quote:
Kijk, dat is al twee van de drie. Er zijn natuurlijk nog een hele zwik aan volkeren mogelijk dan de drie die ik in gedachte heb.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:00 schreef Berkery het volgende:
Kikuyu, Masai, en die laatste ben ik kwijt
Welquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Zijn dat niet Franeker en Makkum?
Was even vergeten dat je een Amerikakenner bentquote:
Helemaal niet, maar toevallig gisteren die stemwijzer ingevuld (zo rechts mogelijk, en ik kwam bij John McCain uit)quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je een Amerikakenner bent![]()
Ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:34 schreef SaskiaR het volgende:
Lol, ik schijn op Edwards te moeten stemmen.
quote:In 1858 kreeg de Engelsman William Herschell (1833-1917), hoofdambtenaar in het Indiase Hooghly district, het idee omte gebruiken op loonzakjes van de plaatselijke arbeiders. Het kwam namelijk voor dat een arbeider, na het inontvangstnemen van zijn eigen loon, nogmaals in de rij aansloot om een tweede te halen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:44 schreef SaskiaR het volgende:
vingerafdruk laten zetten?
Vitaly Dmitriev is in Rusland een bekend musicus. Welk instrument bespeelt deze man?quote:Vitali Dmitriev was born in Saint-Petersburg in 1977. His musical talent was evident very early, he started playing ......... at the age of 5. Two months later he gave his first concert. Then he entered the School of Music and in 1984 he took part at the youth competition of folk-instruments players at which he was placed first. Two years later, Vitali once again won the same competition and it was his first national success. In 1999 V. Dmitriev graduated from the State St.-Petersburg Rimsky-Korsakov Conservatory of Music.
Klopt. Die man is echt heeel goed. Wat die uit een accordeon haalt, hield ik voor onmogelijk. Voor liefhebbers:quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef BenjaminFranklin het volgende:
accordeon?
Over welk syndroom gaat dit? Noem daarbij ook twee films waarin dit syndroom o.a. centraal staat.quote:Syndrome is a rare, but spectacular, condition in which persons with various developmental disorders, including autistic disorder, have astonishing islands of ability, brilliance or talent that stand in stark, markedly incongruous contrast to overall limitations. The condition can be congenital (genetic or inborn), or can be acquired later in childhood, or even in adults. The
skills co-exist with, or are superimposed upon, various developmental disabilities including autistic disorder, or other conditions such as mental retardation or brain injury or disease that occurs before (pre-natal) during (peri-natal) or after birth (post-natal), or even later in childhood or adult life. The extraordinary skills are always linked with prodigious memory of a special type — exceedingly deep but very, very narrow.
Idiot savant is de originele vorm ervan (knap dat je dat weet), maar savant zocht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |