en binnen 1 minuut doen alsof ze slaapt terwijl huub en jaap het nog over haar hebben en verantwoording aan haar vragen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:57 schreef Disana het volgende:
Lieke maakt zich ook overal vanaf. Tegen Jaap zei ze dat hij had gelogen over dat ze een dekkingsdeal met hem wilde. Dingen worden uitgelegd door Jaap en Huub, waarop Lieke weer terug komt met 'ja jongens, zoek het lekker uit'.
shiiiitquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian trekt per ongeluk de pruik van Amanda's hoofd
En nu gaat ze schijnheilig net doen of ze slaapt.En dat naast Jaapquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:57 schreef Disana het volgende:
Lieke maakt zich ook overal vanaf. Tegen Jaap zei ze dat hij had gelogen over dat ze een dekkingsdeal met hem wilde. Dingen worden uitgelegd door Jaap en Huub, waarop Lieke weer terug komt met 'ja jongens, zoek het lekker uit'.
Shit gemistquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is wat ze voortdurend doet, dat weglopen met een zin als 'ik ben er klaar mee' of 'dat is dan jouw ding' of iets in die trant. Een enorm oneerlijke en ergerlijke manier van discussie voeren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:59 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en binnen 1 minuut doen alsof ze slaapt terwijl huub en jaap het nog over haar hebben en verantwoording aan haar vragen...
Ze was het eewendurende gesprek = herhaling na herhaling van Huub zat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke heeft niet altijd te bepalen wanneer ze weg kan lopen uit een gaande discussie (of televisiemoment). Hoogst irritant zelfs, dat ontlopen van 1 op 1 discussies. We hebben Lieke vanavond verder alleen nog maar in een groepsdiscussie gezien. Zwak![]()
![]()
Hopelijk gaat Jaap zo z'n masturbatie act weer even opvoerenquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En nu gaat ze schijnheilig net doen of ze slaapt.En dat naast Jaap
per ongeluk?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Caps! Caps! Caps!quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:00 schreef MissSomebody het volgende:
<-- gaat slapen..veel streamfun...nog....
Hou het lekker bij jezelf is er ook eenquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wat ze voortdurend doet, dat weglopen met een zin als 'ik ben er klaar mee' of 'dat is dan jouw ding' of iets in die trant. Een enorm oneerlijke en ergerlijke manier van discussie voeren.
Omdat beiden dus om de hete brij heen draaien dus... het hele dekkingsverhaal heeft veel opgehelderd bij mij.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze was het eewendurende gesprek = herhaling na herhaling van Huub zat.
Dus dat.![]()
thnxx..;-)......jij ook..!!quote:
1 op 1 Situaties ontlopen zoals Lieke dat voortdurend doet, wordt denk IK niet op prijs gesteld door de FEBO. Het alternatief is de groepsdiscussie, die zoals het verleden ons heeft geleerd nogal eens uit de hand lopen.quote:
na weken door haar zo behandeld te worden, dus zonder ooit je discussies te kunnen voeren of afmaken, kan ik me ontzettend goed voorstellen als iemand dr een keer een vuist in dr gezicht plant. ze is zo fucking overdreven irritantquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wat ze voortdurend doet, dat weglopen met een zin als 'ik ben er klaar mee' of 'dat is dan jouw ding' of iets in die trant. Een enorm oneerlijke en ergerlijke manier van discussie voeren.
of ' je bent gewoon jaloers'quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hou het lekker bij jezelf is er ook een
Dan moet dat zure kreng maar eens antwoord gaan geven op de vragen die haar gesteld wordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Dus dat.![]()
Ik denk dat ze die scène wel hebben nu, ja.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Dus dat.![]()
Nou ja... zelf zou ik zo iemand de moeite niet meer waard vinden. Ik zou er zeker niet zo achteraan blijven lopen zoals Huub deed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
na weken door haar zo behandeld te worden, dus zonder ooit je discussies te kunnen voeren of afmaken, kan ik me ontzettend goed voorstellen als iemand dr een keer een vuist in dr gezicht plant. ze is zo fucking overdreven irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |