Lijkt me welquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:38 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vraag me trouwens af, wanneer je drie maal de verkeerde pincode intoets op de edentifier, of je pinpas dan geblokkeerd wordt? Lijkt me eigenlijk sterk want dat apparaatje heeft verder nergens verbinding mee...
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:35 schreef poepeneesje het volgende:
Gewoon even naar de bank gaan en daar de blokkering laten opheffen.
-xxx-
Nou ja ik bedoel geblokkeerd als in je kan niet meer naar de pinautomaat lopen en geld trekken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Lijkt me welJe kan er genoeg mee
Bij de ABN weet ik het niet. Bij de Rabo blokkeert je chip als je 3 maal de verkeerde pincode intoetst op je random reader. De bank kan de pas dan ook niet deblokkeren maar moet een nieuwe bestellen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:38 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vraag me trouwens af, wanneer je drie maal de verkeerde pincode intoets op de edentifier, of je pinpas dan geblokkeerd wordt? Lijkt me eigenlijk sterk want dat apparaatje heeft verder nergens verbinding mee...
Nee, ik stop een pasje van een ander erin, kijk nooit eerst even na ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Was t wel je eigen pas?Heb je echt je eigen naam gelezen enzo?
Dat dus, bij ABN werkt dat 'tzelfde.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Bij de ABN weet ik het niet. Bij de Rabo blokkeert je chip als je 3 maal de verkeerde pincode intoetst op je random reader. De bank kan de pas dan ook niet deblokkeren maar moet een nieuwe bestellen.
Als je 3 x verkeerde pincode bij een geldautomaat invoert dan kan de bank de pas wel deblokkeren.
Que? Volgens mij is die medewerkster een beetje in de war, want anders had m'n pasje het allang niet meer gedaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:46 schreef Mr.Nash het volgende:
Heel misschien dat je dus 1x een verkeerde pin hebt ingevuld ergens, of misschien dat iemand anders dat heeft gedaan. 1x kan dus genoeg zijn volgens de ABN Amro medewerkster.
Dat is niet zo. Als je drie keer de verkeerde pin intoetst op je e-dentifier wordt je chip geblokkeerd. Bij de servicebalie van de ABN kunnen ze de chip binnen een paar minten weer "normaliseren", deblokkeren dus.quote:
Dat is onzin.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:46 schreef Mr.Nash het volgende:
Was toevallig zaterdag bij de bank met m'n broer voor een aantal zaken, een van deze was een geblokkeerde pas van hem. Iets wat ik niet wist is dat de 3 verkeerde pin pogingen niet direct achter elkaar hoeven te zijn maar dat deze zelfs over een periode van een x aantal jaar kan plaatsvinden. Je pas, of bank, onthoud de verkeerde pogingen en telt deze dus op.
Nee, je tikt even 6 keer een verkeerde pin inquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, ik stop een pasje van een ander erin, kijk nooit eerst even na ofzo![]()
Ja hij slikt 'm niet inquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef MikeLowrey het volgende:
slikt ie hem bij 3 keer fout niet in?
Joah daar noem je ook wat..........De ABN hoort helemaal niet in Rotterdam thuisquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:47 schreef Mr.Nash het volgende:
Vond het zelf ook raar klinken want bij m'n eigen pas (Postbank) heb ik zeker weten meerdere malen over de afgelopen jaren per ongeluk een verkeerde pin ingevoerd en tot op heden is het niet geblokkeerd. Mjah dit is was deze medewerkster zei (ABN Amro Coolsingel Rotterdam), heb zelf geen ABN Amro dus kan het niet uitproberen.
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:17 schreef Alicey het volgende:
Soms zijn banken gewoon stom.
Als ik een nieuwe heb gekregen kan ik 'm nog een tijdje laten liggen en gewoon de oude nog gebruiken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:30 schreef appelsap het volgende:
Is er niet toevallig een andere pas aangevraagd?
Want dan word je pas ook geblokkeerd. (iig bij Rabobank)
Geblokkeerd is wat anders als 3x fout, immers ze kunnen moeilijk radiografisch je pas blokkerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je je pas gebruikt hebt in een apparaat waarvan de bank een verdachte transactie(s) gezien heeft of waarvan bekend is dat er meerdere passen op zijn geskimmed dan blokkeren ze vaak uit voorzorg de hele boel die er op dat tijdstip op is geweest.
Soms gaan pasjes // chips trouwens ook gewoon stukWat ook soms wel eens rare foutmeldingen kan geven.
Nieuwe aanvragen, kijken of er niks raars is afgeschreven als je er weer in kan en doorgaan met leven.
Waar denk je dat dat RO voor staat in AMRO?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Joah daar noem je ook wat..........De ABN hoort helemaal niet in Rotterdam thuis
Heb dit ook gehad omdat ik iets te vaak printte van m'n chipknip... Ik kon er toen nog wel mee pinnen, maar dus niet chippen. Bij de bank hadden ze geen idee waarom dat gebeurde, maar ze haalden 'm door een automaat en hij deed het weer.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat is waar.
Soms is werken bij een bank ook gewoon stom, als het systeem ineens passen blokkeert waar helemaal niets mee aan de hand is.
Niet helemaal. Bij ING is het binnen een periode van 2 weken. Aan den lijve ondervonden - ik dacht ook dat het binnen 24-48 uur was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Wat wèl zou kunnen is dat je een nieuwe pas hebt ontvangen maar dat deze door een fout niet automatisch een geldig toegangsmiddel voor internetbankieren is. Dan moet dat even goedgezet worden in het systeem.
Iemand die een vraag heeft die aansluit bij dit topic?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef Diepvriez het volgende:
wie kickt nou een topic van 2,5 jaar oud ???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |