Geen opdrachtjes tegen Amanda, al ligt het nog zo voor de hand en is het zo gemakkelijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Helaas, Tilly reageerde niet...........
dat is dan weer jammer. Ze had toch minstens even kunnen vragen wie hem nou precies geblokked had.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Helaas, Tilly reageerde niet...........
Daar heb je er toch twee voor nodig. En Q is nou niet bepaald happig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
Thanx Roekva![]()
Flens en The Fons in da house voor een nieuwjaarsborrel en scriptbespreking?
Het laatste wat ik hoorde was dat Brian tegen Huub zei dat
Lieke wrs wel iets moet doen met Quiten, anders is haar verblijf in dat hok niet zo stabiel.
Jawel hoor, die liepen daarstraks ook snel naar binnen. En daarnet weer terug.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Mike en Til weer in beeld. Die hebben natuurlijk niks te zoeken bij de tactiekbesprekingen.
Dat zag ik wel maar ik neem aan dat ze niet aanwezig mogen zijn bij de echt belangrijke besprekingen, Mike is nogal loslippig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel hoor, die liepen daarstraks ook snel naar binnen. En daarnet weer terug.
Dat ging over het mobieltje van Til, die stond nog aan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:19 schreef neehe het volgende:
Mikey zei dat ze wel snel reageren, en Tilly zei vervolgens dat dat wel goed was.
Ja volgens mij was er iets met Lieke.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:19 schreef neehe het volgende:
Mikey zei dat ze wel snel reageren, en Tilly zei vervolgens dat dat wel goed was.
Kook ze en tot snel, je kunt hier niet gemist worden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:21 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zag Lieke in dr badjas van de Febo terug naar de villa wandelen...
Ik kap er weer mee voor vandaag. Die gescripte zooi komt een beetje mn neus uit. Dat neppe girltalk tussen Amanda en Lieke kan me gestolen worden, die hoeren van Jaap en Huub ben ik zat en Brian zn herhaling plannen zijn ook suf...
Ik ga lekker met mn pannen aan de slag!
De FEBO zal dat wel geregeld hebben, wat is het nut ervan voor BA ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:19 schreef tipsch het volgende:
Brian en Amanda hebben a.s. vrijdag een etentje geregeld voor Quintin en Lieke.
Ze zitten net tegen elkaar te vertellen dat de komst van Q in de toekomst waarschijnlijk cp's gaan kosten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:24 schreef neehe het volgende:
[..]
De FEBO zal dat wel geregeld hebben, wat is het nut ervan voor BA ?
Dat kost toch CP en daar zijn BA nogal zuinig mee.
Dat dacht ik ook te horen!quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
Thanx Roekva![]()
Lieke wrs wel iets moet doen met Quiten, anders is haar verblijf in dat hok niet zo stabiel.
Ik hoor ze net zeggen dat B&A het nog moeten regelen. Ze zijn toch bezig Lieke voor zich te winnen, voor zover dat nog nodig is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:24 schreef neehe het volgende:
[..]
De FEBO zal dat wel geregeld hebben, wat is het nut ervan voor BA ?
Dat kost toch CP en daar zijn BA nogal zuinig mee.
En een flink harde klap als het te laat isquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:26 schreef Scandalous het volgende:
Brian: soms geef ik je een tikje en dan weet je meteen dat je mee moet komen
Ze hebben eerst subtiel geholpen een breuk te veroorzaken tussen Huub en Lieke...en nu willen ze er voor zorgen dat er alleen maar meer ergernis en gezeur blijft komen tussen die 2.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoor ze net zeggen dat B&A het nog moeten regelen. Ze zijn toch bezig Lieke voor zich te winnen, voor zover dat nog nodig is.
Niets over terug gelezen, dus zal wel nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:24 schreef mazaru het volgende:
Heeft Jaap al tegen Huub verteld dat Lieke snode plannen met hem wil maken om Huub er uit te spelen?
Gaf Brian ook antwoord op zijn eigen vragen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Om een kleine impressie van het gesprek weer te geven:
'... weet je wat zo goed is aan ons...?'
'... weet je wat zo sterk is aan jou, en mij...?'
'... weet je wat wij wel kunnen en zij niet...?'
Als het niet zo'n agressieve achterbakse zakkenwasser was, zou het schattig zijn hoe hij grote mensen imiteert.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:34 schreef Py het volgende:
Brian:
'Skattie, ik heb het uitgelegd aan je hoe dit gaat lopen. Ik heb je de analyse gegeven.
This is automatic pilot.'
Dat zeiden Huub en Brian niet...ze zeiden.....als het bij zoenen blijft dan gaat het hem dat niet worden...hooguit 5 keer op zo'n manier uitnodigen anders gaat het gewoon contactpunten kostenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
Thanx Roekva![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |