Zeer doablequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:21 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
vind je het normaal me nichtje te posten?
Linksvoorquote:
Verbeeld ik me of lijken ze toch wel een beetje op elkaarquote:
Zou dat nou lekker zitten? Een hemd over je shirt? Ik vind het lelijk staan, zeker met zo'n goedkoop Zeeman-hemdje eroverquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:45 schreef GuyFawkes het volgende:
<hemdovershirtmafketels>
*grin* Ik zou voortaan wat meer flits gebruikenquote:
hij heeft wel gelijk. Breezer is iets anders dan de gozers die in dit topic worden gezet. Dit zijn lijpe kaaskopmocro'squote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:45 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Anders hou je gewoon je muil even.
Wannabe mods houden we óók niet van...
Toen het Breezertopic nog in PUB stond werd er merendeels alleen maar sletjes gepost.
ja precies, de BrEeZaH reeks is ten onder gegaan toen er alleen nog maar zweedse sletjes gepost werden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:01 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dat topic had een andere insteek dan deze. SlimboDit is m'n favo-lurk-topic en ik wil gewoon lachen om lelijke meisjes in te kleine bikini's en wortel-anita's. Geen mooie meisjes van amper achttien jaar.
Edit:
Br33z4H t0p!qUe#103: WaT LoOpt DaAr DoOR Het... ----> volgens mij wil je liever daar zijn...
![]()
Maar daarom niet minder hilarisch.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef sjeppert het volgende:
is fake...
Altijd wel iemand die niet doorheeft dat het een hoax van een radiozender uit België is...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef sjeppert het volgende:
is fake...
Dankjewel voor deze schitterende bijdrage.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:42 schreef anisubs het volgende:
och...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:46 schreef MissJ het volgende:
oeps foto vergeten, ik bedoel die gozer die iemand hier in het wild was tegengekomen... die gozer die zo giga geshopt is![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:46 schreef MissJ het volgende:
oeps foto vergeten, ik bedoel die gozer die iemand hier in het wild was tegengekomen... die gozer die zo giga geshopt is![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:22 schreef zagevent het volgende:
Het was weer peutertijd in de disco.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef T3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hitler draait zich om in z'n graf door deze jugend
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef 16meter het volgende:
Dat soort kneuzen vragen gewoon om een rechtse vol op hun bek.
Yep, da's die debiel van Sjekkyl & Heit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde als die foto er boven ?
Ze hebben iig hetzelfde stoere () Peter Pan shirt aan
Ik dacht eerst telkens dat het een wijf was, maar het blijkt dus een jongenquote:Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Yep, da's die debiel van Sjekkyl & Heit.
Deel twee dus:quote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef Enchanter het volgende:
Nog even over deze foto
[ afbeelding ]
En kijk nu ff naar http://nl.youtube.com/watch?v=RNa8zymd5Ok en op goed opletten bij 0:46
Ze zijn eruit gekicked bij Jeckyll&Hyde just for the infoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:56 schreef Toempf het volgende:
Dit is het profiel van die schollenkop die geld verdiend door rond te springen, de foto's zijn lachwekkend, maar het zijn er teveel om hier te posten.
Klein opwarmertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.superdudes.nl/!!!!!*SUPERSTER/fotos
niet alleen hitler... maar Chucky, your friend till the end, zal zich ook omdraaien in zijn poppendoos... hij kijkt echt hetzelfde! XDquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef T3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hitler draait zich om in z'n graf door deze jugend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |