quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lieve MUUS.
Trésor is niet meer van deze tijd en tevens veuls te zoet. Noa is van Cacharel, en van het merk Cacharel stinkt alles. Dit zou ik dus iedereen willen afraden, net zoals die gore mannenlucht van JP Gaultier.
.
. of bijvoorbeeld
Cool Water
Welke je wél zou kunnen kopen;.
.
Oja, gelukkig nieuwjaar iedereen.
Ja bedankt, jij ook dan maar he ...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:21 schreef k_i_m het volgende:
El, pislul. Gelukkig nieuwjaar he?
Thanks.. Daar kom je nu pas mee DD.quote:
Ze moesten hier een factuur opnieuw uitgedraaid hebben. Gaan ze me om 7:30 voor bellen!?quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:02 schreef Kreator het volgende:
Wat een schurftenbegin van de dag is dat toch altijd als er een file server uitligt die de hele toko lamlegt. Iedereen in paniek, allemaal bellen. Blergh. Man, het is een computersysteem, daar heb je soms wel es wat mee.![]()
![]()
Ik had de jas nog niet uit of ze stonden al klaar om te zeggen dat het niet werkte. Alsof ik wat kan zien vanuit de deur.
Gelukkig zijn mijn 2 collega's vrij.
Hier zat 200 man te duimendraaien. Who cares.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:07 schreef Armageddon het volgende:
Ze moesten hier een factuur opnieuw uitgedraaid hebben. Gaan ze me om 7:30 voor bellen!?
Die van mij heeft ooit zo hard gewerkt.. Een heel weekend aanwezig geweest..quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:
Ja nu ja. De mijne gaat wel tot het gaatje door hoor. Die werkt rustig een nacht door.
...maar zoals laatst. Alle switches vervangen. Alles werkte. Hij test om 03:10. Vanaf 03:15 lag de database server eruit.. En hij was vrij de volgende dag omdat ie zo lang had gewerkt.
Het lijkt er wel op schat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:47 schreef Tally het volgende:
Je bent al aan het wennen voor de slapeloze nachten n00b!
Volgens horen zeggen ben je daar zo aangewend hoor!quote:
Ik niet. Ik doe alles alleen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n collega heeft iedereen wel ja.
Heel onbaatzuchtig overwerken om jou met een bak werk op te zadelen de dag erna.....
Dat was dan ook wel een extreem geval ouwe. Alles wat maar fout kon gaan ging ook fout.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een 'ik ga de exact server updaten' verhaal ja.
...vergeet ze ook niet te wassen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:15 schreef Ripley het volgende:
Ik ga me er even moreel op voorbereiden krea
Ik was de meisjes elke morgen hoor, horkquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
...vergeet ze ook niet te wassen.
Ik mis de jesters wel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was de meisjes elke morgen hoor, hork
...ik wou dat ik meisjes had om te wassen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:27 schreef Ripley het volgende:
Dat laat je toch doen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zie de brabo maar 2 dagen per week, dus je moet wat hequote:
Agossiequote:Op donderdag 3 januari 2008 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zie de brabo maar 2 dagen per week, dus je moet wat he
met een koud washandje ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wek ik de indruk dat ik masochistisch ingesteld ben, J?quote:
Je doet het met een Brabo, moet ik verdergaan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wek ik de indruk dat ik masochistisch ingesteld ben, J?
wou jij brabo's vergelijken met een nat washandje?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet het met een Brabo, moet ik verdergaan?.
En dan ben ik nog vriendelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
wou jij brabo's vergelijken met een nat washandje?
Nee maar ik ben nogal gefixeerd op tepels R.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wek ik de indruk dat ik masochistisch ingesteld ben, J?
Ik ook niet!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoorde gisteren op tv zo een wijf zeggen dat de tijd die mannen besteden aan borsten verloren tijd in bed is. Daar ben ik het niet geheel mee eens.
Het verschilt nogal per zo een wijf. De één vindt het fantastisch, de ander gaat een boekje lezen als je er een gasbrander op zet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoorde gisteren op tv zo een wijf zeggen dat de tijd die mannen besteden aan borsten verloren tijd in bed is. Daar ben ik het niet geheel mee eens.
The world stands up, ook gezien ja. frusti doosquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Wat een onzinquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:31 schreef Armageddon het volgende:
Ze had ook miljoenen kerels gehad. Ik denk dat ze mij heeft gemist.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The world stands up, ook gezien ja. frusti doos.
Mij ook denk ik, al kwamen die tieten me wel bekend voor, ergens...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze had ook miljoenen kerels gehad. Ik denk dat ze mij heeft gemist.
*zit even aan Inso's jesters*quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:03 schreef Insomaniac het volgende:
Stom mokkel was dat. Als ze d'r bek dicht hield was ze veel leuker.
Ik vroeg me al af waarom ik opeens geil werd van XML!quote:
Ik had al borsten, Adelante.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
borsten en een nieuw geurtje voor MUUS
Sommige mannen snappen het gewoon nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik had al borsten, Adelante.
Toch bedankt voor je inzet.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Sommige mannen snappen het gewoon niet
Aan de plek en de kleur van het flesje te zien, is het zeik wat er in zit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Kon geen goed plaatje vinden met de zoekopdracht [mooie man, strategisch geplaatst geurtje], maar gelukkig ben ik een meester met paint. Dus bij deze voor de vrouwelijke users alhier:
[ afbeelding ]
YSL M7quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Kon geen goed plaatje vinden met de zoekopdracht [mooie man, strategisch geplaatst geurtje], maar gelukkig ben ik een meester met paint. Dus bij deze voor de vrouwelijke users alhier:
[ afbeelding ]
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Daar worden we niet zo wild van UIO. Nee, echt niet.
Het is exact dezelfde kleur als al die andere flesjes in dit topic. Bij benadering dan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef MUUS het volgende:
Aan de plek en de kleur van het flesje te zien, is het zeik wat er in zit.
Daar worden we niet zo wild van UIO. Nee, echt niet.
Stank voor dank.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:57 schreef Armageddon het volgende:
Die man heeft maar één testikel UIO!
Wat is dat nou weer voor een homotaal?quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef Adelante het volgende:
YSL M7
Dat flesje is helemaal niet zo strategisch geplaatstquote:
Wat zielig voor 'm.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En wie weet heeft hij vanwege een vreselijke aandoening wel een teelbal laten verwijderen. Weet jij het.
Zou het een nieuwe IKEA kast zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een homotaal?
Zullen we een ophaalactie doen voor een silliconen bal?quote:
Ow.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:11 schreef Ripley het volgende:
Dat flesje is helemaal niet zo strategisch geplaatst
[ afbeelding ]
Of een ietwat te speelse pup die z'n bijtkracht nog niet goed kent.quote:
Da's niet nodig, want mini-MUUS heeft een hele grote bak vol met stuiterballen in alle soorten, maten en kleuren. Hij mag er zo ééntje komen uitzoeken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Zullen we een ophaalactie doen voor een silliconen bal?
Geil!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's niet nodig, want mini-MUUS heeft een hele grote bak vol met stuiterballen in alle soorten, maten en kleuren. Hij mag er zo ééntje komen uitzoeken.
Want zo zijn we..
Jammer van mini-MUUS had er vast ook één voor jou in jouw kleurquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En ik reageer niet omdat ik een siliconenbal zoek.
Ik moest meteen denken aan:quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[ afbeelding ]
Want zo is ze!quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:25 schreef Tally het volgende:
Jammer van mini-MUUS had er vast ook één voor jou in jouw kleur
Jason Lewisquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan:
[ afbeelding ].
Maak een painttekening van een lekker wijf met mooie jesters voor dit topic.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Het is een geestdodende dag.
Groetjes,
Krea.
Gelukkig hebben we het internet nog.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:34 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Het is een geestdodende dag.
Groetjes,
Krea.
El met zn heerlijke behaarde tietenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:38 schreef elcastel het volgende:
Wat is dit voor homotopic geworden ?
Ja, alleen jammer dat dat zeer waarschijnlijk niet gaat werken. Het wetsvoorstel zoals het er nu ligt stelt namelijk expliciet dat ook horeca zonder personeel rookvrij moet worden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Probleem: rookverbod in de horeca, oorzaak: werknemers mogen rookvrije werkplek eisen
Oplossing: maak je personeel voor 0.01% eigenaar : eigenaren hebben dat recht niet: gevolg: roken in je kroeg![]()
![]()
.
Briljant!.
Ik zeg je, mij zie je daar niet meer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het went wel, in de zomer is het niet zo'n ramp.....
Nooit meer? In welke horecagelegenheid dan ook?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:51 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg je, mij zie je daar niet meer.
Dan moet je me de rest van je leven maar volgen met een camera.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nooit meer? In welke horecagelegenheid dan ook?
Da's dikke bluf!
Dat is misschien nog wel dikkere bluf!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:01 schreef Armageddon het volgende:
Dan moet je me de rest van je leven maar volgen met een camera.
Hey, dit nogsteeds in de eeuwige nasleep over de Random Acts of Kindness?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Geïnspireerd als ik ben door jullie onophoudelijke gezeik over de gebruikers, ben ik vandaag al vijf keer bij onze ICT-afdeling over de vloer geweest om mee te delen dat m'n laptop het nog steeds doet en dat ik zeer tevreden ben.
Mij benieuwen of morgen alles nog werkt.
Das toevallig. Ik ben ook aan het mailen met een chick op het werk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:58 schreef Kreator het volgende:
Hoe zal ik dit aanpakken...
quote:-schrik- ik 19, ietsjes minder, maarja, op een oude fiets moet je het leren toch?![]()
Onderwerp: RE: Foto's en internet
Dank je!! ;-)
Ietsjes meer! 32 ;-)
Jij?
hmmmm.....geen idee, midden/eind twintig?
Haha! Doe eens een gooi!
o, ok m. Ik geef alleen maar door wat ik hoor natuurlijk. maarja, nu ik toch al bijna alles over je weet, hoef ik alleen nog maar te weten hoe oud je bent>)
Dan heeft M je niet goed geïnformeerd S. ;-)
Ze was al twee maanden niet meer bezet. Maar ze had een beetje een agressief exje zo bleek dus later. Gozer is niet goed wijs joh, maar daar zijn we gelukkig vanaf. Hij woont inmiddels aan de andere kant van de stad. ;-)
Tja...das voor jou een vraag en voor mij een weet. Heb een neus voor die dingen, haha , ne hoor, was erbij toen marcel jou aan de tel had ofzo..en hij vertelde dat. welke idiot begint dan ook iets met iemand die al bezet is?
Hoe weet jij dat nou weer van mijn voordeur joh!? Haha ;-)
Niet bewust in elk geval.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:04 schreef n00cL30n het volgende:
Hey, dit nogsteeds in de eeuwige nasleep over de Random Acts of Kindness?
Ik zou het nu even laten. Heb je binnenkort niet een aanleiding om even bij haar langs te gaan of zo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:01 schreef Kreator het volgende:
Mja, dat heb ik laatst al subtiel geprobeerd, maar ik heb het idee dat het gewoon geen mailer/internetter is, waardoor ze de hint niet echt snapt.
Sjit mènnnn, joe roks duh penties!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Das toevallig. Ik ben ook aan het mailen met een chick op het werk.
Onderaan beginnen met lezen.
Lees en huivert!![]()
![]()
![]()
[..]
ik kan altijd overal langsgaan zonder dat het opvalt. 'iets met de pc doen' is ruim voldoende argument. Er worden geen vragen gesteld. Probleem: ze zit in een kippenhok met 8 vrouwen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:07 schreef Ripley het volgende:
ik zou het nu even laten. Heb je binnenkort niet een aanleiding om even bij haar langs te gaan of zo?
Leek het wel een beetje op, ik denk, ik vraag het toch ff.quote:
Geile neuqseks, A!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:05 schreef Armageddon het volgende:
Lees en huivert!![]()
![]()
![]()
Heb je niet iets met haar besproken toen waar je nu op terug kan komen? Een boek of een vakantieland of wat dan ook? Dan zou ik namelijk haar nu even laten (wie weet mailt ze dan zelf morgen wel weer) en van de week haar mailen met een vraag over jullie gesprek. Tenzij je het alleen over tieten en bier hebt gehad natuurlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik kan altijd overal langsgaan zonder dat het opvalt. 'iets met de pc doen' is ruim voldoende argument. Er worden geen vragen gesteld. Probleem: ze zit in een kippenhok met 8 vrouwen.
Dat van die oude fiets werkt altijd goedquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lees en huivert!![]()
![]()
![]()
[..]
Oh, genoeg. Maar het probleem is een beetje dat ze daar dus met 8 horken zit en ik denk dat ze zich niet erg vrij voelt om daar lekker te gaan zitten mailen met een collega, terwijl de rest eventueel zo mee kan kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:11 schreef Ripley het volgende:
Heb je niet iets met haar besproken toen waar je nu op terug kan komen? Een boek of een vakantieland of wat dan ook? Dan zou ik namelijk haar nu even laten (wie weet mailt ze dan zelf morgen wel weer) en van de week haar mailen met een vraag over jullie gesprek. Tenzij je het alleen over tieten en bier hebt gehad natuurlijk
Misschien dat ze het mailtje nogsteeds open heeft staan en later op de dag terug mailt? (Weet niet of jullie Notes gebruiken ofzo?)quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:16 schreef Kreator het volgende:
Ik kan trouwens, als klootzak-sysadmin, zien dat ze m'n mail vanmorgen al heeft gelezen.....
Exchange. Maar van wat ik er van opvang, lijkt het me gewoon geen mailertypetje. Ik denk niet dat ze nog gaat reageren, maar ik weet niet of dat is omdat ze er geen zin in heeft...quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:20 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien dat ze het mailtje nogsteeds open heeft staan en later op de dag terug mailt? (Weet niet of jullie Notes gebruiken ofzo?)
Je denkt toch niet dat als je haar prive mailt dat ze het dan niet met haar 8 vrouwelijke collega's gaat bespreken he?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, genoeg. Maar het probleem is een beetje dat ze daar dus met 8 horken zit en ik denk dat ze zich niet erg vrij voelt om daar lekker te gaan zitten mailen met een collega, terwijl de rest eventueel zo mee kan kijken.
Ik moet dus eigenlijk op slinkse wijze haar privé-emailadres ontfutselen....
...eigenlijk denk ik niet dat ze dat doet. Het is geen roddelkut. Haar collega's zouden het trouwens alleen maar leuk vinden, want iedereen loopt met mij weg daar.... (er wilde er zelfs 1 gaan koppelen, maar ik haat koppelen)quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:30 schreef Ripley het volgende:
Je denkt toch niet dat als je haar prive mailt dat ze het dan niet met haar 8 vrouwelijke collega's gaat bespreken he?
Nee, maar jij bent een stoere man. Bovendien moet je niet denken. Tot slot moet je maar ergens in een hoekje gaan huilen als je beseft dat er ook mensen zijn die subtiliteit in hun vocabulaire hebben. Latente homo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat dit OLD was en niet PUB.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent een stoere man. Bovendien moet je niet denken. Tot slot moet je maar ergens in een hoekje gaan huilen als je beseft dat er ook mensen zijn die subtiliteit in hun vocabulaire hebben. Latente homo.
Agosquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...eigenlijk denk ik niet dat ze dat doet. Het is geen roddelkut.
dat dus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Stap er gewoon opaf man.
Ik dacht dat dit OLD was en niet PUB.
Ik zal wel ff duimen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Exchange. Maar van wat ik er van opvang, lijkt het me gewoon geen mailertypetje. Ik denk niet dat ze nog gaat reageren, maar ik weet niet of dat is omdat ze er geen zin in heeft...
Mocht je het ontgaan zijn:quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee n00c, ik was er niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
liefde is mooi, maar geile neuqsex beter! of is dat ook PUB.... aah, what the hack, if it's not OUDquote:
Ik vraag simpelweg of iemand (vrouwen, dat ben jij niet, want je bent een zielige huilie-kneus) nog tips heeft om het contact wat op te schroeven en dan kom jij aankneuzen met pub-gebitch. Je baalt er gewoon van dat ik onthou wie IRL een enorme sukkel is en dat jij destijds zo door de mand bent gevallen dat ik je nu nog steeds niet zou onderpissen als je in de fik stond.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef HeatWave het volgende:
... ik dacht dat we die fase wel voorbij waren inmiddels.
Mja, ik weet het niet. Maar misschien ook wel ja. Maar dat boeit me dan weer niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef Ripley het volgende:
Vrouwen zijn allemaal roddelkutten, K.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef n00cL30n het volgende:
Mocht je het ontgaan zijn:Whehe, lauwe shit, ouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Voor welke dag? Of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Kijk net voor kaartjes voor een concert van Neil Young. Kosten: ¤ 98 tot ¤ 122. Absurd.
Alle dagen deze prijzen.Helemaal naar België zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk. Zit je weer met vervoerskosten en zo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor welke dag? Of maakt dat niet uit?
Hij speelt ook nog in Antwerpen, misschien dat de Belzen iets minder hebberig zijn.
Dan knoop je er een weekendje Antwerpen aan vast.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Alle dagen deze prijzen.Helemaal naar België zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk. Zit je weer met vervoerskosten en zo.
Met die megabioscoop!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan knoop je er een weekendje Antwerpen aan vast..
Ja, ik baal er inmiddels idd heel erg van dat ik zo'n sukkel ben met een topbaan, een vriendin waar jij met je magere lat pootjes alleen maar van mag dromen en rukken in je lege bedje. Een sukkel die zich op Internet op basis van 1 korte ontmoeting, waarbij ik een slap mager pootje herinner zonder enige kracht erin en een hees stemmetje dat zich verlegen voorstelde als Kreator (waarop iedereen om me heen iets had van, DAT heeft zo'n grote bek??!!) niet constant verlaagt tot dom flamen en achterlijk gescheld gebaseerd op niets.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vraag simpelweg of iemand (vrouwen, dat ben jij niet, want je bent een zielige huilie-kneus) nog tips heeft om het contact wat op te schroeven en dan kom jij aankneuzen met pub-gebitch. Je baalt er gewoon van dat ik onthou wie IRL een enorme sukkel is en dat jij destijds zo door de mand bent gevallen dat ik je nu nog steeds niet zou onderpissen als je in de fik stond.
Nogmaals, je moet niet denken. Eens een zielige huilie, altijd een zielige huilie.
Jups... Rond 1996 begonnen met Goldie's Inner City Life en vervolgens door een beperking in aanvoer kanalen bijna alleen maar Goldie/Metalheads/Rufige Kru D&B kunnen luisteren. Hiermee dus een beetje kwa D&B opgegroeit. (Totdat ik toegang kreeg tot SOUR!)quote:
Pot, ketel. Vage stoere opmerkingen over "door de mand vallen". Op welk gebied dan wel niet? Nou, nou nou?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:03 schreef Kreator het volgende:. gast, kom uit je droomwereld.... echt, je moet geen dingen gaan verzinnen, want dan wordt het nog echt een pretboel hier.
Verrek, je hebt gelijk.quote:
Je zet wat kaarsjes neer.. Trek wat geile kousen aan.. DUH!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:48 schreef Kreator het volgende:
...echt, iets sfeervol maken is best makkelijk.
Dat zei zij hè?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat van die oude fiets werkt altijd goed
da wor neuckenquote:
Hey gezellig.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pot, ketel. Vage stoere opmerkingen over "door de mand vallen". Op welk gebied dan wel niet? Nou, nou nou?
Dat JIJ me nou niet mocht IRL zal me worst zijn, maar ik ben op FOK! 100% degene die ik IRL ben, dat kan van jou niet gezegd worden....
Oh absoluut, alleen die van hem is een Internet lul, de mijne is echtquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
Is er hier eindelijk iets boeiends te lezen, zit ik goftedomme de hele middag inoverleg
.
Morgen vanaf 15.00 mogen jullie verder bitchfighten. Ik ben voor Krea, want hij heeft een grotere lul..
Na je werk mailen met je collega is ook best leukquote:
Hopelijk met nieuwe leuke collega'squote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan zit ik lekker muf na werk te mailen voor een nieuwe baan..
Zin welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Iemand zin om te neuken?
Scheer je je anus?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Iemand zin om te neuken?
Ik doe niet aan heaumeauxsensuele seks!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef Kreator het volgende:
Nou, buk maar even dan. Doe je het licht wel uit en recht vooruit blijven kijken graag.
sowieso een smoelenboekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:06 schreef Tally het volgende:
En foto's in het smoelenboek.. BAH! Wat sta ik er weer vreselijk op..
hakkuh!!! §11§!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
AAJ FOUNT DE LOF, BUT IT DIDDUNT LEST, WONDERVOL DEES BIELONG TOE DUH PEST!!!1111
Ja hou op..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
sowieso een smoelenboek
hier hant een fotoboom bij de entree, met magnetische fotoplaatjesdie van mij is al drie keer spontaan gevallen en daarna verdwenen...
Vrijdag patatdag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:21 schreef Armageddon het volgende:
Is het al 13:00?
Dat ook maar om 13:00 gaat deze jongen naar huis. En dan rustig op het gemakje richting het vliegveld. En dan gaat deze jongen lekker op z'n gemak vliegtuigen spotten.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat ook maar om 13:00 gaat deze jongen naar huis. En dan rustig op het gemakje richting het vliegveld. En dan gaat deze jongen lekker op z'n gemak vliegtuigen spotten.
Leek me wel wat voor jouquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik dat ga doen he?
Wrom?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Dat ook maar om 13:00 gaat deze jongen naar huis. En dan rustig op het gemakje richting het vliegveld. En dan gaat deze jongen lekker op z'n gemak vliegtuigen spotten.
Ja idd.. Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ga gewoon thuis met mijn piemol spelen!
Nu al uitgekeken op de vrouw?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee joh! Ik ga gewoon thuis met mijn piemol spelen!
Wie ze zus?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef Ripley het volgende:
Mijn nichtje meldde net dat ze de brabo op Aragorn vindt lijken
Araporn?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef Ripley het volgende:
Sprekend inderdaad!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
agapornis, zo'n vogel dus...
Een homo in een jurk. hmmm...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef Ripley het volgende:
die rode kop doet 't hemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sprekend inderdaad!
[ afbeelding ]
Ik zou het niet doen. Heb hem van het weekend gezien en was blij toen ie afgelopen wasquote:
Dat meen je niet!?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Heb hem van het weekend gezien en was blij toen ie afgelopen was
Da's logisch, jij houdt niet van wijven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:27 schreef Ripley het volgende:
Ik zou het niet doen. Heb hem van het weekend gezien en was blij toen ie afgelopen was
Gaat het weer over tieten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's logisch, jij houdt niet van wijven..
Goed plan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef Q. het volgende:
Gaat het weer over tieten?
Ach ik ga er gewoon heen. Als er geen hol aan is dan gaan we weer.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Word jij vrolijk van een 6.6 dan?
http://www.imdb.com/title/tt0948532/
Sommige over-de-top dingen zoals de aankleding waren erg leuk en goed gedaan en met name sanne wallis de vries was wel grappig, maar de humor en de dialogen waren echt tenenkrommend Nederlands slecht.quote:
Nou, we zien het wel Rip. Anders schiet ik gewoon bij SAW IV naar binnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sommige over-de-top dingen zoals de aankleding waren erg leuk en goed gedaan en met name sanne wallis de vries was wel grappig, maar de humor en de dialogen waren echt tenenkrommend Nederlands slecht.
De dag is weer niet vooruit te branden vandaag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:40 schreef zovty het volgende:
Gaap. Ik heb slaap, ik lijk wel een aap.
Die is volgens de Volkskrant stom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:41 schreef Armageddon het volgende:
Nou, we zien het wel Rip. Anders schiet ik gewoon bij SAW IV naar binnen.
Dat zullen ze waarderen; onderbrekingen om niks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Geïnspireerd als ik ben door jullie onophoudelijke gezeik over de gebruikers, ben ik vandaag al vijf keer bij onze ICT-afdeling over de vloer geweest om mee te delen dat m'n laptop het nog steeds doet en dat ik zeer tevreden ben.
Mij benieuwen of morgen alles nog werkt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die is volgens de Volkskrant stom.
Meer van hetzelfde.
gelukkig zijn er wel genoeg storingen. Dit is allemaal van vandaag:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:42 schreef Armageddon het volgende:
De dag is weer niet vooruit te branden vandaag.
Ik kreeg vanochtend wel een melding van storingen op m'n feun. Maar hé, ik heb nog vakantie. En aangezien er al diverse collega's gewoon aan het werk zijn heb ik me nog maar eens omgedraaid.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
gelukkig zijn er wel genoeg storingen. Dit is allemaal van vandaag:
'er ligt een kabel uit.'
En als je die er weer indoet?
'dat heb ik nog niet geprobeerd'
'mijn loginwachtwoord vergeten...'
is gereset. je kan weer.
'oh haha, ja bedoelde het wachtwoord van dit en dat programma'
....
'het hele systeem ligt plat. heb appl. beheerder gebeld, die zegt dat er niets aan de hand is.'
oh, nou met het netwerk is niets mis momenteel. *appl belt*
"Ja, ik draai momenteel een query. *query stopt*. het draait weer, er zat een foutje in hahaha"
...om nog maar te zwijgen over de telefooncentrale die vandaag ook al aan het bitchen is.
Talie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:06 schreef Tally het volgende:
Ik zeg de pleuris!
Zelfs als ik christen was zou ik de EO nog niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat mag niet van de EO:
Nieuw EO programma: 40 dagen geen seks!
Softie!quote:
Wat heb je nou aan storingsmeldingen op je telefoon? Leuk dat het kan, maar echt nuttig lijkt het me totaal niet. EIgenlijk alleen maar superirritant.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik kreeg vanochtend wel een melding van storingen op m'n feun. Maar hé, ik heb nog vakantie. En aangezien er al diverse collega's gewoon aan het werk zijn heb ik me nog maar eens omgedraaid.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Softie!
Haai!
Ja ontzettend goed nu ik jou weer "zie"
En met jou?
Die vibequote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef zovty het volgende:
[..]Met
mij
gaat
het
opeens
ook
een
stuk
beter
.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:05 schreef MrWilliams het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!
(enneuh... leuk om te zien dat er nog mensen rondzwerven die ik nog ken)
Ik krijg mmsjes als de airco in de serverruimte het begeeftquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan storingsmeldingen op je telefoon? Leuk dat het kan, maar echt nuttig lijkt het me totaal niet. EIgenlijk alleen maar superirritant.
Er zijn bedrijven waar storingen direct aardig economische schade (kunnen) opleveren of zelfs mensen in gevaar brengen. Dus worden de technici die er wat aan kunnen doen direct opgepiept door het monitoring & alarmeringssysteem.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan storingsmeldingen op je telefoon? Leuk dat het kan, maar echt nuttig lijkt het me totaal niet. EIgenlijk alleen maar superirritant.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:05 schreef MrWilliams het volgende:
Overheen gelezenquote:
Tering!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:05 schreef MrWilliams het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:27 schreef just me het volgende:
Eigenlijk heb ik geen tijd om hier opeens vol herinneringen te blijven hangen
Vertel mij wat..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:28 schreef zovty het volgende:
[..].
Overigens heb ik nog steeds een berg slaap.
'Oid' ....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:30 schreef Kreator het volgende:
hmmm... ik kreeg van m'n baas te horen dat ik 500 euro mag uitgeven aan 'computeronderdelen oid'.
....alleen, 500 euro is te weinig voor een pc of laptop en ik heb verder alles wel op zich. Ik zou een TFT kunnen kopen, maar dan hou ik geld over.....
keuzes...
en dan hoor je een kadootje te krijgenquote:
HEY MUUS, ALLES GOED???!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:28 schreef MUUS het volgende:
'Lo.
MET MIJ GAAT ALLES GOED, RIPPERDEPIP, IK BEN ALLEEN TOE AN HET WEEKEINDE WHEHEHEHE!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
HEY MUUS, ALLES GOED???!!!!![]()
K, ik ben ook bijna jarig
Jij hebt geen dikke tieten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:38 schreef MrWilliams het volgende:
en ik ben over een maand min 1 dag over een half jaar jarig!!
HET LEEFT!!!1111!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:38 schreef MrWilliams het volgende:
en ik ben over een maand min 1 dag over een half jaar jarig!!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:34 schreef MUUS het volgende:
Ik ben bijna jarig?
quote:
Voor 500 euro is die pé-nis van jou niet in het formaat "groot" te krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
...en dan hebben jullie liever een nieuwe videokaart, dan een grote pé-nis met een strik erom?. *afdruipt*
wie is "wij"?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:39 schreef just me het volgende:
MrW ik zit dit weekend dicht bij je
's broer geeft een feestje in Veldhoven en wij duiken 2 nachten een hotel in!
Voor zover ik me kan herinneren. Of is er soms iets wat je kwijt wil? De nick MrsWilliams is vast nog wel beschikbaar.quote:
Of! Of! Of! Ik weet iets beters! Je koopt TWEE hamsters en laat die doodgaan op die dag!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:42 schreef MUUS het volgende:
Ik zie dat ik op een zaterdag jarig ben. Het smoesje dat het onhandig uitkomt kan ik dus al niet gebruiken..
Tenzij... ik nu een hamster koop en die laat doodgaan op die dag!.
Oooh, valt onder 'oid' dan geen parfum ofzo? Of Zelda voor de DS? Da's toch ook best computerachtig?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
...en dan hebben jullie liever een nieuwe videokaart, dan een grote pé-nis met een strik erom?. *afdruipt*
of course.... ik leef zo heftig dat ik geen tijd meer heb om te forummen.quote:
Maar dan heb ik twee crematies in één weekend en dat neemt weer zoveel tijd in beslag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Of! Of! Of! Ik weet iets beters! Je koopt TWEE hamsters en laat die doodgaan op die dag!
quote:
Het moet wel te declareren zijn op de zaak, dus ik denk niet dat een dure parfum voor een wildvreemde van internet gaat lukken nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef MUUS het volgende:
Oooh, valt onder 'oid' dan geen parfum ofzo? Of Zelda voor de DS? Da's toch ook best computerachtig?
Of een Wiiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oooh, valt onder 'oid' dan geen parfum ofzo? Of Zelda voor de DS? Da's toch ook best computerachtig?
Tijd heb je niet, tijd maak je.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:44 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
of course.... ik leef zo heftig dat ik geen tijd meer heb om te forummen.
ook hoi
Of schurftquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:44 schreef Kreator het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat je genitale herpes hebt, die is uitgezaaid op je gezicht. Dan blijft het ook wel rustig.
quote:
just me.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:48 schreef just me het volgende:
[..]
Q
![]()
* just me gaat boodschappen doen
Twee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:47 schreef Kreator het volgende:
Een WII. Dat is wel interessant. [[ afbeelding ].]
Independence day!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:36 schreef just me het volgende:
Ja en ik ben precies vandaag over 6 maanden jarig
Door de plee spoelen kost niet zoveel tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar dan heb ik twee crematies in één weekend en dat neemt weer zoveel tijd in beslag.
Maar dan krijg ik verstoppingen, Q.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Door de plee spoelen kost niet zoveel tijd..
Nee nee... je hebt gelijk..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren. Of is er soms iets wat je kwijt wil? De nick MrsWilliams is vast nog wel beschikbaar.
Ik zou de MixMeeting ook vergeten als ik jou was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:56 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
tis allemaal zo vaag en onherkenbaar. Jij ook. Kenden wij elkaar? (no offence) Het is namelijk zo dat ik me na 3 jaar dingen niet meer herinner.... dat hoefde trouwens geen drie jaar te duren... ik ben altijd al een rasechte forumautist geweest namelijk.
Alsof jij je geen raad weet met ontstopmeneren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik verstoppingen, Q.. Zit ik dadelijk het hele weekend met een ontstopmeneer op visite.
.
ah... tsja.. dat was toch wel een van de dieptepunten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou de MixMeeting ook vergeten als ik jou was.
Dat hadden we allemaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
ah... tsja.. dat was toch wel een van de dieptepunten.![]()
Mooi! Verbeteringen zijn goed!quote:gelukkig is er veel.... heel veel verbeterd in m'n leven sindsdien.
wat was dat een zooitje zeg!
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof jij je geen raad weet met ontstopmeneren..
Checkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:09 schreef Kreator het volgende:
Ripley, je berichtending is geel. [[ afbeelding ]].
Ze zeggen dat je die kunt oplossen in een badkuip gevuld met bepaalde schoonmaakmiddelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar waar laat ik dát lijk dan weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |