Zag je de dikke knipoog van Brian.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:00 schreef blomst het volgende:
Brian en Amanda gaan niet mee in plannetjes om Lieke eruit te stemmen, dus die zijn nu ook op de hoogte van hoe achter het spel wil spelen.
Nee, maar wedden dat het wel in de uitzending komt? (het lieve gesprek met Mikey)quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:04 schreef kissa het volgende:
Heeft Lieke vandaag nog geprobeerd het telefoonnummer van Mikes moeder te achterhhalen?
Dat heeft ie toch al. Daar is geen toneelstukje van Brian en Amanda voor nodig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:47 schreef T-lex het volgende:
Toch spelen B&A dit slim....Amanda gaat gezellig eten en praten met Lieke. Dan verteld Amanda straks dat ze met Brian gezellig een kampvuurtje zou maken ofzo. En dan nodigen ze Lieke ook uit om er gezellig ff bij te komen zitten. Doel...Huub een kutgevoel naar Lieke geven. Dat gaat wel werken denk ik....
Als Lieke, waar al 2 maanden lang alle verhaal lijnen om draaien, getoneelhaakt wordt, dan wil ik wel eens weten waarom Brian en Amanda daar nog steeds zitten. Gisteren was weer een typisch B&A dagje....tot 16:00 in bed liggen...eten...filmpje kijken...naar bed. En vandaag waren ze al niet veel actiever...quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:45 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat Lieke het moeilijk krijgt, toneelhaak?
Bedanktquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee, maar wedden dat het wel in de uitzending komt? (het lieve gesprek met Mikey)
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
En een flink harde klap als het te laat is
Ik dacht al, wat is kutta-pas? Maar ik heb hemquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:11 schreef mootie het volgende:
Wat een kuttapas. Van de AH, alleen maar koude hapjes.
Doet mij hier aan denken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:11 schreef mootie het volgende:
Wat een kuttapas. Van de AH, alleen maar koude hapjes.
Daar heb ik geen ander antwoord op dan kindjes van god, geen ideequote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Lieke, waar al 2 maanden lang alle verhaal lijnen om draaien, getoneelhaakt wordt, dan wil ik wel eens weten waarom Brian en Amanda daar nog steeds zitten. Gisteren was weer een typisch B&A dagje....tot 16:00 in bed liggen...eten...filmpje kijken...naar bed. En vandaag waren ze al niet veel actiever...
Ik las ook kutta-pasquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is kutta-pas? Maar ik heb hem
Huub is de weg een beetje kwijt?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
Huub vertelt Brian echt alles, inclusief dat Jaap heeft gezegd dat Liekes gedrag (naar Amanda toe gaan) hem sterker maakt. Brian houdt zich op de vlakte maar hoort het geinteresseerd aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |