abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58495418
Tickets zijn al betaald. Het is puur geld om uit te geven aan hotels + leven/fun.
Nee
pi_58507226
quote:
Op zondag 4 mei 2008 04:14 schreef anarchitect het volgende:

[..]

Ja, koop een Lonely Planet en reserveer heel veel tijd. Je vraag is ietwat veelomvattend...
Ja ik begrijp dat de vraag vrij veelomvattend is en weet dat het slim is een LP te kopen hiervoor maar ik was benieuwd naar tips van mensen die dit ook eens gedaan hebben. Soms zijn dat soort tips heel bruikbaar.
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:38:22 #178
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_58558027
Vorig jaar in Australie geweest, maar toen daar gewoon een pet gedragen. Nu ben ik echter opzoek wat ze daar verkopen, zo'n soort pet/hoedje met een klein "handdoekje" er aan ter bescherming van je nek, als iemand weet wat ik bedoel. Heeft zoiets nog een speciale naam en is het online te bestellen toevallig?
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_58558087
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:49:20 #180
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_58558215
Die ja . Heeft zo'n ding een algemene naam? Ik kan me niet voorstellen dat ze 'Battleship' heten .

Travel Cap with Gaiter dus .
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_58678758
Eindelijk geboekt en een visum geregeld, van begin december totaan eind maart zit ik in Australia!

Whoohoo
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:41:02 #182
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_58686895
aaah gezellig dan zie ik je misschien wel
pi_58692954
ik ga waarschijnlijk de 24ste september vliegen naar australie
heb er mega veel zin in
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_58846375
Coral Bay
Whaleshark
Mantas

Broome vind ik dus niet echt wat aan..... Staircase to the moon was mooi om te zien en eindelijk de dinosaur footprints gezien!
pi_58846392
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:12 schreef Dark_Neve het volgende:
Ik ga samen met mijn vriendin deze zomer 4 weken naar Australie. We vliegen op Sydney en hebben daar familie dus we willen er wel een paar dagen blijven. Verder willen we eigelijk een trip naar het zuiden maken (Melbourne, Adelaide) en een trip naar het noorden (Brisbane). Als budget had ik gerekend op 4500 AUD per persoon. In Sydney en Melbourne kunnen we bij familie slapen.

Wat kunnen we het beste doen om zoveel mogelijk uit de tijd te halen en missen we wat als we deze trips maken (midden of westen)? Is het budget voldoende? We hoeven niet in luxe te slapen maar willen onderweg wel zoveel mogelijk doen en zien.
http://www.peterpans.com

Staan wel veel dingen tegen een schappelijke prijs, zit tevens in Sydney aan George Street.
4500 waarbij je geen geld kwijt bent aan slaapplaats is meer dan genoeg als je niet elke dag duur gaat uiteten enzo. Geef het uit aan dingen doen, niet aan een dure lap vleesch wat je altijd nog kan eten!
pi_59007167
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:41 schreef -Sum- het volgende:
aaah gezellig dan zie ik je misschien wel
Wie weet?

Wat zijn je plannen? Ik zit van 3 december tot +/- 11 december in Sydney @family, vlieg vervolgens naar Melbourne, vermaak me daar een tijd, en hoop rond nieuwjaar weer terug te zijn om daar nieuwjaar te vieren( without family). Vanuit Melbourne ben ik iig van plan om de great ocean ride te doen en mogelijk dat ik ook Tasmanie nog even ga bezoeken. Verderrest laat ik alles open, ik heb wel plannen om te eindigen in Cairnes. Vandaar vlieg ik weer terug naar Sydney om op 31 maart terug te keren naar NL.

Ik plan hier ook nagenoeg niks, spring in het diepe en blijf als ik het naar mijn zin heb en ga weer verder als ik het niet naar mijn zin heb. Zelfs een uitstapje naar Nieuw Zeeland of de Westkust sluit ik niet uit.
pi_59074167
Nog maar 4 weken werken en ik vertrek eindelijk naar Australie.

Totale wachttijd viel reuze mee, aangezien we pas in december hebben besloten echt heen te gaan.
pi_59082944
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:23 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Wie weet?

Wat zijn je plannen? Ik zit van 3 december tot +/- 11 december in Sydney @family, vlieg vervolgens naar Melbourne, vermaak me daar een tijd, en hoop rond nieuwjaar weer terug te zijn om daar nieuwjaar te vieren( without family). Vanuit Melbourne ben ik iig van plan om de great ocean ride te doen en mogelijk dat ik ook Tasmanie nog even ga bezoeken. Verderrest laat ik alles open, ik heb wel plannen om te eindigen in Cairnes. Vandaar vlieg ik weer terug naar Sydney om op 31 maart terug te keren naar NL.

Ik plan hier ook nagenoeg niks, spring in het diepe en blijf als ik het naar mijn zin heb en ga weer verder als ik het niet naar mijn zin heb. Zelfs een uitstapje naar Nieuw Zeeland of de Westkust sluit ik niet uit.
Uitstapje Nieuw Zeeland zeker doen! En ik denk dat je verliefd gaat worden op Cairns
pi_59352357
Wij gaan dus in september, kan ik het gokken om een paar tulpenbolletjes mee te nemen/smokkelen in de grote koffer Of staat daar de doodstraf op
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:31:03 #190
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_59353478
Geen doodstraf, maar als ze het vinden dan zit je op het eerste vliegtuig terug. Wellicht met een mooie boete in je zak.
If you can't beat them, join them.
pi_59357971
Declare or beware

En natuurlijk met je gezicht op tv bij Border Security.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:54:04 #192
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_59362550
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:23 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Wie weet?

wij komen begin februari in sydney aan, dan gaan we beetje rondkijken in het zuiden. eind februari gaan we in een camper richting cairns. eind maart vliegen van cairns naar darwin en dan nog 2 weken terug door t midden van australie richting melbourne. van daaruit gaan we verder naar azie half april dus.
pi_59362708
Australie

Elke keer als ik hier lees over mensen die gaan gaat het bij mij weer kriebelen. Succes mensen, je gaat de tijd van je leven tegemoet
Bloed, zweet en tranen!
pi_59399891
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef anarchitect het volgende:
Declare or beware

mmmm, maar niet doen dan, jammer
  maandag 16 juni 2008 @ 06:09:10 #195
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_59423413
Hehe we hebben net een Landcruiser gekocht om mee rond te trekken. Foto's volgen morgen
pi_59426651
Hoeveel heeft de Landcruiser je gekost? en hoe is het aanbod van auto's?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 01:28:33 #197
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_59450325
Het aanbod is redelijk rond deze tijd, vrij goedkoop aangezien er veel mensen zijn die nu naar huis gaan. We hopen de cruiser voor meer te kunnen verkopen over een half jaar, maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk.
We hebben er $3000 voor betaald met een half jaar nieuwe rego en een jaar australian-wide garantie Koopje. Het is een HJ60 diesel met 365k op de teller. Echt een tank, mits goed onderhouden halen ze makkelijk de 500k. We weten natuurlijk weinig van de geschiedenis, maar we willen de gok wel wagen.

Foto's volgen nog steeds morgen trouwens, hij was nog niet klaar, ze moesten de lichtschakelaar nog fixen.

[ Bericht 0% gewijzigd door 44pje op 17-06-2008 08:04:15 ]
  dinsdag 17 juni 2008 @ 07:56:28 #198
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_59451447
Toch vandaag opgehaald, mooi he

pi_59451598
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef anarchitect het volgende:
Declare or beware

Daar krijgen de meeste ook slechts een waarschuwing... foei niet meer doen
pi_59454211
Een tip voor de mensen die op Sydney airport landen: zorg dat je iets kleins bij je hebt, zoals een zakje drop ofzo wat je eigenlijk niet in mag voeren. Dan loop je mooi naar de rij dat je iets aan te geven hebt, je laat je zak snoep zien, de douanebeambte kijkt je appelig aan en laat je vervolgens doorlopen. Scheelt je bijna 2 uur wachten bij de 'nothing to declare' rij
Bloed, zweet en tranen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')