Dankjewel voor deze schitterende bijdrage.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:42 schreef anisubs het volgende:
och...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:46 schreef MissJ het volgende:
oeps foto vergeten, ik bedoel die gozer die iemand hier in het wild was tegengekomen... die gozer die zo giga geshopt is![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:46 schreef MissJ het volgende:
oeps foto vergeten, ik bedoel die gozer die iemand hier in het wild was tegengekomen... die gozer die zo giga geshopt is![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:22 schreef zagevent het volgende:
Het was weer peutertijd in de disco.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef T3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hitler draait zich om in z'n graf door deze jugend
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef 16meter het volgende:
Dat soort kneuzen vragen gewoon om een rechtse vol op hun bek.
Yep, da's die debiel van Sjekkyl & Heit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde als die foto er boven ?
Ze hebben iig hetzelfde stoere () Peter Pan shirt aan
Ik dacht eerst telkens dat het een wijf was, maar het blijkt dus een jongenquote:Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Yep, da's die debiel van Sjekkyl & Heit.
Deel twee dus:quote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Enchanter het volgende:
Nog even over deze foto
[ afbeelding ]
En kijk nu ff naar http://nl.youtube.com/watch?v=RNa8zymd5Ok en op goed opletten bij 0:46
Ze zijn eruit gekicked bij Jeckyll&Hyde just for the infoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:56 schreef Toempf het volgende:
Dit is het profiel van die schollenkop die geld verdiend door rond te springen, de foto's zijn lachwekkend, maar het zijn er teveel om hier te posten.
Klein opwarmertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.superdudes.nl/!!!!!*SUPERSTER/fotos
niet alleen hitler... maar Chucky, your friend till the end, zal zich ook omdraaien in zijn poppendoos... hij kijkt echt hetzelfde! XDquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef T3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hitler draait zich om in z'n graf door deze jugend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |