quote:Sitko, Nicholas Adam
77 Pine Ridge Dr
Bluffton SC 29910-7847
Race: White
Sex: Male
DOB: 06/28/1979
Title: Defendant
Case: Active
Pedo:quote:First Name: NICHOLAS
Middle Name: A
Last Name: SITKO
Home Address
897 FORDING ISLAND ROAD
BLUFFTON, SC 29910
Distance: Unknown miles
Conviction(s)
- CHESTERFIELD CIRCUIT - 18.2-63 - CARNAL KNOWLEDGE OF CHILD 13 TO 15 YEARS OLD - APRIL 24, 2001 - VA
quote:What if you were hosting a nice little cocktail party and all of a sudden a couple million people from all over the world showed up?
The site is currently overloaded with traffic, so your session is being denied in an attempt to keep it from crashing entirely. The site can handle about 1,300 sessions at a time right now. Unfortunately you are not one of those 1,300, so please try again later.* Better luck next time!
In the meantime, maybe you could play some online poker... I hear it's a great way to win a lot of money.
* Please Note: "Try again later" does not mean "sit there mashing the 'reload' button 50 times a second" because if everyone does that, it' s just going to take that much longer for the load on the server to ease up.
QFTquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, omdat je 'n sadist bent natuurlijk
De eerste 5 en de laatste 5quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:58 schreef kanaiken het volgende:
Heb jij nou dat hele topic daar zitten doorlezen van weet-ik-hoeveel-pagina's?
Maar inderdaad, dit soort dingen zijn leuk.
kwaaaak zei de gele kikkerquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De eerste 5 en de laatste 5
en een samenvatting elders op internet.. ik heb geen tijd te veel ofzo helaas![]()
Deze kan natuurlijk ook niet ontbreken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat plaatje trouwens ook aardig grappig![]()
Huilen dan.
23 en 15 is nog steeds not done hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pwnage zoals God pwnage ooit bedoeld heeft!
(overigens, pedo.... die gast heeft gewoon op zn 23e een chicke van 15 gepwned met zn NSX)
'k was ook een beetje verbaasd ja..quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef Drenthe het volgende:
Wat zijn dit voor tijden, dat een bash/ontmaskeringstopic 't niet verder haalt dan 38, correctie 39 posts...
Aan de OP ligt 't iig nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'k was ook een beetje verbaasd ja..
en niet te vergeten, een verdomd goed topique ook nog eensquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Drenthe het volgende:
[..]
Aan de OP ligt 't iig niet [ afbeelding ]
Misschien kan het verhaal in de OP duideljiker. Ik weet dat ik zwakbegaafd benquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef Drenthe het volgende:
Wat zijn dit voor tijden, dat een bash/ontmaskeringstopic 't niet verder haalt dan 38, correctie 39 posts...
Gast als je dat al niet snapt doe je toch echt iets niet goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:40 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Misschien kan het verhaal in de OP duideljiker. Ik weet dat ik zwakbegaafd ben
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gast als je dat al niet snapt doe je toch echt iets niet goed
en hoi hupt
quote:
Dat wikiding in de OP, d'ôhquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |