abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55724923
Het vorige deeltje is vol. Welkom bij deeltje 48.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------

Het lijkt er buiten nog niet op, maar de goede tijd komt er straks weer aan. De winter maakt straks ruimte voor hooikoorts en verliefdheid. Dus laten wij elkaar op de hoogte houden

[ Bericht 4% gewijzigd door E.G.J. op 02-01-2008 16:23:58 ]
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55725378
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55725888
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
Paiq
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:42:43 #4
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_55725889
denk niet dat die bestaan eerlijk gezegd.
ze moeten ergens op verdienen denk ik

edit:
ik moet sneller reageren
pi_55725977
Nou hopelijk is dit de laatste die ik mee pak maar toch nog ff een tvp
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55725984
tvptje en al bijna een jaar singel
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:47:48 #7
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_55725988
Meld, wel bezig met het singelaf worden
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_55726645
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
www.knuz.nl
pi_55726663
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef liefie_ het volgende:
Nou hopelijk is dit de laatste die ik mee pak maar toch nog ff een tvp
Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallen .
pi_55726673
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef DoimeN het volgende:
Meld, wel bezig met het singelaf worden
Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijk .
pi_55726701
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallen .
Sorry liever niet
Ik hou het nog lekker voor mezelf
pi_55726891
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:29 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Sorry liever niet
Ik hou het nog lekker voor mezelf

Vooruit dan maar.. Als de vlinders toeslaan, kun je het vast niet meer voor jezelf houden . Succes!
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:46:44 #13
81996 Bond
License to kill
pi_55727037
ook maar een tvp-tje, ga deze reeks maar volgen.
Geen commentaar
pi_55727058
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:42 schreef Remzz het volgende:

[..]

Paiq
Daar ben ik al bij aangesloten, maar dat heeft weer andere nadelen. Je kunt iemand pas zien naarmate je meer chatt. Of je moet gaan betalen. En een profiel krijg je helemaal niet te zien. En dat kan toch een hoop onnodig getik voorkomen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:50:29 #15
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55727105
Ah, er kwam toch iemand op het idee om dan maar een nieuwe te openen...
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef m@x het volgende:
Nee dank je, voor lief en knuffelig heb ik wel andere adresjes
Nu heb ik het idee dat ik je een oneerbaar voorstel deed

[ Bericht 6% gewijzigd door Lips op 02-01-2008 18:07:07 ]
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_55727156
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Vooruit dan maar.. Als de vlinders toeslaan, kun je het vast niet meer voor jezelf houden . Succes!
Nou ik vind m echt al wel erg leuk hoor
Maar het is nog niks en dan ga ik het niet met totaal vreemde mensen bespreken hoe het allemaal zit en zo
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:05:15 #17
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55727321
dat ging niet goed...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:08:09 #18
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_55727364
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:28 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijk .
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.

Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
--------------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:09:32 #19
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55727387
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.

Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
Niet zeiken, je hebt een sexleven!
Miauw
pi_55727405
quote:

[..]

Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff single
pi_55727420
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:09 schreef Lips het volgende:

[..]

Niet zeiken, je hebt een sexleven!
Jij bent erg dubbel
MLI mag geen random jongens kussen maar als hij random vrouwen neukt is het wel goed?
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:14:41 #22
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_55727480
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff single
Nee Ik probeer haar te vergeten maar het lukt niet. Heb in de tussentijd ook echt wel normale relaties gehad. Maarja... Ik ben ook bang als ik haar wel verover dat ze helemaal niet zo perfect is als ik in me hoofd heb. Dus misschien moet ik er maar over blijven dromen
pi_55727492
quote:

[..]

Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:20:20 #24
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55727559
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:11 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Jij bent erg dubbel
MLI mag geen random jongens kussen maar als hij random vrouwen neukt is het wel goed?
Nee dan begrijp je me verkeerd. MLI mag van mij zoenen wie ze wil! Maar ik snap niet dat ze daarna twijfelt of ze iemand nog wil zien omdat ze niet meer weet hoe hij eruit ziet.
Miauw
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:21:44 #25
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_55727579
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:15 schreef MLI het volgende:

[..]

Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?
Nee was ik veel te scheiterig voor alleen een beetje voelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')