abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55727643
Ik denk even internetbankieren Stop ik dat pasje in de edentifier, zegt dat ding 'pin blokked' Ik heb dus echt niet drie keer de verkeerde pincode ingetoets, en ook niet mijn pasje aan iemand gegeven ofzo Bank gebeld, kon verder ook niets opmerkelijks zien...
Dan maar even bij de automaat proberen te pinnen... Toets mijn pincode in...Ja hoor, drie keer verkeerde pincode ingetoets
Weet iemand hoe dat kan Ik nie snap
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:27:34 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55727700
Al bij je bank geweest?

M'n glazen bol heeft een vrije dag.

[ Bericht 50% gewijzigd door Biogarde op 02-01-2008 18:33:47 ]
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_55727820
Gewoon even naar de bank gaan en daar de blokkering laten opheffen .

-xxx-
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:37:53 #4
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_55727865
ik zou ook blokkering laten opheffen
pi_55727873
Ik vraag me trouwens af, wanneer je drie maal de verkeerde pincode intoets op de edentifier, of je pinpas dan geblokkeerd wordt? Lijkt me eigenlijk sterk want dat apparaatje heeft verder nergens verbinding mee...
pi_55727902
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:38 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vraag me trouwens af, wanneer je drie maal de verkeerde pincode intoets op de edentifier, of je pinpas dan geblokkeerd wordt? Lijkt me eigenlijk sterk want dat apparaatje heeft verder nergens verbinding mee...
Lijkt me wel Je kan er genoeg mee
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:40:15 #7
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_55727903
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:35 schreef poepeneesje het volgende:
Gewoon even naar de bank gaan en daar de blokkering laten opheffen .

-xxx-
pi_55727928
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Lijkt me wel Je kan er genoeg mee
Nou ja ik bedoel geblokkeerd als in je kan niet meer naar de pinautomaat lopen en geld trekken.
Dat ie niet meer wil internetbankieren dat wil ik wel geloven, alleen het lijkt me sterk dat je dan niet meer kan pinnen in winkels e.d.
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:42:41 #9
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55727938
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:38 schreef Phuturistixxx het volgende:
Bij de ABN weet ik het niet. Bij de Rabo blokkeert je chip als je 3 maal de verkeerde pincode intoetst op je random reader. De bank kan de pas dan ook niet deblokkeren maar moet een nieuwe bestellen.
Als je 3 x verkeerde pincode bij een geldautomaat invoert dan kan de bank de pas wel deblokkeren.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_55727962
Soms wordt een pas geblokkeerd als er een verdenking van fraude bestaat.
pi_55728053
Was t wel je eigen pas? Heb je echt je eigen naam gelezen enzo?
Where facts are few, experts are many.
pi_55728110
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Was t wel je eigen pas? Heb je echt je eigen naam gelezen enzo?
Nee, ik stop een pasje van een ander erin, kijk nooit eerst even na ofzo
pi_55728158
kwam door jezelf dus
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55728559
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:42 schreef Lips het volgende:

[..]

Bij de ABN weet ik het niet. Bij de Rabo blokkeert je chip als je 3 maal de verkeerde pincode intoetst op je random reader. De bank kan de pas dan ook niet deblokkeren maar moet een nieuwe bestellen.
Als je 3 x verkeerde pincode bij een geldautomaat invoert dan kan de bank de pas wel deblokkeren.
Dat dus, bij ABN werkt dat 'tzelfde.

Is ie niet vervallen toevallig?
D'r zijn net een hele rits passen van ABN vervallen omdat ze als vervaldatum 12-07 hebben.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_55732129
Op mijn pas staat dat ie geldig is tot 2012 Maar dit is al mijn zoveelste pas Dus misschien is ie dan inderdaad vervallen
pi_55736292
Was toevallig zaterdag bij de bank met m'n broer voor een aantal zaken, een van deze was een geblokkeerde pas van hem. Iets wat ik niet wist is dat de 3 verkeerde pin pogingen niet direct achter elkaar hoeven te zijn maar dat deze zelfs over een periode van een x aantal jaar kan plaatsvinden. Je pas, of bank, onthoud de verkeerde pogingen en telt deze dus op.

Heel misschien dat je dus 1x een verkeerde pin hebt ingevuld ergens, of misschien dat iemand anders dat heeft gedaan. 1x kan dus genoeg zijn volgens de ABN Amro medewerkster.
idem dito..
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:50:45 #17
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55736372
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2008 @ 01:56:57 #18
43556 miss_dynastie
pi_55737572
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:46 schreef Mr.Nash het volgende:
Heel misschien dat je dus 1x een verkeerde pin hebt ingevuld ergens, of misschien dat iemand anders dat heeft gedaan. 1x kan dus genoeg zijn volgens de ABN Amro medewerkster.
Que? Volgens mij is die medewerkster een beetje in de war, want anders had m'n pasje het allang niet meer gedaan.
pi_55740446
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef Nies het volgende:

[..]

Dat dus, bij ABN werkt dat 'tzelfde.
Dat is niet zo. Als je drie keer de verkeerde pin intoetst op je e-dentifier wordt je chip geblokkeerd. Bij de servicebalie van de ABN kunnen ze de chip binnen een paar minten weer "normaliseren", deblokkeren dus.

Bij drie keer de verkeerde pin in een geldautomaat (in de muur dus) wordt je pas ingeslikt. Dan moet je met je legitimatiebewijs bij de balie van de ABN een nieuwe pas bestellen. Bij drie keer de verkeerde pin in een betaalautomaat (in een winkel dus) wordt de pas geblokkeerd en kan je aan de balie dat, weer met legitimatiebewijs, na 24 uur weer laten rechtzetten.
pi_55740458
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:46 schreef Mr.Nash het volgende:
Was toevallig zaterdag bij de bank met m'n broer voor een aantal zaken, een van deze was een geblokkeerde pas van hem. Iets wat ik niet wist is dat de 3 verkeerde pin pogingen niet direct achter elkaar hoeven te zijn maar dat deze zelfs over een periode van een x aantal jaar kan plaatsvinden. Je pas, of bank, onthoud de verkeerde pogingen en telt deze dus op.
Dat is onzin.

Wat wèl zou kunnen is dat je een nieuwe pas hebt ontvangen maar dat deze door een fout niet automatisch een geldig toegangsmiddel voor internetbankieren is. Dan moet dat even goedgezet worden in het systeem.
pi_55740477
L337 h@x0rz ftw!!!!11111111111
Live the love that I have for you
pi_55740886
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, ik stop een pasje van een ander erin, kijk nooit eerst even na ofzo
Nee, je tikt even 6 keer een verkeerde pin in
Where facts are few, experts are many.
pi_55742110
Vond het zelf ook raar klinken want bij m'n eigen pas (Postbank) heb ik zeker weten meerdere malen over de afgelopen jaren per ongeluk een verkeerde pin ingevoerd en tot op heden is het niet geblokkeerd. Mjah dit is was deze medewerkster zei (ABN Amro Coolsingel Rotterdam), heb zelf geen ABN Amro dus kan het niet uitproberen.
idem dito..
pi_55753808
Nou, alles is weer gedeblokkeerd Maar ze zeiden me dat de pas gisteravond is geblokkeerd, terwijl ik gistermiddag al melding kreeg bij de pinautomaat dat de pas is geblokkeerd
pi_55755143
slikt ie hem bij 3 keer fout niet in?
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:27:00 #26
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55755415
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef MikeLowrey het volgende:
slikt ie hem bij 3 keer fout niet in?
Ja hij slikt 'm niet in
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_55759077
En huppa... weer geblokkeerd
pi_55759351
Die chip wordt overigens geblokkeerd op je pas.
De geldautomaat software is er op gemaakt om die chip ook uit te lezen (de magneet strip gaat verdwijnen) en er zijn al automaten die van de chip gebruik maken. ipv magneetstrip.

Nieuwe aanvragen is de enige oplossing. Incl 5 werkdagen wachten
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_55759519
Ja, dat heb ik gelukkig al gedaan eerder deze avond Ik snap er gewoon echt weer helemaal niks van Weer gebeld, jaja beweert mevrouw ook nog dat ik weer drie keer de verkeerde code heb ingetoetst
pi_55760009
Dat kan zij niet zien hoor, zolang je die pas niet in een geldautomaat stop.
Dus opzich best bull shit. Mja banken zijn toch al niet altijd eerlijk
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_55760692
Is er niet toevallig een andere pas aangevraagd?
Want dan word je pas ook geblokkeerd. (iig bij Rabobank)
  vrijdag 4 januari 2008 @ 07:17:39 #32
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_55763623
Ik heb ook één keer een geblokkeerde pas gehad waarbij ik drie maal de verkeerde pincode zou hebben ingetoetst, terwijl ik 200% zeker weet dat in ieder geval de laatste poging helemaal goed was. Soms zijn banken gewoon stom.
pi_55763684
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 11:47 schreef Mr.Nash het volgende:
Vond het zelf ook raar klinken want bij m'n eigen pas (Postbank) heb ik zeker weten meerdere malen over de afgelopen jaren per ongeluk een verkeerde pin ingevoerd en tot op heden is het niet geblokkeerd. Mjah dit is was deze medewerkster zei (ABN Amro Coolsingel Rotterdam), heb zelf geen ABN Amro dus kan het niet uitproberen.
Joah daar noem je ook wat..........De ABN hoort helemaal niet in Rotterdam thuis
pi_55768104
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 07:17 schreef Alicey het volgende:
Soms zijn banken gewoon stom.
Dat is waar .

Soms is werken bij een bank ook gewoon stom, als het systeem ineens passen blokkeert waar helemaal niets mee aan de hand is .
pi_55799669
Ik zou maar een nieuwe pas aanvragen als ik jou was. Waarschijnlijk is je magneetstrip/chip verneukt.. Duurt 5 werkdagen en je hebt een nieuwe.
pi_85696219
Pas lijkt ook geblokkeerd... krijg op internetbankieren de foutmelding 943. Tis helaas te laat om te bellen dus nog niet gedaan. Morgen maar meteen doen. Heb mn pas ook in de automaat gestopt, maar dat lukte ook niet, al slikte hij m niet in.

Iemand een idee....?
pi_85696268
:? Raar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85696691
Idd... niemand een idee....?
pi_85697329
Het is wel zo dat het aantal pogingen op de Chip zelf geregistreerd word, misschien is die om wat voor reden dan ook corrupt geraakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:07:05 #40
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_85697486
Als je je pas gebruikt hebt in een apparaat waarvan de bank een verdachte transactie(s) gezien heeft of waarvan bekend is dat er meerdere passen op zijn geskimmed dan blokkeren ze vaak uit voorzorg de hele boel die er op dat tijdstip op is geweest.

Soms gaan pasjes // chips trouwens ook gewoon stuk :Y Wat ook soms wel eens rare foutmeldingen kan geven.

Nieuwe aanvragen, kijken of er niks raars is afgeschreven als je er weer in kan en doorgaan met leven.
Dum de dum
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:08:46 #41
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85697536
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 00:30 schreef appelsap het volgende:
Is er niet toevallig een andere pas aangevraagd?
Want dan word je pas ook geblokkeerd. (iig bij Rabobank)
Als ik een nieuwe heb gekregen kan ik 'm nog een tijdje laten liggen en gewoon de oude nog gebruiken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85697640
Wat er ook gebeurd kan zijn is: Je toetst 3 maanden geleden 1x je verkeerde pin en 2 weken geleden een keer en gister een keer. Dat word allemaal bij mekaar opgeteld ( zo gaat het bij de rabobank).
pi_85697669
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je je pas gebruikt hebt in een apparaat waarvan de bank een verdachte transactie(s) gezien heeft of waarvan bekend is dat er meerdere passen op zijn geskimmed dan blokkeren ze vaak uit voorzorg de hele boel die er op dat tijdstip op is geweest.

Soms gaan pasjes // chips trouwens ook gewoon stuk :Y Wat ook soms wel eens rare foutmeldingen kan geven.

Nieuwe aanvragen, kijken of er niks raars is afgeschreven als je er weer in kan en doorgaan met leven.
Geblokkeerd is wat anders als 3x fout, immers ze kunnen moeilijk radiografisch je pas blokkeren ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85704995
Ik vind t vreemd en komt ook niet zo goed uit, maar als het door meerdere keren foutieve invoer is hoop ik dat t snel verholpen kan worden ook....
pi_85734958
Blijkt fout te zijn gegaan bij mijn post adres. Kregen post tering terwijl ik vorige week nog afschriften kreeg. :?

Maar goed alles opgelost. Nieuwe pas besteld en wachten tot die binnenkomt.

Blijft vreemd.....
pi_85735109
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Joah daar noem je ook wat..........De ABN hoort helemaal niet in Rotterdam thuis :W
Waar denk je dat dat RO voor staat in AMRO? :D
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_85737205
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat is waar :').

Soms is werken bij een bank ook gewoon stom, als het systeem ineens passen blokkeert waar helemaal niets mee aan de hand is :X .
Heb dit ook gehad omdat ik iets te vaak printte van m'n chipknip... Ik kon er toen nog wel mee pinnen, maar dus niet chippen. Bij de bank hadden ze geen idee waarom dat gebeurde, maar ze haalden 'm door een automaat en hij deed het weer.
pi_85809481
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat is onzin.

Wat wèl zou kunnen is dat je een nieuwe pas hebt ontvangen maar dat deze door een fout niet automatisch een geldig toegangsmiddel voor internetbankieren is. Dan moet dat even goedgezet worden in het systeem.
Niet helemaal. Bij ING is het binnen een periode van 2 weken. Aan den lijve ondervonden - ik dacht ook dat het binnen 24-48 uur was.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:28:34 #50
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_85810140
wie kickt nou een topic van 2,5 jaar oud ??? _O-
zo goed..?
pi_85817361
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef Diepvriez het volgende:
wie kickt nou een topic van 2,5 jaar oud ??? _O-
Iemand die een vraag heeft die aansluit bij dit topic? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')