quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
[..]
Weet je zeker dat je niet liever een Brian-fan wilt worden?
Is dat soms gisternacht gezegd. Toen Lieke en Jaap deden alsof ze dachten dat ze niet 'on air' waren? Daar heb ik wel lang naar zitten luisteren (met verbazing).quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
kennelijk...maar WAT Jaap precies aan het vertellen was (die reden) weet ik niet!
Iemand?
Nou die wanhopige missie is dus mislukt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik me er nog van herinner is dat Jaap 'doorhad' dat Huub het heft weer in handen wilde nemen, dus weer de baas wilde worden van het clubje van 3. En dat wilde Jaap niet laten gebeuren. In datzelfde kader zou Huub volgens Jaap daarom weer aansluiting zoeken bij Lieke: hij zou haar aan het inpalmen zijn om de dienst te kunnen uitmaken.
Weer een gokje... Dekking voor januari tot de nieuwe er is. Denk dat Jaap verplicht is om dekking te geven aan Lieke. Misschien weet ie wel zelf niet precies waarom en houdt ie daarom meer afstand van Huub. Het zou wel erg sneu zijn voor de nieuwe als z'n backup jankend de poort is uitgelopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
kennelijk...maar WAT Jaap precies aan het vertellen was (die reden) weet ik niet!
Iemand?
Je kan prima een discussie voeren terwijl je langs iemand heen loopt. En als die ander er dan achteraan moet dan lijkt me dat ook prima uit te zenden. Beter zelfs. Dit was een machtspelletje in de discussie. Mag Lieke zelf bepalen waar ze gaat en staat of mag Huub dat?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kapitaliseren was niet voor niets, heel goed.![]()
Het alternatief is dus een discussie afmaken/voeren/antwoord geven.
Voor de televisiemakers en lookies een net stukje afleveren
ooowjaa! Dat komt me heel bekend voor!quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik me er nog van herinner is dat Jaap 'doorhad' dat Huub het heft weer in handen wilde nemen, dus weer de baas wilde worden van het clubje van 3. En dat wilde Jaap niet laten gebeuren. In datzelfde kader zou Huub volgens Jaap daarom weer aansluiting zoeken bij Lieke: hij zou haar aan het inpalmen zijn om de dienst te kunnen uitmaken.
Dus Jaap speelt ze tegen elkaar uit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
ja die filmpjes heb ik vanavond ook met steigende verbijstering zitten bekijken!quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is dat soms gisternacht gezegd. Toen Lieke en Jaap deden alsof ze dachten dat ze niet 'on air' waren? Daar heb ik wel lang naar zitten luisteren (met verbazing).
Daar heb ik ook nog ergens een dikke half uur audio van opgenomen en een linkje hier op fok gezet.
Huub stond voor lul vanavond.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:19 schreef Marieke_B het volgende:
Het lijkt wel of ze Lieke (samen met Jaap) een kans willen geven een offensief tegen Huub te beginnen..
En dan vooral om te bewijzen dat Lieke Huub's rol als Jaap's partner in ' televisiemaken' kan overnmemen.
Nou,
Wat mij betreft heeft Huub haar vanavond alweer verslagen..
In z'n eentje tegen 4 miljonairs, een zwerver en een butler..
Hij lult ze allemaal onder de tafel.
Die veer in z'n reet heeftie vanavond zeker verdiend.
Machtspelletjes voortdurend aangezwengeld door de ontwijkende 'reacties' van Lieke.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:21 schreef Py het volgende:
[..]
Je kan prima een discussie voeren terwijl je langs iemand heen loopt. En als die ander er dan achteraan moet dan lijkt me dat ook prima uit te zenden. Beter zelfs. Dit was een machtspelletje in de discussie. Mag Lieke zelf bepalen waar ze gaat en staat of mag Huub dat?
Ik denk dat ze er eerder uit gaat dan Huub uiteindelijk.
geen pammetjes...geloof je in reiki op afstand?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Weer een gokje... Dekking voor januari tot de nieuwe er is. Denk dat Jaap verplicht is om dekking te geven aan Lieke. Misschien weet ie wel zelf niet precies waarom en houdt ie daarom meer afstand van Huub. Het zou wel erg sneu zijn voor de nieuwe als z'n backup jankend de poort is uitgelopen.
Heeft iemand pammetjes? Want ik voel dat ik aan het doordraven ben.
Zou heel goed kunnen. Je hebt bij hem wel vaker die afgunst kunnen merken dat Huub het hoogste woord heeft in hun eigen verstandhouding.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus Jaap speelt ze tegen elkaar uit.
Als je na 3 geweldadige incidenten + een aanranding nog steeds in dat huis zit, dan denk ik toch niet dat Lieke zo snel jankend het huis uit zal lopenquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:21 schreef akveor het volgende:
Het zou wel erg sneu zijn voor de nieuwe als z'n backup jankend de poort is uitgelopen.
ah, het codewoord?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
He, er schoot me nog iets te binnen maar nu ben ik het kwijt.
Je zag het vanavond ook weer... Huub groeide een beetje en Jaap trapte meteen op de rem. Hij hafd zich er ook niet mee kunnen bemoeien. Jaap sprak eerder ook al uit dat zijn taktiek ook was om momentjes van andere te verknallen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Je hebt bij hem wel vaker die afgunst kunnen merken dat Huub het hoogste woord heeft in hun eigen verstandhouding.
He, er schoot me nog iets te binnen maar nu ben ik het kwijt.
ja, van haar nieuwe beste vriendenquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als je na 3 geweldadige incidenten + een aanranding nog steeds in dat huis zit, dan denk ik toch niet dat Lieke zo snel jankend het huis uit zal lopenIk denk dan eerder dat Huub uit frustratie en alcohol een fout begaat en verwijderd wordt uit de villa
Klopt, hij heeft eergisteren gezegd dat hij tv-momenten van anderen opzettelijk verstoorde.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zag het vanavond ook weer... Huub groeide een beetje en Jaap trapte meteen op de rem. Hij hafd zich er ook niet mee kunnen bemoeien. Jaap sprak eerder ook al uit dat zijn taktiek ook was om momentjes van andere te verknallen.
Dus buiten die boeren en scheten iets war we werkelijk iets aan hadden?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Codewoord: HetIsAlLaat. Heel frusterend hoor, het was iets dat Jaap had gezegd.
Hoe kun je ook inhoud brengen met Huub tegenover je. Die zwiert van links naar rechts en weer terug, en met het grootste gemak, Hij kraamt er van alles uit. Daarna maakt hij weer links en rechts een tig aantal excuses en op naar het volgende gevecht waarin hij alleen maar het woord voert en niemand zijn of haar punt laat maken. Die gast is maf als een deur.....quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Machtspelletjes voortdurend aangezwengeld door de ontwijkende 'reacties' van Lieke.
Als programmamaker zo ik er stapelgek van worden. Inhoud brengt ze niet. Antwoorden doet ze niet. Iets nieuws brengen doet ze niet. Hoezo is dat interessant?
Yep. Iets dat zijn houding inzake Huub en Lieke nog wat meer kon verklaren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus buiten die boeren en scheten iets war we werkelijk iets aan hadden?
Huub was zeer opgefokt. Ik vind dat niet zo verwonderlijk als je bedenkt dat hij 8 maanden lang met iemand gespeelt heeft die hun vriendschap en relatie 'gefaket' heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:30 schreef neehe het volgende:
Het viel mee dat er geen SL was, ik dacht even dat Huub zou slaan.
hoe noemde ze in de tweede oorlog die wijven ook al weer die meteen naar de vijand renden als het ze iets te warm werd?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kun je ook inhoud brengen met Huub tegenover je. Die zwiert van links naar rechts en weer terug, en met het grootste gemak, Hij kraamt er van alles uit. Daarna maakt hij weer links en rechts een tig aantal excuses en op naar het volgende gevecht waarin hij alleen maar het woord voert en niemand zijn of haar punt laat maken. Die gast is maf als een deur.....
Uit alles blijkt de laatste weken zijn frustratie omdat Lieke gewoon ver boven hem staat en hij de controle over haar kwijt is.....
Ik vraag me af of ie die klap ooit wel te boven komt.... aan de drank, in de goot ipv In de villa en aan de champie...quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kun je ook inhoud brengen met Huub tegenover je. Die zwiert van links naar rechts en weer terug, en met het grootste gemak, Hij kraamt er van alles uit. Daarna maakt hij weer links en rechts een tig aantal excuses en op naar het volgende gevecht waarin hij alleen maar het woord voert en niemand zijn of haar punt laat maken. Die gast is maf als een deur.....
Uit alles blijkt de laatste weken zijn frustratie omdat Lieke gewoon ver boven hem staat en hij de controle over haar kwijt is.....
Hij weet van gekkigheid niet meer wat hij moet doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zwak hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hoe noemde ze in de tweede oorlog die wijven ook al weer die meteen naar de vijand renden als het ze iets te warm werd?
Ze loopt helemaal niet over....ze had gewoon een gezellige avond, zoals Huub dat wekelijks heeft met Brian, als ze samen op toneel staan. Ze speelt dan ook niet tegen Jaap, maar enkel een beetje tegen Huub, en heel terecht, omdat hij haar op het ene moment z'n grootste schat vindt en het andere moment haar uitmaakt voor teringhoer. Die gast spoort voor geen meter.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hoe noemde ze in de tweede oorlog die wijven ook al weer die meteen naar de vijand renden als het ze iets te warm werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |