Paiqquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
www.knuz.nlquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef liefie_ het volgende:
Nou hopelijk is dit de laatste die ik mee pak maar toch nog ff een tvp
Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef DoimeN het volgende:
Meld, wel bezig met het singelaf worden
Sorry liever nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry liever niet
Ik hou het nog lekker voor mezelf
Daar ben ik al bij aangesloten, maar dat heeft weer andere nadelen. Je kunt iemand pas zien naarmate je meer chatt. Of je moet gaan betalen. En een profiel krijg je helemaal niet te zien. En dat kan toch een hoop onnodig getik voorkomen.quote:
Nu heb ik het idee dat ik je een oneerbaar voorstel deedquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef m@x het volgende:
Nee dank je, voor lief en knuffelig heb ik wel andere adresjes
Nou ik vind m echt al wel erg leuk hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:39 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Vooruit dan maar.. Als de vlinders toeslaan, kun je het vast niet meer voor jezelf houden. Succes!
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijk.
Niet zeiken, je hebt een sexleven!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.![]()
Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff singlequote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.![]()
Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
Jij bent erg dubbelquote:
Neequote:Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff single
Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Nee dan begrijp je me verkeerd. MLI mag van mij zoenen wie ze wil! Maar ik snap niet dat ze daarna twijfelt of ze iemand nog wil zien omdat ze niet meer weet hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij bent erg dubbel
MLI mag geen random jongens kussen maar als hij random vrouwen neukt is het wel goed?
Nee was ik veel te scheiterig voor alleen een beetje voelenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |