http://www.eo.nl/eoportal/article.jsp?article=8402772quote:40 dagen zonder seks...
De EO werkt aan een nieuw TV-programma voor Nederland 3. Onder de werktitel '40 dagen zonder seks' worden jongeren, tussen de 18 en 24 jaar met een zeer actief seksleven, uitgedaagd om 40 dagen geen seks te hebben. Wat gebeurt er als seks even niet de hoofdrol speelt?
Presentator Arie Boomsma volgt het leven van deze jongeren en kijkt of ze lust en verleiding kunnen weerstaan, hoe zij omgaan met intimiteit, seks en relaties en wat er allemaal te ontdekken valt over de liefde. "We zijn nog druk bezig met het uitdenken van het programma, maar dat we iets willen doen met dit onderwerp, is een ding dat zeker is." Aldus de 32-jarige presentator.
Durf jij de uitdaging aan? Of ken je iemand die absoluut moet meedoen aan 40 dagen zonder seks? Neem dan contact op met de redactie.
Voor meer informatie kun je bellen met: 06-51367673. Of mail naar: 40dagenzonderseks@eo.nl
Pers kan contact opnemen met Jop Douma (persvoorlichter) 035-6474702 of mailen naar jop.douma@eo.nl.
Selecteer er maar wat op Tweakers.net. Daar heb je er honderdenquote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef F04 het volgende:
Ik hoor net dat de EO een nieuw programma aan het maken is. Namelijk '40 dagen geen seks'
[..]
http://www.eo.nl/eoportal/article.jsp?article=8402772
Al weet ik niet echt wat het doel hiervan is maar, wie durft de uitdaging van je leven aan?![]()
Verkapt kwib-heeft-nooit-seks-post?quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef kwib het volgende:
[..]
Selecteer er maar wat op Tweakers.net. Daar heb je er honderden
Voor hen is het alleen geen uitdaging
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Shit vergeten te kijken
Kijk wel op uitzending gemist
En Arie is denk ik stiekem Jezus
Ja maar ik leef in de toekomst ik ben Jezus Ariequote:Op maandag 7 januari 2008 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vergeten te kijken? Het is morgen pas.![]()
20:30 op Ned. 3
Dat komt simpelweg omdat de EO een evangelische omroep isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:57 schreef Ferdie88 het volgende:
Eigenlijk weiger ik alles om van de EO te kijken,omdat ze meestal best interessante programma's maken, maar op het einde altijd god er bij betrekken.
Niet alle programma's hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:57 schreef Ferdie88 het volgende:
Eigenlijk weiger ik alles om van de EO te kijken,omdat ze meestal best interessante programma's maken, maar op het einde altijd god er bij betrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |