Als je je goed ingelezen had in Al Quada dan had je geweten dat een nuclear power plant op het lijstje stond van mogelijke doelwitten op 9/11quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:50 schreef Babyloniaa het volgende:
Wat voor mij een bewijs voor volledige betrokkenheid van de VS is is het volgende ;
Er ligt een schitterende atoomcentrale vlak bij NY
Daar zouden echte terroristen in hebben kunnen vliegen als hun de vrijheid was gelaten.
Denk je werkelijk dat de plotters van de aanslagen die mogelijkheid zouden hebben laten openstaan ?
Je hebt echt geen enkel benul van het besturen van een vliegtuig laat staan orientatie in een vliegtuig. De WTC torens waren van tientallen kilometers ver al te zien. Manhattan is zeer herkenbaar met central park als grootste herkenningspunt, de kapers hebben dry runs gedaan in kleine vliegtuigen op de aanvliegtoutes naar de doelen. Flight 11 heeft bijvoorbeeld hudson river gevolgd waardoor ze precies in lijn kwamen met het WTC precies zoals ze eerder in kleine vliegtuigen hebben getraind. Zie ookhet bericht met daarin ook vele verwijzingen naar de mogelijkheid dat een atoom centrale een doelwit was:quote:Door de terroristen te laten doen en alleen maar in de gaten te houden?
Mensen weten weinig van vliegen af maar zon torens zijn maar een speldeprik in het geheel en daar zo op af vliegen, zonder hulp uit controle torens is bijna onmogelijk.
Je ziet niks in het cockpit raampje en je vliegt razend snel aan iets voorbij. het is geen auto waar je even een ruk aan je stuur geeft om bij te draaien.
Als je beweert dat het hun, de kapers, om slachtoffers gaat dan hebben ze serieuze flaters gemaakt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:28 schreef wormwood het volgende:
[..]
De WTC torens waren de grootste torens in New York. En Manhatten is ook zeer makkelijk te zien vanuit de lucht.
Het Pentagon is ook 1 van de grootste gebouwen ter wereld ook makkelijk te zien vanuit de lucht.
Ik denk dat een atoomcentrale moeilijker te raken is. Dat zijn veel kleinere gebouwen.
Daarbij staat Al Quaida bekend om hun aanslagen met grote aantallen burgerslachtoffers. Bij een aanslag op een kercentrale moet je dat nog maar afwachten. Die zijn meestal zo beveiligd dat niet zeker is hoe groot het effect zal zijn.
Zulk supergeavanceerde aparaten maar er zit geen mechanisme in dat afwijkt als er een gebouw in het vizier zit.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:08 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als je je goed ingelezen had in Al Quada dan had je geweten dat een nuclear power plant op het lijstje stond van mogelijke doelwitten op 9/11
"About two and a half years before the holy raids on Washington and New York, the military committee held a meeting during which we decided to start planning for a martyrdom operation inside America. As we were discussing targets, we first thought of striking at a couple of nuclear facilities but decided against it for fear it would go out of control."
"You do not need to know more than that at this stage, and anyway it was eventually decided to leave out nuclear targets for now."
Khalid Sheikh Mohammed http://www.tmia.com/security/airplane.html
A taped interview shown September 10, 2002, on Arab TV station al-Jazeera, which contains a statement that Al Qaeda initially planned to include a nuclear plant in its 2001 attack sites.
http://www.fas.org/irp/crs/RS21131.pdf
En zie ook: http://www.commondreams.org/news2004/0726-05.htm
Al Quada is al veel langer bezig met WMD te verkrijgen, zie bijvoorbeeld dit overzicht met berichten daarover:
http://cns.miis.edu/pubs/other/sjm_cht.htm
[..]
Je hebt echt geen enkel benul van het besturen van een vliegtuig laat staan orientatie in een vliegtuig. De WTC torens waren van tientallen kilometers ver al te zien. Manhattan is zeer herkenbaar met central park als grootste herkenningspunt, de kapers hebben dry runs gedaan in kleine vliegtuigen op de aanvliegtoutes naar de doelen. Flight 11 heeft bijvoorbeeld hudson river gevolgd waardoor ze precies in lijn kwamen met het WTC precies zoals ze eerder in kleine vliegtuigen hebben getraind. Zie ookhet bericht met daarin ook vele verwijzingen naar de mogelijkheid dat een atoom centrale een doelwit was:
http://www.commondreams.org/news2004/0726-05.htm
Als er iemand is die weinig van vliegen afweet ben jij het wel zeg, volgens mij moet je eens goed gaat praten met je Belgische vriend de BAF piloot. Visuele orrientatie wordt vaak gebruikt in de luchtvaart, volgens jouw redenatie zou ieder vliegtuig met verbroken radiocontact nooit veilig hebbem kunnen landen ze zien toch niks uit het cockpit raampje...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zulk supergeavanceerde aparaten maar er zit geen mechanisme in dat afwijkt als er een gebouw in het vizier zit.
Wat een kut met peren programmatuur. Dat moet zo makkelijk zijn om dat te voorkomen als stuurinrichting gewoon goed functioneerd.
ja misschien wel. Nu was de ramp de hele dag op de TV en konden de kaper ook aan boord gaan op een druk moment op het vliegveld. Wat makkelijkere opgaan in de drukte en vollere vliegtuigen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:08 schreef Lambiekje het volgende:
Als je beweert dat het hun, de kapers, om slachtoffers gaat dan hebben ze serieuze flaters gemaakt.Verkeerde moment van de dag. 14.00 was een veel betere tijd geweest minstens 10 keer zo veel slachtoffers.
Het waren niet zulke ervaren piloten weet je nog!quote:Pentagon op het verkeerde locatie geraakt. Waarom een ONMOGELIJKE move maken en dan het gedeelte raken waar niemand echt werkt. Applaus voor het uitzoek werk.
Minder passagiers in de vliegtuigen en dus makkelijker te kapen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 02:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je beweert dat het hun, de kapers, om slachtoffers gaat dan hebben ze serieuze flaters gemaakt.Verkeerde moment van de dag. 14.00 was een veel betere tijd geweest minstens 10 keer zo veel slachtoffers.
Die maneuvre is helemaal niet onmogelijk, een amateur piloot in een officiele 767-simulator deed 'm zonder problemen.quote:Pentagon op het verkeerde locatie geraakt. Waarom een ONMOGELIJKE move maken en dan het gedeelte raken waar niemand echt werkt. Applaus voor het uitzoek werk.
Minimum slachtoffers zou 's nachts zijn geweest of in het weekend.quote:Nee wat er gebeurd is die dag is een minimum aan slachtoffers. En daarmee is alleen de overheid meegemoeid.
Ze willen wel een shockdoctrine maar ook een minimum slachtoffers.
Dus uit oogpunt van kwaadwillende arabieren hebben ze hun zaken slecht tot matig voorbereid.
Arabieren 0 : govt 2
Het is ook allemaal zo makkelijk te doorgronden dat de arabieren als patsies zijn misbruikt.
Hmm okay. Daar zat ik fout.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:42 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Minder passagiers in de vliegtuigen en dus makkelijker te kapen.
Wat was de gemidddelde bezetting van (die) lijn vluchten? Iemand die dat weet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:05 schreef wormwood het volgende:
[..]
Hmm okay. Daar zat ik fout.
Vliegtuigen waren inderdaad niet zo vol.
60 en 87 mensen in de WTC vliegtuigen.
51 in Pentagon vliegtuig en 33 mensen op Flight 93.
Waarom valt daar weinig over te zeggen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een sjaal wordt dan weer veel meer beinvloed door de windDaarom zei ik ook dat er zo weinig over te zeggen valt.
precies dat was ook ironisch bedoelt. Maar serieus het moet toch niet zo moeilijk zijn om vliegtuigen te laten weigeren om op gebouwen af te vliegen...quote:
Hier is gekeken naar de load factors van de vliegtuigen: http://www.911myths.com/html/passenger_numbers.htmlquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat was de gemidddelde bezetting van (die) lijn vluchten? Iemand die dat weet?
dus weer 0 arabieren : 3 overheid. Meer exposure voor de shockdoctrine.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:39 schreef wormwood het volgende:
Leuk. Gaan de we aanslagen tot op het bot analyseren...
[..]
ja misschien wel. Nu was de ramp de hele dag op de TV en konden de kaper ook aan boord gaan op een druk moment op het vliegveld. Wat makkelijkere opgaan in de drukte en vollere vliegtuigen.
[..]
Daarom juist ... als het gewoon recht naar beneden was gevlogen en daar was gecrashed, dan was het kamertje van Met Donald Rumsfeld geknalt. Het moet niet zo heel moeilijk zijn om te weten waar wie zit aangezien Binladen familie close relatives zijn.quote:Het waren niet zulke ervaren piloten weet je nog!
Je weet dat WTC nog al een financieel debakel is. Asbest, corrosie. 2 vliegen in een klapquote:Maar negeer vooral het feit dat een kerncentrale veel minder makkelijker te raken is dan het Pentagon of de WTC toren.
uhh mag dat niet ...quote:Het is wel apart om te zien hoe jij met elke complot verhaal meegaat. Iemand dumpt een stelling en jij verzint er alle motieven en verklaringen bij.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:31 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens mij is het altijd druk op een vliegveld.
Oh ja vergeten te melden bij de vorige post. De gebruikte kaapvliegtuigen waren uitzonderlijk laag gevuld. Terwijl normaal gesproken overboekingen.
Wat ook niet klopt is dat ze met boxcutters het vliegtuig in kwamen dat waren al lang artikelen die op de zwartelijst stonden. Vermoedelijk hebben de x-ray medewerkers een oogje dicht geknepen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:42 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Minder passagiers in de vliegtuigen en dus makkelijker te kapen.
pff denk dat het ook maar een statement is om de stelling te ontkrachten. En het zal mij geheel niet verbazen als nu 3 a 4 jaar later al lang en breed een software aanpassing is doorgevoerd in de simulator. Het zegt/bewijst helemaal niets.quote:[..]
Die maneuvre is helemaal niet onmogelijk, een amateur piloot in een officiele 767-simulator deed 'm zonder problemen.
[..]
dat klopt .. maar dan had alleen japan /europa de shockdoctrine. En dat was nu net niet de bedoeling. Eigen volk moest in shock raken.quote:Minimum slachtoffers zou 's nachts zijn geweest of in het weekend.
Meer exposure voor OBL om te laten zien hoe zwak Amerika is en dat het makkelijk aan te vallen is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:31 schreef Lambiekje het volgende:
dus weer 0 arabieren : 3 overheid. Meer exposure voor de shockdoctrine.
Misschien hebben ze ook wel geprobeerd Rumsfeld te raken maar is dat niet gelukt. Kan gebeuren heb.quote:Daarom juist ... als het gewoon recht naar beneden was gevlogen en daar was gecrashed, dan was het kamertje van Met Donald Rumsfeld geknalt. Het moet niet zo heel moeilijk zijn om te weten waar wie zit aangezien Binladen familie close relatives zijn.
Dus dat die gedeelte niet is geraakt.
Het leeg staan van de grond en herbouwen van het WTC was een groter financieel debacle dan de gebouwen opknappen.quote:Je weet dat WTC nog al een financieel debakel is. Asbest, corrosie. 2 vliegen in een klap
Zeker mag dat. Het is alleen opvallend dat jij alle mogelijke moeite doen om alles als een complot uit te leggen.quote:uhh mag dat niet ...
Dat is jouw mening.quote:De hele manier van zaken wijst alleen maar een vingertje naar overheid ... en niet naar de zogenaamde kapers.
Conclusie daar:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:31 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Hier is gekeken naar de load factors van de vliegtuigen: http://www.911myths.com/html/passenger_numbers.html
Iets lager dan gemiddeld dus, maar niet veel over te zeggen.quote:Therefore we have one plane with more passengers then expected, one with an average figure, one below but within an expected range, and one exceptionally low (in Flight 93). Subtract the hijackers and the figures fall a little more, but it’s been suggested that traffic does fall post-Labor day, and there's no real pattern here. Without further evidence it's hard to see anything significant in the load factor data.
En jij denkt dat Rumsfeld altijd in zijn kantoortje zit?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:31 schreef Lambiekje het volgende:
Daarom juist ... als het gewoon recht naar beneden was gevlogen en daar was gecrashed, dan was het kamertje van Met Donald Rumsfeld geknalt. Het moet niet zo heel moeilijk zijn om te weten waar wie zit aangezien Binladen familie close relatives zijn.
Of ze zijn makkelijk misleid. Hey het alarm gaat af. ja dat is van mijn riem. Dan is het oke.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:41 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ook niet klopt is dat ze met boxcutters het vliegtuig in kwamen dat waren al lang artikelen die op de zwartelijst stonden. Vermoedelijk hebben de x-ray medewerkers een oogje dicht geknepen.
quote:FAA spokeswoman Laura Brown said keeping box cutters off planes was an industry requirement, not a government order. She said the FAA allowed airline passengers to carry blades less than four inches long before Sept. 11. Government rules now prohibit such items.
Net zoals de meeste van jouw stellingen.quote:pff denk dat het ook maar een statement is om de stelling te ontkrachten. En het zal mij geheel niet verbazen als nu 3 a 4 jaar later al lang en breed een software aanpassing is doorgevoerd in de simulator. Het zegt/bewijst helemaal niets.
Dat kan ook ... maar dan is z'n NORAD ook maar een aanfluiting. Dan zou je als belastingbetaler toch wel protesteren.?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:42 schreef wormwood het volgende:
[..]
Meer exposure voor OBL om te laten zien hoe zwak Amerika is en dat het makkelijk aan te vallen is.
[..]
Zoals je vast wel weet waren ze aan het aftellen tot dat de inslag bij hunzelf zou gebeuren.quote:Misschien hebben ze ook wel geprobeerd Rumsfeld te raken maar is dat niet gelukt. Kan gebeuren heb.
[..]
Dat is pas achteraf.quote:Het leeg staan van de grond en herbouwen van het WTC was een groter financieel debacle dan de gebouwen opknappen.
[..]
overheden doen niet anders.quote:Zeker mag dat. Het is alleen opvallend dat jij alle mogelijke moeite doen om alles als een complot uit te leggen.
[..]
dat is provoceren.quote:Dat is jouw mening.
Ik vind het nog steeds een overtuigende winst voor OBL.
De beveiliging van binnenlandse vluchten in de VS was voor 9/11 minimaal. Dat is ook de reden dat de terroristen voor een binnenlandse vlucht hebben gekozen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:06 schreef wormwood het volgende:
[..]
Of ze zijn makkelijk misleid. Hey het alarm gaat af. ja dat is van mijn riem. Dan is het oke.
Voor 9/11 waren er nog geen strikte overheidsregels daarvoor.
Ik buig graag voor Socrates, geen idee wat daar veelzeggend aan is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef gorgg het volgende:
[..]
Nogal veelzeggend dat je hiervoordoet imo.
Dat kan, op mij komt het ook over alsof de us govt na 9-11 die zaken probeeerde te verzwijgen.quote:De site somt Edmonds op als één van de velen die probeerden 9/11 te voorkomen en daarin faalden (zo komt het mij toch over). Als dat het geval is, wel een redelijke flater...
Tja, als je de dingen niet duidelijk vertelt gaan mensen speculeren, alhoewel dat in sommige gevallen niet echt nodig lijkt te zijn.quote:I'm sorry that the cryptic language made that report more difficult to understand than it otherwise would have been: a certain unnamed "Middle Eastern country," an unnamed co-worker of Sibel Edmonds who is a native of that unnamed Middle Eastern country, an unnamed "target organization" in that unnamed Middle Eastern country, and so on. The Washington Post tells us that the cryptic language is necessary "for national security reasons." That's certainly a phony excuse. Do you really believe that the folks in the Israeli Embassy reading this article can't figure out who is being talked about? The real reason for not mentioning names is not to keep the Mossad from finding out that they're being investigated; it's to keep any Sally Soccermoms or Joe Sixpacks who might stumble across the story on their way to the comic strips or the sports pages from getting a clue as to who's really calling the shots at the FBI these days.
http://www.natvan.com/free-speech/fs0208b.html
Zal wel niks met preventief ruimen te maken hebben.quote:Penalty 30 months in prison (granted clemency by President George W. Bush)
$250,000 fine
Two years of supervised release, including 400 hours of community service.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lewis_Libby
Ja dat klopt en dat zinnetje ken ik...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:06 schreef wormwood het volgende:
[..]
Of ze zijn makkelijk misleid. Hey het alarm gaat af. ja dat is van mijn riem. Dan is het oke.
Voor 9/11 waren er nog geen strikte overheidsregels daarvoor.
[..]
Dat is dan ook een kreet die ik alleen bij jou tegenkom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat kan ook ... maar dan is z'n NORAD ook maar een aanfluiting. Dan zou je als belastingbetaler toch wel protesteren.?
Waarvoor is dan z'n systeem. Dan is de best bewaakte luchtruim van de wereld dus een loze kreet.
Dit is weer nieuws voor mijquote:Zoals je vast wel weet waren ze aan het aftellen tot dat de inslag bij hunzelf zou gebeuren.
Dat hadden ze niet van tevoren kunnen bedenken?quote:Dat is pas achteraf.
Dus je geeft toe dat er eigenlijk geen complot is maar dat jij alles uitlegt alsof het een complot is?quote:overheden doen niet anders.
Wat is er provoceren aan zeggen dat ik vind dat OBL het heeft gedaan?quote:dat is provoceren.
Amerikanen vernederen is motief genoeg voor OBL.quote:Motieven govt is onnoemelijk groot. Motieven OBL (die dus officiel niet gelinkt kan worden aan 911) 0.
Het enige wat gelinkt kan worden is dat Bush in een speecht heeft gebruikt .. verders niet.
maar hoe wisten de kapers dat ze 4 vluchten kaapten met een minimum aan passagiers. Lijkt net of ze wisten hoe of wat. Net of AA en UA een brief hebben gestuurd naar de kapers. Beste kapers vlucht van dinsdag rond acht uur is maar voor 20% gevuld. Als ik jullie was zou ik deze nemen. Heb je het minst weerstand. Hoogachtend UA.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De beveiliging van binnenlandse vluchten in de VS was voor 9/11 minimaal. Dat is ook de reden dat de terroristen voor een binnenlandse vlucht hebben gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |