Fijn dat wij op 1 lijn zittenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef -Mo- het volgende:
Mooi dat de TT weerspiegelt aan de leegte in de FOX-programmering van de komende maanden.
Hijs aan t uitrustenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:54 schreef DaMart het volgende:
24 seizoen 7... voorlopig de saaiste dag uit het leven van Jack Bauer, ipv één van de langste dagen.
Met zo'n lekker Japans tussendoortjequote:
OPNIEUW OF OVERDOEN.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:24 schreef Shogo het volgende:
Ik ga maar weer seizoen 5 overnieuw kijken.![]()
Middenweg = contaminatie = FOUTquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:43 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk ik kies de middenweg maar goed als je opnieuw wilt dan kan dat.
Je kan ook bookmarkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:55 schreef Richardfun het volgende:
Nou, toch deze maar even in m'n MyAT zetten. Tegen beter weten in...
quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:38 schreef Salvad0R het volgende:
Mja. In de USA heeft homeland security een schoolprogramma opgezet om vrijheid terrorisme te bestreiden.
Allemaal kleine stazi figuren die losgaan als Jack Bauer.
"...a three-year course to help kids land jobs in the growing anti-terrorism industry..."
Bush jugend ~
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:49 schreef Addict89 het volgende:
Met een beetje geluk nog minder dan een jaar wachten.
Oh, dus mensen die staken om beloftes die lang geleden zijn gemaakt door de studio's af te dwingen moeten 'hard aangepakt' worden zodat jij niet zonder je serietjes zit?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk zouden de scenaristen hard aangepakt moeten worden.
Dit gaat ongetwijfeld doorwerken als buitenlandse zenders seizoen 7 zullen aankopen.
Het is niet zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kappen hé het zou toch in feb komen? zeg me dat het zo is !!!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:16 schreef Haunter het volgende:
Als straf moeten de schrijvers seizoen 6 in één stuk achter elkaar kijken, en dit herhalen tot het einde van de staking
Seizoen 5 goed, seizoen 6 slechtste seizoen evah.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef Cootz het volgende:
[..]is ie zo slecht? Ik heb inmiddels de eerste 4 seizoenen gezien... wat kan ik van de rest verwachten?
Dat dus!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Seizoen 5 goed, seizoen 6 slechtste seizoen evah.
En dit is relevant tot dit topic/mijn post hoe?quote:Op donderdag 3 januari 2008 04:38 schreef Salvad0R het volgende:
Mja. In de USA heeft homeland security een schoolprogramma opgezet om vrijheid terrorisme te bestreiden.
Allemaal kleine stazi figuren die losgaan als Jack Bauer.
"...a three-year course to help kids land jobs in the growing anti-terrorism industry..."
Bush jugend ~
seizoen 3quote:Op zondag 6 januari 2008 12:33 schreef PabloLopez het volgende:
S2 nog maar es kijken, die is het leukst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |