Fijn dat wij op 1 lijn zittenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef -Mo- het volgende:
Mooi dat de TT weerspiegelt aan de leegte in de FOX-programmering van de komende maanden.
Hijs aan t uitrustenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:54 schreef DaMart het volgende:
24 seizoen 7... voorlopig de saaiste dag uit het leven van Jack Bauer, ipv één van de langste dagen.
Met zo'n lekker Japans tussendoortjequote:
OPNIEUW OF OVERDOEN.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:24 schreef Shogo het volgende:
Ik ga maar weer seizoen 5 overnieuw kijken.![]()
Middenweg = contaminatie = FOUTquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk ik kies de middenweg maar goed als je opnieuw wilt dan kan dat.
Je kan ook bookmarkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:55 schreef Richardfun het volgende:
Nou, toch deze maar even in m'n MyAT zetten. Tegen beter weten in...
quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:38 schreef Salvad0R het volgende:
Mja. In de USA heeft homeland security een schoolprogramma opgezet om vrijheid terrorisme te bestreiden.
Allemaal kleine stazi figuren die losgaan als Jack Bauer.
"...a three-year course to help kids land jobs in the growing anti-terrorism industry..."
Bush jugend ~
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:49 schreef Addict89 het volgende:
Met een beetje geluk nog minder dan een jaar wachten.
Oh, dus mensen die staken om beloftes die lang geleden zijn gemaakt door de studio's af te dwingen moeten 'hard aangepakt' worden zodat jij niet zonder je serietjes zit?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk zouden de scenaristen hard aangepakt moeten worden.
Dit gaat ongetwijfeld doorwerken als buitenlandse zenders seizoen 7 zullen aankopen.
Het is niet zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kappen hé het zou toch in feb komen? zeg me dat het zo is !!!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:16 schreef Haunter het volgende:
Als straf moeten de schrijvers seizoen 6 in één stuk achter elkaar kijken, en dit herhalen tot het einde van de staking
Seizoen 5 goed, seizoen 6 slechtste seizoen evah.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef Cootz het volgende:
[..]is ie zo slecht? Ik heb inmiddels de eerste 4 seizoenen gezien... wat kan ik van de rest verwachten?
Dat dus!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Seizoen 5 goed, seizoen 6 slechtste seizoen evah.
En dit is relevant tot dit topic/mijn post hoe?quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:38 schreef Salvad0R het volgende:
Mja. In de USA heeft homeland security een schoolprogramma opgezet om vrijheid terrorisme te bestreiden.
Allemaal kleine stazi figuren die losgaan als Jack Bauer.
"...a three-year course to help kids land jobs in the growing anti-terrorism industry..."
Bush jugend ~
seizoen 3quote:Op zondag 6 januari 2008 12:33 schreef PabloLopez het volgende:
S2 nog maar es kijken, die is het leukst
1,2,3 zijn geniaal. 4 en 5 zijn redelijk tot goed en 6 is redelijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
1, 2, 3 zijn geniaal 4 is complete bagger, 5 is redelijk tot goed, 6 is weer complete bagger.
Zo zie ik 't ook. Seizoen 4 heeft echt wel z'n geweldige afleveringen (bevrijding Heller bijv.) en scenes (Tony die Audrey en Jack red).quote:Op maandag 7 januari 2008 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1,2,3 zijn geniaal. 4 en 5 zijn redelijk tot goed en 6 is redelijk.
tja... niks aan te doen... ben benieuwd wanneer het nou wel komtquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:52 schreef drGoeroe het volgende:
Zondag zou seizoen 7 beginnen met 2 afleveringen, maandag nog eentje erbij..
Wat moet ik nu met de drie uur die ik al een halfjaar daarvoor heb ingepland![]()
Opvullen met herhalingen door de DVD van een oud seizoen te kijken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:52 schreef drGoeroe het volgende:
Zondag zou seizoen 7 beginnen met 2 afleveringen, maandag nog eentje erbij..
Wat moet ik nu met de drie uur die ik al een halfjaar daarvoor heb ingepland![]()
Ben maar aan S6 begonnen op DVD, die heb ik als enige nog niet voor een tweede keer gezien in z'n totaliteitquote:Op zondag 13 januari 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opvullen met herhalingen door de DVD van een oud seizoen te kijken?
quote:Ausiello: Well, although Fox hasn't confirmed it, I'll go out on a limb and say Jack Bauer isn't returning this season. Even if the strike ends tomorrow, the earliest the show could get back on the air is this summer — and there's no way in hell Fox is dumping 24 onto the summer season. That leaves the network with several options, none of them ideal. One solution is to just kick off Season 7 next January, but by then Jack will have been in hiding for nearly two years. Another, and much more controversial, scenario being bandied about involves taking the eight episodes currently in the can and creating a 10- to 14-episode mini-season to air in the fall. That would be followed by another 10- to 14-episode mini-season — featuring a completely different plot — during the second half of the season. Opponents of that idea have argued, and rightly so, that by splitting the season, you're essentially compromising the show's unique, 24-hour conceit. Proponents, however, argue that these are desperate times. And sometimes desperate times require throwing out the rulebook. I can see that point as well. What do you guys think? Would you rather wait until January and get a traditional uninterrupted 24-episode season? Or would you prefer getting the show back in the fall, even if that meant splitting the season up into two shorter, self-contained chunks? Or do you have another solution? Weigh in with your thoughts in the Ask Ausiello Discussion Thread. I have a feeling Fox will be interested in what you have to say.
Ik had dus al verwacht dat ze het gewoon een jaar gaan opschuiven. Volgend jaar januari dus.quote:
Nou, ik vind het ook prima als het in september ofzo begint.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dus al verwacht dat ze het gewoon een jaar gaan opschuiven. Volgend jaar januari dus.
'24' hoort nou eenmaal te lopen van januari tot juni.
spoiler voor season 7quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef Jivis het volgende:
24, waar ging dat ook alweer over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
De totstandkoming tot de 24-uurstelling.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef Jivis het volgende:
24, waar ging dat ook alweer over?
Maar dan zenden ze '24' toch niet uit tijdens de sweeps? Of ze moeten het niet back tot back uitzenden, maar denk niet dat veel kijkers dat kunnen waarderen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook prima als het in september ofzo begint.
Toen speelde ik er nog inquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:11 schreef Vector_SLD het volgende:
Ben maar weer opnieuw begonnen. Wat was seizoen 2 toch genieten.
Toen was je nog levend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:12 schreef PresidentPalmer het volgende:
[..]
Toen speelde ik er nog in
Zeg, ga jij eens dingen opnemen met je Unitquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:12 schreef PresidentPalmer het volgende:
[..]
Dat doe ik enkel omdat Alyssa Shafer daarin speelt. Foto ter verduidelijking:quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens dingen opnemen met je Unit
Ik wil nieuwe eps
Het wordt passen en meten, maar ik denk dat jouw 25x8 daar wel in gaatquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:25 schreef PresidentPalmer het volgende:
[..]
Dat doe ik enkel omdat Alyssa Shafer daarin speelt. Foto ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
dan nog wil ik nieuwe epsquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:25 schreef PresidentPalmer het volgende:
[..]
Dat doe ik enkel omdat Alyssa Shafer daarin speelt. Foto ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Merkie het volgende:
Wat een rare scenario's. Ze kunnen toch gewoon 24 afleveringen non-stop in september uitzenden? Als de staking ruim voor september voorbij is dan. Dan hebben ze ruim de tijd, meer tijd dan ze normaal gesproken hebben én ze hebben al 8 afleveringen o.i.d. af.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:12 schreef PresidentPalmer het volgende:
[..]
quote:Kiefer Sutherland maandag vrij
Uitgegeven: 18 januari 2008 09:37
Laatst gewijzigd: 18 januari 2008 09:39
LOS ANGELES - Kiefer Sutherland mag maandag de gevangenis weer verlaten. De Amerikaanse acteur heeft dan zijn straf van 48 dagen uitgezeten. Hij was veroordeeld voor rijden onder invloed.
Novum
"Sutherland is een modelgevangene. Hij heeft Kerstmis, oud en nieuw en zijn verjaardag achter de tralies doorgebracht, maar hij klaagde nooit. Hij wilde net als alle andere gevangenen behandeld worden, daarmee heeft hij ons respect gewonnen", aldus een woordvoerder van de gevangenis tegen het Amerikaanse tijdschrift People.
De 41-jarige acteur uit de hitserie 24 kreeg tijdens zijn celstraf slechts één keer bezoek van zijn advocaat. Familieleden of vrienden kwamen niet langs. Ook nam hij maar twee boeken mee.
De bakken vol fanmail die hij ontving, werden doorgestuurd naar zijn manager, hij keek er zelf niet naar.
Eerste twaalf waren geweldig, daarna vond ik het minderquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:11 schreef Vector_SLD het volgende:
Ben maar weer opnieuw begonnen. Wat was seizoen 2 toch genieten.
quote:'24' star Sutherland out of jail after 48 days
LOS ANGELES, California (AP) -- Kiefer Sutherland has been released from jail after serving 48 days on a drunken driving charge, according to a police official.
Sutherland
Kiefer Sutherland served time for a drunken driving charge.
Two police spokesmen did not return phone calls seeking confirmation of a story on People magazine's Web site saying the 41-year-old actor walked out of jail at 12:05 a.m. Monday, hours earlier than had been expected.
But a police official who spoke on condition of anonymity and wasn't authorized to speak publicly confirmed that Sutherland had been released.
People quoted police Officer John Balian as saying, "(Kiefer) looked like he was glad to be out," and that Sutherland was wearing a shirt and jeans when he left the facility.
Sutherland -- the star of Fox television's drama, "24" -- has spent his sentence cleaning sheets, pillowcases and blankets on laundry duty, Balian told The Associated Press on Friday.
"He was very humble, never complained," Balian said. "He didn't give us any problems at all."
Sutherland pleaded no contest in October to driving with a blood-alcohol level above the legal limit of 0.08 percent. He was sentenced to 30 days, as well as 18 days for violating probation stemming from a 2004 drunken-driving arrest.
After entering his plea last fall, Sutherland issued a statement saying he was "very disappointed in myself for the poor judgment I exhibited recently, and I'm deeply sorry for the disappointment and distress this has caused my family, friends and co-workers."
He was granted a request to serve his time in suburban Glendale's city jail rather than in the overcrowded downtown Los Angeles County jail. The trade-off was that he could not shave any time off his sentence for good behavior or early release because of overcrowding.
The actor must also serve five years probation and complete an 18-month alcohol education program and attend weekly therapy sessions for six months.
Ik zit hier aan verdorie aan de drankquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:37 schreef TC03 het volgende:
Ga eens slapen Ranja.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:25 schreef -Mo- het volgende:
Vandaag kiest Eindhoven een nieuwe burgemeester. Het missen van '24' lijkt opeens heel erg onbelangrijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:25 schreef -Mo- het volgende:
Vandaag kiest Eindhoven een nieuwe burgemeester. Het missen van '24' lijkt opeens heel erg onbelangrijk.
quote:24 Doden bij Nederlands wetenschappelijk onderzoek
Haha stakkers.quote:
Beter maak je daar geen grappen over.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jack is Back![]()
http://www.nu.nl/news/140(...)elijk_onderzoek.html
Jemig.. toen ik het las dacht ik dat het een jochie van 8 was... maar die gast is 16quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:35 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Haha stakkers.
Jeroen broekers (53) krabbelt.
15 jan, 17:10
hello jack is it realy you ??? you're are verry good in the tv-serie 24. im a fan now came season 7 im in waiting it is tony who not dead is !!! greets Jeroen
Ik heb rumours gehoord dat als je dat heel vaak zegt, ze dan ook echt sneller met het nieuwe seizoen komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:45 schreef F1Bas het volgende:
Schiet eens op met het nieuwe seizoen!
http://web.mac.com/joncassar/Site/24.htmlquote:Episodes 1, 2, 3, 4 & 5 are complete. Sound fx and music included and they look great. When the strike hit we were just starting to shoot Episodes 7 & 8. They are now shot and in the can. Our shooting crew are done for the year and are all in for a tough time these holidays because they are out of work because of the strike. We are all hoping that it gets settled soon so we can all go back to work. I was hoping that FOX comes up with an alternative to airing us in 2009, and now there is a rumor that has us airing a half season in the fall. But nothing can be planned out until this dispute is over. Lets all hope that the producers and writers can come up with a fair agreement now that the Directors Guild have paved the way and settled their contract.
"Not available in my country or region"quote:Op maandag 28 januari 2008 10:40 schreef drGoeroe het volgende:
Filmpje van Tony waarin die denkt dat die president zou zijn in episode 200:
http://videos.24fans.net/Tonys_Not_President_Hes_Dead/
Moet je geregistreerd zijn om te kunnen lezen.quote:Nieuws artikel:
For 24 fans, the strike's hours drag on
Eerste klopt hier ook, tweede geen last van, werkt prima.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Not available in my country or region"
-
[..]
Moet je geregistreerd zijn om te kunnen lezen.
Ik moet ook registerenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:10 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Eerste klopt hier ook, tweede geen last van, werkt prima.
quote:24-ster Mary Lynn Rajskub zwanger
Uitgegeven: 31 januari 2008 09:51
AMSTERDAM - Mary Lynn Rajskub is zwanger van haar eerste kindje. Ze is uitgerekend aan het eind van de zomer. Dat vertelt de actrice, die Chloe O'Brian speelt in de tv-serie 24, aan het Amerikaanse tijdschrift People.
ANP
De 36-jarige Rajskub en haar vriend, de 27-jarige personal trainer Matthew Rolph, danken de zwangerschap aan de staking van de scriptschrijvers in Hollywood.
"Toen de staking aan de gang was, moesten we toch íets doen om onszelf bezig te houden", vertelt de actrice. "We zijn dolgelukkig."
Zou dat dan een hele sterrenbabyboom inhouden?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/141(...)Rajskub_zwanger.html
Dus er zijn al acteurs die rollen weigeren omdat '24' martelpraktijken zou promoten.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef drGoeroe het volgende:
"Here's a great article put together by the Wall Street Journal that discusses how real-world events have influenced the viewership and approval of 24. There is also information about what is going on with season 7 and why certain plots were scrapped.
This is one of the best articles I've read in a while about 24 so be sure to check it out."
"Reinventing 24":
http://online.wsj.com/art(...)=hps_us_inside_today
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/media/2008/02/doorbraak_in_hollywoodstaking.htmlquote:Eindelijk is er dan nu een doorbraak in de onderhandelingen tussen Hollywoodstudio's en de stakende scenarioschrijvers. Er zit schot in de onderhandelingen over de CAO en het ziet er naar uit dat beide partijen eindelijk tot een akkoord zullen komen. Dat heeft hollywoodreporter.com naar buiten gebracht.
Om de scenarioschrijvers tegemoet te komen worden DVDs vermoedelijk duurder. Dit om uitzendprojecten op het internet te compenseren. Er is een overeenkomst tussen de twee partijen en naar alle waarschijnlijkheid zal dit binnen een week naar buiten worden gebracht. Het is nog niet bekend wat er exact is afgesproken.
ik vind dvd-boxen nu al veel te duurquote:Op zondag 3 februari 2008 19:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/media/2008/02/doorbraak_in_hollywoodstaking.html
Wat ik jammer vond om te lezen (en ook weer goed) was dat ze het idee hadden om Jack 'slecht' te maken, en dat dat door Fox is afgewezen omdat niemand dat zou geloven.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus er zijn al acteurs die rollen weigeren omdat '24' martelpraktijken zou promoten.
Verder een goed stuk idd.
Goed artikel!quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef drGoeroe het volgende:
"Here's a great article put together by the Wall Street Journal that discusses how real-world events have influenced the viewership and approval of 24. There is also information about what is going on with season 7 and why certain plots were scrapped.
This is one of the best articles I've read in a while about 24 so be sure to check it out.
Ik ben er juist blij mee. Jack moet goed zijn, niet slecht.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:28 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wat ik jammer vond om te lezen (en ook weer goed) was dat ze het idee hadden om Jack 'slecht' te maken, en dat dat door Fox is afgewezen omdat niemand dat zou geloven.
Wat ik jammer vind, want dat is wel degelijk geloofwaardig. Iemand die geestelijk en lichamelijk jarenlang is toegetakeld, alle geloof in zijn land heeft verloren etc. Ze hadden daar wel iets moois van kunnen maken.
+1quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben er juist blij mee. Jack moet goed zijn, niet slecht.
Me tooquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
+1
Ik zou zelfs afhaken als Jack de bad guy werd. Ik heb al erg veel moeite met Tony als bad guy, maar dat weten we nog niet zeker.
Ondertiteling in het engels aanzetten? Of kan hij geen engels?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik zou het opzich wel vet vinden als jack "slecht" zou worden.
Ik wil graag 24 voor mijn vader op dvd kopen, maar zo'n seizoen kost hier 60 tot 70 euro.
Op play.com zie ik ze voor 28 euro per stuk, dat verschil is toch niet normaal man. Het is alleen vervelend dat er dan geen ondertiteling bijzit en dat heeft mijn vader juist wel nodig.
weet iemand overigens of zulke tekst als [phone rings] heel erg vaak in beeld komt en hoe storend het voor een horende is?quote:Such subtitles streams not only reproduce dialogue in text on the screen but also give visual clues to sonic events taking place on the screen. For example, if the sound of a telephone can be heard then ‘[phone rings]’ or similar text will be displayed.
In 24 gaan vaak telefoonsquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:04 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
weet iemand overigens of zulke tekst als [phone rings] heel erg vaak in beeld komt en hoe storend het voor een horende is?
dam-nedquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In 24 gebruiken ze denk misschien 1 keer per aflevering een woord met meer dan 2 lettergrepen
Subtitlesquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In 24 gaan vaak telefoons
Maar is dat niet subtitles for the hearing disabled? Meestal zitten er ook normale Engelse subs bij
Damn-it inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
dam-ned
Hm ja, dan zullen dat de enige zijn die erbij zitten. Mij lijkt het pesoonlijk niet heel erg storend.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:48 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Subtitles
English For The Hearing Impaired
is het enige wat er bij staat.
Kga niet in één keer 200 euro uitgeven om mn vader kennis te laten maken met 24.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Koop dan die DVD box van Seizoen 1 t/m 5. Kost nog geen ¤ 40,- per seizoen en dat is een nette prijs lijkt me
Ik heb m maar gewoon besteld, voor 28 euro moet ik eigenlijk niet zo muggenziften.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hm ja, dan zullen dat de enige zijn die erbij zitten. Mij lijkt het pesoonlijk niet heel erg storend.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:44 schreef drGoeroe het volgende:
De staking is zo goed als over! Verwacht wordt dat schrijvers zaterdag alweer aan het werk gaan (morgen).
Bron: 24fans.net
Zou heel erg goed nieuws zijn !!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:44 schreef drGoeroe het volgende:
De staking is zo goed als over! Verwacht wordt dat schrijvers zaterdag alweer aan het werk gaan (morgen).
In het weekend werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:44 schreef drGoeroe het volgende:
Misschien toch weer wel:quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:53 schreef Haunter het volgende:
Dat nieuws over het einde van de strike bleek niet waar te zijn
Zie hier
Bron.quote:the Writers Guild of America has reached a tentative deal with the Alliance of Motion Picture and Television Producers.
WGA West president Patric Verrone and WGA East president Michael Winship sent out an email to members at 3 a.m. Saturday alerting writers that a deal has been made that “protects a future in which the Internet becomes the primary means of both content creation and delivery.”
'Die ene gozer'? Nepfanquote:Op zondag 10 februari 2008 23:14 schreef -Mo- het volgende:
Jammer, nu gaat die ene gozer toch echt weer tot leven komen.
Het zit er nu toch echt bijna op, waarschijnlijk zullen ze bij 24 dus vandaag al weer beginnen met het voorbereiden van nieuwe episodes.quote:Writers Guild board approves tentative contract
Moving one step closer to ending the 4-month-old strike, the board of the Writers Guild of America unanimously blessed this morning the tentative accord reached last week with the studios.
The endorsement paves the way for writers to return to work on Wednesday, pending a vote by the guild's membership to lift the strike order on Tuesday. The guild's 10,500 movie and TV writers covered by this contract are expected to ratify the new three-year agreement within 10 days.
Hollywood's top show runners, however, can return to work Monday in their capacity as producers, which includes hiring crews and getting their series ready to shoot. The strike shut down more than 60 shows and idled thousands of production workers who are anxious to return to their jobs.
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:14 schreef -Mo- het volgende:
Jammer, nu gaat die ene gozer toch echt weer tot leven komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
Haha die kerel begint te zeuren over zijn koptelefoonquote:Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Het zit er nu toch echt bijna op, waarschijnlijk zullen ze bij 24 dus vandaag al weer beginnen met het voorbereiden van nieuwe episodes.
En er is ook een radio/video interview met Kiefer Sutherland beschikbaar:
http://videos.24fans.net/Kiefer_Sutherland_Free_Radio/
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Wat een sukkel die over die headphones blijft zeikenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Het zit er nu toch echt bijna op, waarschijnlijk zullen ze bij 24 dus vandaag al weer beginnen met het voorbereiden van nieuwe episodes.
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk een stukje scripted radio cq. filmquote:Op maandag 11 februari 2008 10:25 schreef drGoeroe het volgende:
©NY Timesquote:The new season of the Fox series “24” has been officially postponed for a year. (...)
But with less pressure to fill schedule holes until the end of May, Fox network decided to withhold “24” until January, even though 8 of the planned 24 episodes had been completed.
The network at one point considered breaking the series into two 12-hour parts, with the second half running in fall. Then it decided that would risk driving some viewers away by breaking the story in the middle.
©IGNquote:It's been well documented how 24, after several delays last summer, had only completed eight episodes of their seventh season when the strike began. According to Variety, after other options were considered, FOX has finally decided to simply wait until January 2009 to bring the show back for an uninterrupted season, meaning there will be a very notable 19 month break in-between Season 6 and Season 7.
It's unclear how, if at all, this delay affects 24's future beyond Season 7. The show had been renewed through Season 8, but the fact that it will now miss a full TV season raises questions regarding whether FOX is still definitely going to do an 8th season. Especially taking into account the long delay, many will be observing how the ratings for Season 7 hold up, especially after the show suffered a decrease in viewership during the fairly unpopular Season 6.
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef -Mo- het volgende:
24 nu dus definitief pas in 2009?
Me neither.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd.
bron?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:56 schreef JDizzle het volgende:
Joel Surnrow lijkt ook de serie verlaten te hebben.
Te moeilijk om zelf even te googelen?quote:
soms is niet alles wereldwijd bekent, én ik geloofde niet dat hij weg wasquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Te moeilijk om zelf even te googelen?
http://news.google.com/news?ned=us&hl=en&ned=us&q=Joel+Surnow&btnG=Search+News
Kies uit je bron. [ afbeelding ]
bron: Hollywood Reporterquote:'24' prequel set
Two-hour TV movie to bridge gap between Seasons 6 and 7
By Nellie Andreeva
March 6, 2008
Fox's "24" will be returning in the fall, after all.
The producers of the Emmy-winning series are developing a two-hour "prequel" to the upcoming seventh season.
The movie, designed to bridge the two-year gap between Seasons 6 and 7, is targeted to air in the fall, leading to the January return of the real-time drama. On Wednesday, "24" producers began securing the show's core cast members for the film.
"24" was one of the biggest casualties of the writers strike. Three days into the work stoppage, Fox decided against airing a partial season of the serialized drama with the eight episodes produced before and during the first weeks of the strike.
Each season of "24" is a closed arc that takes place in real time over a 24-hour period. The upcoming seventh season is set in Washington and features the first female U.S. president, played by Cherry Jones.
At the end of the writers strike, there were rumblings about a possible split of the seventh season into two parts to air in the fall and in midseason. But Fox was quick to put those rumors to rest, reiterating that the show's scheduling pattern will remain intact with a January launch.
The "24" writing team is back at work, with filming on the remaining episodes of the seventh season slated to begin in April. Missing from the writers room is the series co-creator/executive producer Joel Surnow, who left at the end of the strike. Since the fifth season, "24" has been run by exec producer Howard Gordon.
Fox and 20th Century Fox TV, which produces the series with Imagine TV, declined comment Wednesday.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:41 schreef TC03 het volgende:
Tof. Als beide epi's goed worden is seizoen 6 meteen voorbijgestreefd.
The producers of the Emmy-winning series are developing a two-hour "prequel" to the upcoming seventh season.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:52 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe lang duurt die film?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:52 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe lang duurt die film?
Zou de film dan ook de ubergeile titel "Two" krijgen?!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
The producers of the Emmy-winning series are developing a two-hour "prequel" to the upcoming seventh season.
Of misschien wel "120". Of "7200".quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zou de film dan ook de ubergeile titel "Two" krijgen?!![]()
Ze moeten wel aan het milieu denken hequote:Op donderdag 13 maart 2008 11:22 schreef -Mo- het volgende:
Ik hoop op 90 minuten lang reclame voor Toyota. Dan verschijnt er opeens een TOYOTA PRIUS uit de bosje, onder begeleiding van een heroïsch muziekje. En dat Bauerman de boeven inhaalt omdat hij een een TOYOTA PRIUS rijdt
. 40 granaten worden op de Toyota PRIUS gegooid, maar de TOYOTA PRIUS WILL NEVER DIE. Geen krasje op de auto vervolgens.
quote:Celstraf Kiefer Sutherland goed voor '24'
LONDEN - De zeven weken die acteur Kiefer Sutherland onlangs in de cel doorbracht nadat hij dronken in de auto was gestapt, hebben een positief effect op het nieuwe seizoen van de thrillerserie 24.
Dat vertelt zijn vader Donald Sutherland donderdag op de website van de BBC. Zijn zoon vertolkt al zes jaar lang de rol van de keiharde terrorismebestrijder Jack Bauer.
"Kiefer heeft de tijd in de cel gebruikt om na te denken hoe hij de serie nóg beter kan maken", aldus zijn vader. "De komende twee seizoenen van 24 zullen tot de beste Amerikaanse televisie ooit gemaakt behoren."
Relatie
De 72-jarige Donald Sutherland bevestigt in het interview ook dat zijn zoon hem inderdaad heeft gevraagd om de vader te spelen van Jack Bauer. "Ik wilde alleen meedoen als de relatie tussen vader en zoon Bauer zich interessant zou ontwikkelen", vertelt Donald.
"Maar dat konden de schrijvers helaas niet garanderen." Daarom heeft acteur James Cromwell die rol op zich genomen.
Bron
Nóg beter?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:42 schreef DaMart het volgende:
Nog een leuk berichtje wat ik gisteren las:
[..]
Dan moet je ook niet zulke domme vragen stellenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:25 schreef planethugo het volgende:
en een paar weken later heeft nog steeds niemand antwoord gegeven op m'n vraag en is het dodelijk stil in 't 24 topic
Maar de vader van Jack Bauer is toch al eens voorgekomen in de serie en dan niet gespeeld door Donald?quote:Op vrijdag 4 april 200811:42 schreef DaMart het volgende:
Nog een leuk berichtje wat ik gisteren las:
[..]
ja, en toen bleek dat de vader/zoon-relatie niet verder uitgediept werd wilde hij niet. En toen kozen ze dus voor die anderquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar de vader van Jack Bauer is toch al eens voorgekomen in de serie en dan niet gespeeld door Donald?
Ooooh, dat is een oude quotequote:Op vrijdag 4 april 200812:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, en toen bleek dat de vader/zoon-relatie niet verder uitgediept werd wilde hij niet. En toen kozen ze dus voor die ander
Die quote is er dus bij gepakt en heeft niks met Kiefers celstraf te maken
Laat maar dan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Zhenar het volgende:
We krijgen nu toch niet wéér een waterval van die Donald Sutherland posts?
Ik denk dat ik binnenkort de DVD's maar eens ga bekijkenquote:
Had Sjek een middagje vrij?quote:Op maandag 21 april 2008 13:40 schreef Xrenity het volgende:
http://www.24fans.net/images/s7promoshot.jpg
Promo shot van de cast
Ik wist niet dat het mogelijk was, maar Bill is een nog grotere hunk gewordenquote:Op maandag 21 april 2008 13:40 schreef Xrenity het volgende:
Promo shot van de cast
Warden Norton.quote:Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef -Mo- het volgende:
Bill.
Jack's C&A-kleding.
Tony's 'bas-ass' blik.
Die lichtjes.
Iemand met een bril.
Ik kan dr nou niet warm of koud van wordenquote:Op maandag 21 april 2008 15:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tof promoshot!
Jack, Tony, Bill & Chloe zijn
ZIet er meer uit als een promofoto voor The West Wing dan voor 24quote:Op maandag 21 april 2008 13:40 schreef Xrenity het volgende:
Promo shot van de cast
eerder koud dan warm, ziet er allemaal wel erg photoshop uit. En bill zit in een mid-lifecrisis, dat zal wel het onderwerp van seizoen 7 zijnquote:Op maandag 21 april 2008 16:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik kan dr nou niet warm of koud van worden
Dat was Henderson. Maar ze zullen het wel in de prequel verklaren, door middel van Chloe die wat onverstaanbaars mompelt over een 'non-lethal dose'.quote:Op maandag 21 april 2008 19:00 schreef Zhenar het volgende:
Ik was alweer vergeten dat Tony terugkomt, maar nu komt het weer vaag bovendrijvenHebben we nog gezien hoe hij de aanval van Jack's pappie heeft overleefd, of moeten ze dat nog gaan verklaren?
Ik heb seizoen 6 grotendeels verdrongen
Oh ja, het was zn surrogaatvader, niet zn echtequote:Op maandag 21 april 2008 19:10 schreef Myers het volgende:
[..]
Dat was Henderson. Maar ze zullen het wel in de prequel verklaren, door middel van Chloe die wat onverstaanbaars mompelt over een 'non-lethal dose'.
Het was ook geen surrogaatvader, was gewoon iemand die hij kende.quote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, het was zn surrogaatvader, niet zn echteAl die naasten van Jack zijn ook zo moeilijk uit elkaar te halen, als ze hem allemaal stuk voor stuk verraden
Ik wacht alleen nog op de onthulling dat Kim een superspion is geworden en voor de Chinezen is gaan werken
Ze moeten Elisha juist helemaal geen rollen meer aanbieden, zodat ze gedwongen wordt in pornos te gaan spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wacht alleen nog op de onthulling dat Kim een superspion is geworden en voor de Chinezen is gaan werken
Het was zijn mentor. En gezien de matige relatie met zijn echte vader, kon Henderson mooi als surrogaat fungeren. Zo is het mij iig bijgebleven.quote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het was ook geen surrogaatvader, was gewoon iemand die hij kende.
Goede vraag. James Cromwell is niet echt een slechte acteur, maar dit was wel de kans bij uitstek voor ons Donald en ons Kiefquote:Op maandag 21 april 2008 20:43 schreef planethugo het volgende:
waarom speelde donald sutherland eigenlijk niet jacks vader
Ik meen me te herinneren dat ie dat alleen wilde (hij is dus wel gevraagd) indien de relatie vader - zoon zich zou ontwikkelen, dit konden de schrijvers niet garanderen.quote:Op maandag 21 april 2008 20:54 schreef Merkie het volgende:
Raar dat de 24 makers daar niet aan gedacht hebben.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ie dat alleen wilde (hij is dus wel gevraagd) indien de relatie vader - zoon zich zou ontwikkelen, dit konden de schrijvers niet garanderen.
Heb geen bron, misschien kunnen anderen dit bevestigen, dacht 't in deze reeks gelezen te hebben.
Er is geen relatie en jullie hebben me in de zeik genomenquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is geen relatie en jullie hebben me in de zeik genomen? Ok
, dan heeft 't verhaal van net betrekking op een andere acteur die de vader zou spelen, ik verzin 't niet.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ie dat alleen wilde (hij is dus wel gevraagd) indien de relatie vader - zoon zich zou ontwikkelen, dit konden de schrijvers niet garanderen.
Heb geen bron, misschien kunnen anderen dit bevestigen, dacht 't in deze reeks gelezen te hebben.
Wow, heel het internet neemt je in het ootje.quote:Op maandag 21 april 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
@degene die me uitlachen, klik. Ik ben niet gek.
Die stuurde me een PM dat hij wegging omdat hij het niet eens was met de modjes.quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die jongen gebeurd?
Mike is een held alleen stemt ie CDA.quote:Op maandag 21 april 2008 21:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die stuurde me een PM dat hij wegging omdat hij het niet eens was met de modjes.
Mike ofzo zat altijd heerlijk te modden hier. Nu heb ik geen idee wie hier mod is
quote:Op maandag 21 april 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is geen relatie en jullie hebben me in de zeik genomen? Ok
, dan heeft 't verhaal van net betrekking op een andere acteur die de vader zou spelen, ik verzin 't niet.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
@degene die me uitlachen, klik. Ik ben niet gek.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs de BBC geeft op de site de exacte quote, maar goed ik zal hier wel de sukkel zijn.
Zelfs de BBC geeft op de site de exacte quote, maar goed ik zal hier wel de sukkel zijn.
Ook de BBC doet mee aan hypes, en heeft zelfs af en toe humor!quote:Op maandag 21 april 2008 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, ik bedacht net dat ik die PM ook heb, wilde 'm opzoeken maar kon er ook niet bij.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik wil die PM erbij zoeken alleen kan ik dr niet bij
Linc baggerde nietquote:Op maandag 21 april 2008 22:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht net dat ik die PM ook heb, wilde 'm opzoeken maar kon er ook niet bij.
We moeten Linc weer terughalen, ik mis zijn gebagger.
pwndquote:Last Updated: Tuesday, 1 April 2008
Dus tochquote:Donald also revealed how he turned down the chance to appear on 24 as Jack Bauer's father.
"We had a long dinner and he asked me to play his dad in 24," he explained.
Jail was tough for Kiefer - he had 48 days inside, 23 hours a day in solitary, it was very, very cold
Donald Sutherland
"I said OK but on one condition, the relationship has to be the same sort of relationship Sean Connery had with Harrison Ford (in Indiana Jones and the Last Crusade).
"He said, 'I'll go back and see what the writers have in mind'. He came back and said, 'No dad, they want you to try and kill me'. I said, 'No way, that's not going to work'. So they hired James Cromwell instead."
Je weet volgens mij nog steeds niet waarom je pwnd bentquote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
pwnd![]()
, ben blij dat dit topic bijna vol is
.
![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
pwnd![]()
, ben blij dat dit topic bijna vol is
.
![]()
Je hebt net 20 delen teruggelezen?quote:Op maandag 21 april 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is blijkbaar een grap die al vanaf deeltje 42 terugkomt. Voor de uitvoering krijgen jullie een 9, ik trapte er met open ogen in
.
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:39 schreef drGoeroe het volgende:
Zou Philipp Bauer een fake vader zijn en Donald Sutherland later in het seizoen erin komen als echte vader? Dat zou pas echt een soap-verhaallijn zijn. Weet iemand trouwens waarom Donald Sutherland niet de vader speelt nu?
quote:He added: "I said, 'Maybe you could have me at the very end, rescuing you from some place and I could look at you and you could look at me and I say 'He (Phillip Bauer) was your mother's husband but I'm your biological dad'.
We moeten voorzichtig zijn met zogenaamd grappige ideetjes voor 24 merk ik alquote:
Ja, die schrijvers zijn tegenwoordig voor alles in.quote:Op maandag 21 april 2008 23:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
We moeten voorzichtig zijn met zogenaamd grappige ideetjes voor 24 merk ik al. Ze pikken het op
.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is blijkbaar een grap die al vanaf deeltje 42 terugkomt. Voor de uitvoering krijgen jullie een 9, ik trapte er met open ogen in
.
quote:CTU, de antiterrorisme-organisatie in de serie zal geen belangrijke rol meer spelen in de serie.
Maar...maar...maar...de CTU ringtone dan?!?!?!?!????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |