Ja ik begrijp dat de vraag vrij veelomvattend is en weet dat het slim is een LP te kopen hiervoor maar ik was benieuwd naar tips van mensen die dit ook eens gedaan hebben. Soms zijn dat soort tips heel bruikbaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 04:14 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Ja, koop een Lonely Planet en reserveer heel veel tijd. Je vraag is ietwat veelomvattend...
http://www.peterpans.comquote:Op maandag 5 mei 2008 12:12 schreef Dark_Neve het volgende:
Ik ga samen met mijn vriendin deze zomer 4 weken naar Australie. We vliegen op Sydney en hebben daar familie dus we willen er wel een paar dagen blijven. Verder willen we eigelijk een trip naar het zuiden maken (Melbourne, Adelaide) en een trip naar het noorden (Brisbane). Als budget had ik gerekend op 4500 AUD per persoon. In Sydney en Melbourne kunnen we bij familie slapen.
Wat kunnen we het beste doen om zoveel mogelijk uit de tijd te halen en missen we wat als we deze trips maken (midden of westen)? Is het budget voldoende? We hoeven niet in luxe te slapen maar willen onderweg wel zoveel mogelijk doen en zien.
Wie weet?quote:
Uitstapje Nieuw Zeeland zeker doen! En ik denk dat je verliefd gaat worden op Cairnsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:23 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Wie weet?
Wat zijn je plannen? Ik zit van 3 december tot +/- 11 december in Sydney @family, vlieg vervolgens naar Melbourne, vermaak me daar een tijd, en hoop rond nieuwjaar weer terug te zijn om daar nieuwjaar te vieren( without family). Vanuit Melbourne ben ik iig van plan om de great ocean ride te doen en mogelijk dat ik ook Tasmanie nog even ga bezoeken. Verderrest laat ik alles open, ik heb wel plannen om te eindigen in Cairnes. Vandaar vlieg ik weer terug naar Sydney om op 31 maart terug te keren naar NL.
Ik plan hier ook nagenoeg niks, spring in het diepe en blijf als ik het naar mijn zin heb en ga weer verder als ik het niet naar mijn zin heb. Zelfs een uitstapje naar Nieuw Zeeland of de Westkust sluit ik niet uit.
wij komen begin februari in sydney aan, dan gaan we beetje rondkijken in het zuiden. eind februari gaan we in een camper richting cairns. eind maart vliegen van cairns naar darwin en dan nog 2 weken terug door t midden van australie richting melbourne. van daaruit gaan we verder naar azie half april dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:23 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Wie weet?
Wat zijn je plannen? Ik zit van 3 december tot +/- 11 december in Sydney @family, vlieg vervolgens naar Melbourne, vermaak me daar een tijd, en hoop rond nieuwjaar weer terug te zijn om daar nieuwjaar te vieren( without family). Vanuit Melbourne ben ik iig van plan om de great ocean ride te doen en mogelijk dat ik ook Tasmanie nog even ga bezoeken. Verderrest laat ik alles open, ik heb wel plannen om te eindigen in Cairnes. Vandaar vlieg ik weer terug naar Sydney om op 31 maart terug te keren naar NL.
Ik plan hier ook nagenoeg niks, spring in het diepe en blijf als ik het naar mijn zin heb en ga weer verder als ik het niet naar mijn zin heb. Zelfs een uitstapje naar Nieuw Zeeland of de Westkust sluit ik niet uit.
mmmm, maar niet doen dan, jammerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef anarchitect het volgende:
Declare or beware
En natuurlijk met je gezicht op tv bij Border Security.
Daar krijgen de meeste ook slechts een waarschuwing... foei niet meer doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef anarchitect het volgende:
Declare or beware
En natuurlijk met je gezicht op tv bij Border Security.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |