Huh?!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoveel zal FC Waidhofen/Ybbs toch niet voor hem vragen.
Plus Taiwo is al bekend met het nederlandse voetbal na periodes bij De Graafschap, MVV, Fortuna en AGOVV.
Volgens mij heb jij het over een andere Taiwo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben het toch over de grote held Taiwo?
Hapquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:19 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over een andere Taiwo.
Taye Taiwo voetbalt bij Marseille. Jij hebt het over Wasiu Taiwo.
vergistte?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef toma het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je je vergistte
vooruit danquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
vergistte?
En check de PI maar van die eerste post
NUquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
perez straks bij sportjournaal hoorde ik. half 11 op 3
"Perez eiste een basisplaats. De enige mensen die een vaste plaats hebben zijn de seizoenkaarthouders."quote:
Lekkere Klaas Jan Huntelaar nuchterigheid.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:07 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Die uitspraak van Ten Cate vond ik wel tof
quote:Ajax heeft Trabelsi op het oog
Ajax heeft in zijn zoektocht naar verdedigende versterkingen het oog laten vallen op Hatem Trabelsi. De oud Ajacied zit op dit moment zonder club.
Nadat de rechtsback deze zomer zijn club Manchester City heeft verlaten is de verdediger reeds op stage geweest bij Anderlecht. Deze besloot echter af te zien van de snelle verdediger.
Trabelsi loopt op dit moment een stage bij het Olympique Marseille. Of Ajax deze stage blijft afwachten of de speler al reeds heeft benadert is onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |