dat is geen special benaming, zo worden ze allemaal genoemd... maar een YP met goed verdedigen doet het altijd goed op de TL of als trainee natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarmee is 'echt talentje' dan vergelijkbaar?
Hij is in 'no time' goed op verdedigen.. je weet wat een 17-jarige goed verdediger (evt. met bijstats) oplevert??quote:Op zondag 6 januari 2008 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarmee is 'echt talentje' dan vergelijkbaar?
Wanneer kun je die kerel pullen? hij was er klaar voor zei die scout toch? Ik begrijp nog niet helemaal hoe het werkt, maar ik heb nog een plaatsje voor een defquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Wat houdt dit in BTW?
[..]
Als het aan de coach ligt nu, maar hij is 16 jaar en 64 dagen, dus dat kan nog niet. Als 'ie 17 wordt laat ik je het wetenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wanneer kun je die kerel pullen? hij was er klaar voor zei die scout toch? Ik begrijp nog niet helemaal hoe het werkt, maar ik heb nog een plaatsje voor een def
Mijn pulls hebben tegenwoordig allemaal een specialiteitquote:Bas Jan Velde (188710238)
18 jaar en 20 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 07-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 270 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Da's zonde van de 1000 euro die je daarvoor kwijt bent, denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:30 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn pull:
[..]
Mijn pulls hebben tegenwoordig allemaal een specialiteit
Hij staat iig op de TL voor 0 euro
Volgens mij had maniack ooit alle stats op een rijtje gezet, kan niet meer herinneren welke post dat is...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doen? Nu zal hij wel redelijk in verdedigen zijn ofzo
Waarmee is 'echt talentje' vergelijkbaar? 'Bemoedigend', 'getalenteerd' of 'klasse'?
Je kunt het ook gewoon in de regels vinden hoor... Regels, bijlage2 Gradatiesquote:Op zondag 6 januari 2008 14:50 schreef Egamer het volgende:
[..]
Volgens mij had maniack ooit alle stats op een rijtje gezet, kan niet meer herinneren welke post dat is...
quote:Inschatting jeugdspeler door scout
topklasse
klasse
getalenteerd
bemoedigend
twijfelachtig
hopeloos
Met dank aan maniack.quote:Tot nu toe tegengekomen in dit draadje en naar gevoel gesorteerd in aflopende volgorde:
Kwalificatie algemeen
Toekomstige ster
Onder de indruk
Talentje
Heeft potentieel; lijkt iets extra's te hebben
Interessant
Terzake,...
Allround vaardigheid
Matig
Zwak
Slecht
Huidige vaardigheid
nieuwe benaming
Topklasse
Klasse
Getalenteerd
Bemoedigend
Twijfelachtig (=rampzalig)
Hopeloos
Ouderwetse nivo's
Matig
Zwak
Slecht
Waardeloos
Rampzalig
Potentie (in no-time)
Goed
Redelijk
Matig
Zwak
Ik zou t doen. We kunnen ook ruilen??quote:Op zondag 6 januari 2008 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doen? Nu zal hij wel redelijk in verdedigen zijn ofzo
Waarmee is 'echt talentje' vergelijkbaar? 'Bemoedigend', 'getalenteerd' of 'klasse'?
Iemand (counteraars) hier ook wat slims op te zeggen?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
mijn goeie winger is nog half geblesseerd en de vervanger is net echt super, maar is het dan een plan om 523 te spelen, want ik heb wel super spitsen uit de tijd dat ik nog scoren trainde ....
Edit: De middelste spits is dan Geel, maar wat dat inhoud vind ik ook nog vaag ....
Repositioneren - De speler krijgt een heel andere plaats dan normaal. Een voorbeeld: "Middenvelder 1" wordt gerepositioneerd naar "extra centrale verdediger". Hij wordt nu een volwaardige centrale verdediger. Dit betekent dat je de formatie hebt veranderd van de standaard 4-4-2 naar een 5-3-2. Let op dat hij nog steeds "Middenvelder 1" wordt genoemd (voor herkenning van ons systeem), maar hij speelt als centrale verdediger.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:27 schreef One_conundrum het volgende:
Wat houdt dat gele in bij de opstelling. ik vind de help daar niet echt duidelijk in.
Ik heb t nog nooit gespeeld dus weinig slims over te zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Iemand (counteraars) hier ook wat slims op te zeggen?
in dit geval haal ik wel 16,5 ster met mijn aanval
Sterren zeggen in ieder geval helemaal niets...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Allround is hetzelfde als overall-vaardigheid neem ik aan?quote:
quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Nils Elberts.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Dat gele houd in dat je met die opstelling geen ervaring op doet. Het is dus niet een opstelling die je kan spelen om je ervaring er mee op uitstekend te krijgen. Het houd echter ook in dat je wel training krijgt. Ik speel in t tussen seizoen 2 5 3 met training korte passen. En al mn trainies op t midden en in de aanval. Zo krijgen mn trainies passen training. Ik doe all1 geen ervaring op met die opstelling.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:27 schreef One_conundrum het volgende:
Tis vrij zeker dat ik ga verliezen, daarom wil ik wel es testen wat dit met mijn aanval doet/
Wat houdt dat gele in bij de opstelling. ik vind de help daar niet echt duidelijk in.
quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 14-01-2008
2 Centrale mids. Bovennatuurlijk met redelijk passen, Reusachtig met uitstekend passen. elk in huidige vorm goed voor 6,5 ster.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
als doorgewinterde counterhufter zou ik 523 niet willen aanraden. met hoeveel mids speel je dan?
theoretisch zou het een prachtige opstelling moeten zijn voor een counteraar, maar op een of andere manier werkt dat toch niet zo. ik heb er net als yankee slechte ervaring mee.
btw, rpp, pauperesque, een briljant neologisme![]()
Ik vind het wel erg veel geld Outpost....quote:Op zondag 6 januari 2008 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
Nieuwe trainie!! :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkoop m voor dik een miljoen dus dat tonnetje meer of minder.... Voor dit bedrag gaan ze trouwens tegenwoordig dus zoveel over priced is t niet. De transver vergelijking zegt veel minder maar daar klopt vaak geen ene klote van. Zeker omdat ie multi skill is.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg veel geld Outpost....
Tja als je geld hebtquote:Op zondag 6 januari 2008 17:19 schreef twi het volgende:
Yup, flink overpriced. Maargoed, ik hoef niks te zeggen, ik heb een uitstekend/matig/matig begin dit seizoen gekocht voor 800k terwijl ze nu de helft zijn
En als het even 'tegen' zit heb ik straks voor 2.5M een wereldklasse scorer Nederlandse Kopper met uitstekend vleugelspel en redelijk passen binnen. En ook die is minstens een half miljoen te duur
welke andere skills heeft ie?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkoop m voor dik een miljoen dus dat tonnetje meer of minder.... Voor dit bedrag gaan ze trouwens tegenwoordig dus zoveel over priced is t niet. De transver vergelijking zegt veel minder maar daar klopt vaak geen ene klote van. Zeker omdat ie multi skill is.
[..]
Tja als je geld hebt
Zie eerdere post.quote:
Matig is idd niet echt hoog maar goed. Je moet wat. Hoger is helemaal niet te betalen. Passen train ik zelf nog wel hoger en zo zn verdedigen uiteraard ook.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
matig vind ik eigenlijk niet de term multi skill waardig
2.8M uiteindelijk. Ik moest en zou hem hebbenquote:Raymon Tran [playerid=67601092]
26 jaar en 88 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 30-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 39 060
Loon: 12 110 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: redelijk
Vanaf volgend jaar gaat-ie al naar beneden...quote:Op zondag 6 januari 2008 18:40 schreef twi het volgende:
[..]
2.8M uiteindelijk. Ik moest en zou hem hebbenNu weer 200k in de min
het ging goed, met maar 1 feit (voor mij ook nog) totdat begin 30ste minuut dit verscheen;quote:Op zondag 6 januari 2008 15:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nu vrees ik het ergstequote:De spelers van Minnertsga hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar zwak.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef DeHovenier het volgende:
Na de rust zal t wel weer stijgen naar goed ofzo denk ik
en het minste is nog dat mijn beste def eruit is op een brancardquote:De linies sloten niet goed aan bij Minnertsga, dat veel balverlies leed. Het organisatieniveau zakte dan ook naar waardeloos.
Autsj...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
en het minste is nog dat mijn beste def eruit is op een brancard
en daarna 2 tegengoals in 45ste min....
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:34 schreef Lennox het volgende:
Stuur ik woensdag ook mn A-garntiuur lekker het veld in
quote:Een goed genomen hoekschop zorgde voor paniek in het strafschopgebied. Uit de chaos kon F.C.Favorietbergen-speler Benedictus Griffioen uiteindelijk de bal binnenschuiven: 1-1.Norberto Steri nam een vrije schop bijzonder slecht, maar op de een of andere manier verdween de bal toch achter de keeper. F.C.Favorietbergen nam hiermee in de 34e minuut een 2-1 voorsprong.
Nog lulliger dat het geen WO is die wedstrijdquote:
Mijn sterkere mid wint niet hoor...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:52 schreef MacMauser het volgende:
Wa is Hattrick toch ook een klotespel af en toe waarbij t middenveld veel te veel overrated is!! Bah![]()
3-5-2 lamen is best leukquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval uitmuntend (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval uitmuntend (zeer hoog)
voor liefhebber mijn stats nog even, niet onaardig al zeg ik het zelf, en jammer dat mijn beste def eruit was anders had ik nog wel hogere def ratings gehaald. ( hij ging er na 41 min uit en had al 5 sterren) Die lul scoorde ook pas 2x keer nadat de def eruit was en mijn org naar waardeloos zakte ( dat had er vast ook mee te maken... )quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
en het minste is nog dat mijn beste def eruit is op een brancard
en daarna 2 tegengoals in 45ste min....
mijn def gelukkig maar +1quote:K.F.C. Minnertsga
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid wonderbaarlijk
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval uitmuntend (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (laag)
quote:gittermaster
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging uitmuntend (hoog)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval uitstekend (heel laag)
Centrale aanval uitstekend (zeer hoog)
Linkeraanval goed (hoog)
quote:Bijna bij de cornervlag aanbeland, wist Dirck Vlaar de bal toch nog voor het doel te krijgen, onmogelijk te missen voor Thomas Jubert, die de 3-1 van zijn schoen liet glijden.
Mijn stats:quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval slecht (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (hoog
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval uitstekend (hoog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |