Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:42 schreef tho_Omas het volgende:
MSN/FB/Mail
Ik toost op het moment dat er spontaan bevroren uitwerpselen van een 747 op jouw auto vallen.quote:
Tegen die tijd ben jij dement, en verwar jij smarties met wastabletten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik toost op het moment dat ONZ weer geleid wordt door mensen zonder persoonsgebonden budget en die hun kwijl wel binnen kunnen houden.
Tegen die tijd ben jij nog steeds maagd, woon je nog steeds thuis, ben je nog steeds stoer met verkapte doodsverwensingen en zijn je puisten inmiddels veranderd in kraters.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben jij dement, en verwar jij smarties met wastabletten.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben jij nog steeds maagd, woon je nog steeds thuis, ben je nog steeds stoer met verkapte doodsverwensingen en zijn je puisten inmiddels veranderd in kraters.
Faler.
ik krijg er wel een kankerharde penis van als ik de stoere internetheld uithangquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De bekende plaatjes! Krijg je ook rooie wangetjes als je zo gevat probeert te zijn?
Waarom zijn jullie oldbies zo goed in mensen "uitlullen"quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik krijg er wel een kankerharde penis van als ik de stoere internetheld uithang
Vergelijken je mij nu met die verzuurde oudbijen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie oldbies zo goed in mensen "uitlullen"![]()
Jouw taak is bagger voorkomen, niet bagger produceren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik krijg er wel een kankerharde penis van als ik de stoere internetheld uithang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |