Ik denk dat ze dat niet hoeft.... ik denk dat Lieke alle vrijheid heeft gekregen om zich los te maken voor de nieuwe.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan moet dat zure kreng maar eens antwoord gaan geven op de vragen die haar gesteld worden
Ik hoop dat die nieuwe voor Huub komt. Ik trek Jaap's gehuichel ook al niet meer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet hoeft.... ik denk dat Lieke alle vrijheid heeft gekregen om zich los te maken voor de nieuwe.
'tringgg tringgg' is de telefoon die smorgens ging omdat jaap 's avonds een dekkingsdeal maakte met lieke, wat dus offifcieel niet mag...quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:05 schreef akveor het volgende:
Wat is er met tringgg tringgg en dan heb ik een fokking ton aan mijn reet als ik het nog een keer zeg.
Misschien is ie gewoon verward... de ultieme dekking die beloofd was zegt plots bekijk het maar. Voor hoelang zou die dekking dan afgesproken zijn denk ik dan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja... zelf zou ik zo iemand de moeite niet meer waard vinden. Ik zou er zeker niet zo achteraan blijven lopen zoals Huub deed.
Huh, da's raar je mag toch gewoon zo'n deal maken? Met zijn drieen naar de fianle en ze hebben het constant over dekkingen....quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
'tringgg tringgg' is de telefoon die smorgens ging omdat jaap 's avonds een dekkingsdeal maakte met lieke, wat dus offifcieel niet mag...
Ik denk dat ze er verstandig aan doet wel eens antwoord te gaan geven. Deze uiterst onlogische switch zal ze wel moeten verklaren om de steunstemmers van ooit een en ander duidelijk te maken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet hoeft.... ik denk dat Lieke alle vrijheid heeft gekregen om zich los te maken voor de nieuwe.
Hmm. We weten natuurlijk niet voor wie Nadia was bedoeld. Maar het zal wel voor onbepaalde tijd zijn geweest.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien is ie gewoon verward... de ultieme dekking die beloofd was zegt plots bekijk het maar. Voor hoelang zou die dekking dan afgesproken zijn denk ik dan.
En omdat JIJ dat vindt heeft Lieke niet zelf te bepalen wanneer ze wegloopt?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
1 op 1 Situaties ontlopen zoals Lieke dat voortdurend doet, wordt denk IK niet op prijs gesteld door de FEBO. Het alternatief is de groepsdiscussie, die zoals het verleden ons heeft geleerd nogal eens uit de hand lopen.![]()
Ik vind het bovendien juist van Lieke zeer zwak (en hypocriet bovendien) dat ze alle hulp van haar oude vijanden nu aangrijpt.
nee, Jaap was aan het uitleggen aan Lieke wat de reden van de dekking voor januari was en toen kwam er telefoon...en de volgende dag kreeg hij op z'n donder van het hokje omdat hij dat niet mocht bespreken met Lieke..quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
'tringgg tringgg' is de telefoon die smorgens ging omdat jaap 's avonds een dekkingsdeal maakte met lieke, wat dus offifcieel niet mag...
Ik denk dat het niet zoveel kwaad kan. Hij heeft er toch al alles uitgegooid vanavond. Dat wat hij er heeft uitgegooid zal ook echt wel vragen oproepen bij Brian en Amanda, hoewel ze dat natuurlijk niet in haar bijzijn zullen uiten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:08 schreef MissSomebody het volgende:
Huub moet zeker zijn frustraties niet tegenover Brain(rat) uitten...helaas....te eerlijk doet hij dat wel...pffff.......en nu ga ik ech slapen..trustennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Lieke is een waardeloze bitch!!
ik kan het mis hebben, maar dat is wat ik van jaap begreep...quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh, da's raar je mag toch gewoon zo'n deal maken? Met zijn drieen naar de fianle en ze hebben het constant over dekkingen....
Zo begreep ik het ook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee, Jaap was aan het uitleggen aan Lieke wat de reden van de dekking voor januari was en toen kwam er telefoon...en de volgende dag kreeg hij op z'n donder van het hokje omdat hij dat niet mocht bespreken met Lieke..
Sheit die was ik al helemaal vergeten.... maar van hetzelfde laken en pak dus... hoelang was dat 5 a 6 maanden?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. We weten natuurlijk niet voor wie Nadia was bedoeld. Maar het zal wel voor onbepaalde tijd zijn geweest.
oooowww, thxquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee, Jaap was aan het uitleggen aan Lieke wat de reden van de dekking voor januari was en toen kwam er telefoon...en de volgende dag kreeg hij op z'n donder van het hokje omdat hij dat niet mocht bespreken met Lieke..
Hoe lang Nadia er gezeten heeft? Gut, geen idee meer, maar niet zo lang. En nee, ik weet ook niet meer wanneer ze erin kwam. Kun je nagaan wat een impact ze heeft gehadquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Sheit die was ik al helemaal vergeten.... maar van hetzelfde laken en pak dus... hoelang was dat 5 a 6 maanden?
Ik begreep dat ze het er helemaal niet over mochten hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ging dat om de reden van dekking voor Lieke?
kennelijk...maar WAT Jaap precies aan het vertellen was (die reden) weet ik niet!quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ging dat om de reden van dekking voor Lieke?
Huub vertrouwt Jaap ook voor geen eurocent, hij wil de dekking van Lieke.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:12 schreef tipsch het volgende:
Huub klinkt GVD nog steeds vergevingsgezind richting Lieke
nadia? van 29 juni 2007 tot 3 dec 2007quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang Nadia er gezeten heeft? Gut, geen idee meer, maar niet zo lang. En nee, ik weet ook niet meer wanneer ze erin kwam. Kun je nagaan wat een impact ze heeft gehad
quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:03 schreef Guuskeee het volgende:
ik me ontzettend goed voorstellen als iemand dr een keer een vuist in dr gezicht plant.
Weet je zeker dat je niet liever een Brian-fan wilt worden?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:10 schreef Guuskeee het volgende:
wie kan er lieke een brief met antrax sturen? zou heel fijn zijn
Ik gok erop dat ze zich losmoet maken van de febo ook al omdat ze zich toch nooit echt goed gevoelt heeft in de relatie zelf mogen ze bepalen wie er met de nieuwe aan de haal gaat. Krijg ook het idee dat Lieke toch iets meer weet en dat is het stukje wat Huub mist en daarom zo gefrustreerd is. Lieke bouwt ondertussen een klein voorsprongetje op/quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:09 schreef Py het volgende:
[..]
En omdat JIJ dat vindt heeft Lieke niet zelf te bepalen wanneer ze wegloopt?
En wat is Lieke's alternatief. Ze moet wel iets want als je niets doet, heb je geen dekking en lig je er uit. En daar heeft ze blijkbaar nog geen zin in.
Wat ik me er nog van herinner is dat Jaap 'doorhad' dat Huub het heft weer in handen wilde nemen, dus weer de baas wilde worden van het clubje van 3. En dat wilde Jaap niet laten gebeuren. In datzelfde kader zou Huub volgens Jaap daarom weer aansluiting zoeken bij Lieke: hij zou haar aan het inpalmen zijn om de dienst te kunnen uitmaken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
kennelijk...maar WAT Jaap precies aan het vertellen was (die reden) weet ik niet!
Iemand?
Dat kapitaliseren was niet voor niets, heel goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:09 schreef Py het volgende:
[..]
En omdat JIJ dat vindt heeft Lieke niet zelf te bepalen wanneer ze wegloopt?
En wat is Lieke's alternatief. Ze moet wel iets want als je niets doet, heb je geen dekking en lig je er uit. En daar heeft ze blijkbaar nog geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |