote:
Tegen die tijd ben jij dement, en verwar jij smarties met wastabletten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik toost op het moment dat ONZ weer geleid wordt door mensen zonder persoonsgebonden budget en die hun kwijl wel binnen kunnen houden.
Tegen die tijd ben jij nog steeds maagd, woon je nog steeds thuis, ben je nog steeds stoer met verkapte doodsverwensingen en zijn je puisten inmiddels veranderd in kraters.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben jij dement, en verwar jij smarties met wastabletten.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben jij nog steeds maagd, woon je nog steeds thuis, ben je nog steeds stoer met verkapte doodsverwensingen en zijn je puisten inmiddels veranderd in kraters.
Faler.
ik krijg er wel een kankerharde penis van als ik de stoere internetheld uithangquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De bekende plaatjes! Krijg je ook rooie wangetjes als je zo gevat probeert te zijn?
Waarom zijn jullie oldbies zo goed in mensen "uitlullen"quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik krijg er wel een kankerharde penis van als ik de stoere internetheld uithang
Vergelijken je mij nu met die verzuurde oudbijen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie oldbies zo goed in mensen "uitlullen"![]()
Jouw taak is bagger voorkomen, niet bagger produceren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik krijg er wel een kankerharde penis van als ik de stoere internetheld uithang
Maar.. maar.. maarquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Vergelijken je mij nu met die verzuurde oudbijen?
Ik ga nooit naar meetsquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jouw taak is bagger voorkomen, niet bagger produceren.
inderdaad..quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:55 schreef MLI het volgende:
Ja, maar ondertussen weet nog niemand waarom c_c een stommerd is.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 07:55 schreef MLI het volgende:
Ja, maar ondertussen weet nog niemand waarom c_c een stommerd is.
Nou, schiet nou op, ik zie niksquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik was te druk met interessante dingen.
Doe hem de groeten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik was te druk met interessante dingen.
Hihi.quote:
Neh, ik mot een nieuwe baan vinden. Drukdruk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nou, schiet nou op, ik zie niks
Nou .. heb je meteen wat om mee te solliciterenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik mot een nieuwe baan vinden. Drukdruk.
Feestdagen waren okay.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi.
Tiek. Hoe is het? Feestdagen redelijk ok gegaan, ondanks alles?
.
Wij hebben Munchkin Blender trouwens gehad, hebben jullie nog nieuwe?.
Aaaawquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik mot een nieuwe baan vinden. Drukdruk.
Whehe, tof.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:02 schreef Misstique het volgende:
Hij gebruikt het meer dan ik, dus dat eerste.
Ja, nee, de Lush is niet helemaal zijn dingquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:14 schreef Misstique het volgende:
Dan heb je Lits niet goed opgevoed.
Wot?quote:
Wat heeft dát er nou mee te maken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nee, de Lush is niet helemaal zijn ding.
Een nieuwe krullebol?quote:Jammer, ik moet een nieuwe zoeken.
Ik kan 'm gewoon niet africhten! Hij is te sterk! Arghquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heeft dát er nou mee te maken?.
Oui, een zwakkere heeft de voorkeurquote:Een nieuwe krullebol?.
Doe er wat aanquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nee, de Lush is niet helemaal zijn ding.
Jammer, ik moet een nieuwe zoeken.
[..]
Wot?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |