En dat is precies de reden dat ik Lieke echt niet meer kan zetten. Ik heb vanaf dag 1 al mijn twijfels bij Lieke gehad zoals zovelen en inmiddels is ze dus echt door de mand gevallen met dank aan Jaap in het gesprek van vannacht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is anders meerdee malen door Huub duidelijk gemaakt dat dit een van de dingen was die voor hem acht niet door de beugel konden. Hij was een week bezig om opheldering te krijgen, is acht uur vertrokken op zijn uitje ivm zijn jaarverblijf in de kooi en moet horen dat ze tegenover Janice aangaf dat ze hem eruit ging stemmen.
Hier zijn meerdere gesprekken over geweest en ik eb haar nog geen moment horen zeggen dat ze dit wellicht anders had moeten doen. Een simpele verontschuldiging was waarschijnlijk voldoende geweest om een klein beetje de vieze smaak die Huub hierbij heeft gekregen weg te nemen. Maar ze is hem nog geen centimeter tegemoet gekomen.
Ik volg de streams vanaf vorig jaar januari, en lees de COS-jes ook vanaf die tijd. Zal dan ook even netjes op je punten reageren voor je want je begrijpt me denk ik niet helemaal goed;quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heb jij het programma de afgelopen anderhalf jaar wel gevolgt? Hoe vaak heeft Lieke fysiek geweld gebruikt in de villa? Heb je haar mensen zien aanranden? Heeft ze Nena geneukt achter een muurtje terwijl die duidelijk "niet doen" zei? Heeft ze Amanda meer dan een jaar lang geestelijk kapot gemaakt? En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.
Dat mensen tegen Lieke zijn...oke. Maar als ze nu ineens gaan beweren dat ze erger is dan Brian, dan zijn die personen toch echt helemaal de weg kwijt...
En Lieke is oerstom als ze denkt dat dat van Amanda's kant oprecht is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat Lieke voor dat gesprek van vanacht al goed met Amandel omging.
Ze is zelfs nog erger. Bij Brian komt het fysieke uit frustraties. Zij probeert doelbewust karaktermoord te plegen ten voordele van zichzelf. Maanden was Huub goed genoeg. Hij mocht zelfs hoor kut uitwonen. Alles voor backup. Maanden heeft Huub geprobeert Jaap naar zich toe te trekken. Een Jaap die niets van Lieke moest. Zich aan haar ergerde en op een gegeven moment zelfs niet meer bij de internetshow wou hebben. Huub wou niet zonder haar. En nu denkt mevrouw alleeen nog maar aan zichzelf. Huub lijkt niets voor haar betekend te hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heb jij het programma de afgelopen anderhalf jaar wel gevolgt? Hoe vaak heeft Lieke fysiek geweld gebruikt in de villa? Heb je haar mensen zien aanranden? Heeft ze Nena geneukt achter een muurtje terwijl die duidelijk "niet doen" zei? Heeft ze Amanda meer dan een jaar lang geestelijk kapot gemaakt? En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.
Dat mensen tegen Lieke zijn...oke. Maar als ze nu ineens gaan beweren dat ze erger is dan Brian, dan zijn die personen toch echt helemaal de weg kwijt...
Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
2. Ik vind niet dat Lieke daar fout zat, ze is hem geen verantwoording schuldig.
Eens. Maar wat mij betreft mag zij door haar spelkeuze figuurlijk doodvallen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geheel volgens de spelregels van de gouden kooi.
Mike was op uitnodiging in dat hok. Het plan was om hem te helpen, nou.....dat hebben we gezien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef Guuskeee het volgende:
als het goed is (volgens de woorden van mikey zelf) is dit dus de laatste dag van de zwerver.
hij heeft ook echt helemaal niks toegevoegd in de kooi.
+1.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is zelfs nog erger. Bij Brian komt het fysieke uit frustraties. Zij probeert doelbewust karaktermoord te plegen ten voordele van zichzelf. Maanden was Huub goed genoeg. Hij mocht zelfs hoor kut uitwonen. Alles voor backup. Maanden heeft Huub geprobeert Jaap naar zich toe te trekken. Een Jaap die niets van Lieke moest. Zich aan haar ergerde en op een gegeven moment zelfs niet meer bij de internetshow wou hebben. Huub wou niet zonder haar. En nu denkt mevrouw alleeen nog maar aan zichzelf. Huub lijkt niets voor haar betekend te hebben.
Het is aan Huub te danken dat zij ook bij Jaap zit want zonder had ze het totaal niet gered. Alles gooit ze op de relatie en dat Huub liegt en bedriegt. Het is een vals ondankbaar wijf. Achterbakser en gemener dan Brian.
Oh ik weet wel wat je bedoelde hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef HoneyBunny het volgende:
want je begrijpt me denk ik niet helemaal goed;
...
Nogmaals ik deed die vergelijking ivm sneaky gedrag, niet met fysiek geweld.
Ik ben met je eens dat ze iemand weleens wat meer tegemoet mag komen, in het algemeen dan. Maar in het genoemde voorbeeld vind ik dat haar geen blaam treft, ja, het was misschien netter geweest maar verdient Huub dat wel? Ik had in die situatie ook vast gedacht: fock jou!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.
Je zou dit kunnen zien als een sterke overtuiging in haar eigen standpunten maar ik vind het steeds duidelijker dat ze gewoon niet wil horen wat iemand anders er werkelijk van vind
-die vreemde gasten waren vrienden van haar vriendin...met haar vriendin is ze meegegaan en ze kwamen erachter dat die jongens niets anders deden dan achter de pokertafel zitten dag en nacht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Even een samenvatting van de oprechte Lieke:
- Met haar baas op een hotelkamer waar zijn vrouw achterkomt (zoiets was het toch?)
- Met 2 vreemde gasten naar het buitenland en toen in de problemen raken omdat die gasten er blijkbar wat voo terugverwachten.
- PopiHuub wordt haar vriendje en mevrouw komt de kooi in
- DJ Quinten is hot, en DJ , dus we worden verliefd op Quinten
Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mike was op uitnodiging in dat hok. Het plan was om hem te helpen, nou.....dat hebben we gezien.
Een horloge van Brian en misschien een moblieltje van Amanda, tsjong jonge.
De FEBO moet zich rotschamen dat ze die man hebben laten proeven hoe het is om een huis en normaal eten te hebben en hem nu zomaar op straat schoppen en dit alleen maar omdat St. Brian een half jaar een keer aangegeven heeft dat het zo leuk zou zijn als er een zwerver in dat hok zou komen.
Juist, en daarom irriteer ik me zo aan haar. Het maakt niet uit wat er gebeurt, zij heeft in haar ogen ALTIJD juist gehandeld en de anderen zijn altijd fout. Dit is tijdens het verbreken met haar relatie met Huub erg duidelijk geworden imo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.
Je zou dit kunnen zien als een sterke overtuiging in haar eigen standpunten maar ik vind het steeds duidelijker dat ze gewoon niet wil horen wat iemand anders er werkelijk van vind
ook een mogelijkheid is dat lieke niet zo sterk in haar schoenen staat als ze doet voorkomen. het is heel logisch dat onzekere mensen juist heel zeker willen overkomen, om hun onzekerheid te verbergen. dat verklaart ook haar stugheid en blindheid voor andermans standpunten: zolang zij niet toegeeft blijft in haar hoofd het plaatje van de 'zekere lieke' overeind, en denkt ze dat andere haar ook als 'niet onzeker' zien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vertelde Mike vanochtend aan de ontbijttafel tegen José die het hier heel duidelijik niet mee eens was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Wat is er van waar dat Mikey aan Jaap heeft gevraagd of hij de hond wilt houden, zodat dat beest in ieder geval eten en een dak boven zijn hoofd heeft?
Tuurlijk wel Riri, je kan het! Lieke kan Brian ook prima verdragen na de trappen die hij haar heeft gegeven. Ze kan zelfs nog met hem knuffelen! Je voelt je daar vast keigoed!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef riri het volgende:
Ikzelf zou als ik in dat huis zou zitten Huub niet eens meer om mij heen kunnen dulden na alles wat hij geflikt heeft...nog een wonder van haar dat ze uberhaupt tegen hem spreekt,ik zou het niet kunnen
Tuurlijk. Dta is hoe Lieke over wil komen. Als het nette meisje, die erg sterk in haar schoenen staat. Dat wil iedereen daar eigenlijk toch. Het had alleen netter geweest als ze helemaal open kaart zou spelen. Speel de rol van Bitch dan, en doe het goed. Je kan niet niet beide rollen spelen. Of Bitch of Lieverdje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ook een mogelijkheid is dat lieke niet zo sterk in haar schoenen staat als ze doet voorkomen. het is heel logisch dat onzekere mensen juist heel zeker willen overkomen, om hun onzekerheid te verbergen. dat verklaart ook haar stugheid en blindheid voor andermans standpunten: zolang zij niet toegeeft blijft in haar hoofd het plaatje van de 'zekere lieke' overeind, en denkt ze dat andere haar ook als 'niet onzeker' zien.
Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".
Toen nu toe heeft ze elke dag alleen nog maar lopen zeiken over Huub. Mikey is alweer vergeten.
Ik zou dat nooit kunnen...jij?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Riri, je kan het! Lieke kan Brian ook prima verdragen na de trappen die hij haar heeft gegeven. Ze kan zelfs nog met hem knuffelen! Je voelt je daar vast keigoed!
Die heeft in dit jaar al lang zijn 10.000 euro opgerookt en gebruikt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef riri het volgende:
Huub...50 sigaretten per dag rookt hij...2 pakjes dus![]()
Hij is echt over een tijd kandidaat voor een hartinfarct....
Oh ja, en die spiegel met Huub zn verjaardag!! Was inderdaad heel lief van dr!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:32 schreef riri het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.
Ik weet niet wat Lieke met achter allemaal heeft geregeld...ze doet vaak dingen die anderen helemaal niet door hebben omdat ze er nooit veel ruchtbaarheid aan geeft...toen met de sinterklaascadeautjes heeft ze dat ook allemaal geregeld en voor eenieder een gedicht geschreven zonder dat ook maar iemand dat door heeft gehad.
das waarquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef riri het volgende:
[..]
Huub deed hetzelfde tegen Tilly
Bij Tilly lucht iedereen zijn of haar hart
Volgens mij spoorde ze hem laatst aan om sollicitatiebrieven te schrijven (en ik kreeg de indruk dat ze hem wel wilde helpen), maar Mikey ging er niet op in.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".
Toen nu toe heeft ze elke dag alleen nog maar lopen zeiken over Huub. Mikey is alweer vergeten.
Nou heb een soortgelijke situatie op mijn werk (om maar even heel persoonlijk te worden). Daar heeft iemand mij wat geflikt maar ik kan niet om diegene heen. Ik kan daar normaal tegen doen, heb het er niet meer over (want ik bn er dus wel echt klaar mee) alleen hij hoeft niet met zijn handjes aan mij te zitten. Ik zal hem dan ook niet meer als vriend zien/gebruiken!quote:
Huub heeft haar daarvoor vaak genoeg gewaarschuwd, hij doet er alles voor om tv te maken te winnen hoe je het noemen wilt, een relatie kwam daarbij op de tweede plaats. Hoe vaak heb je hem toen ze net in de villa zat en weer eens lekker zat te drammen niet horen zeggen om er een end aan te maken? Ze heeft dus vaak genoeg de kans gehad om de relatie te verbreken maar dt heeft ze niet gedaan, ik had allang vertrokken. En nu zeikt en zeurt ze liever over hoe slecht huub haar wel niet behandeld heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef riri het volgende:
Ikzelf zou als ik in dat huis zou zitten Huub niet eens meer om mij heen kunnen dulden na alles wat hij geflikt heeft...nog een wonder van haar dat ze uberhaupt tegen hem spreekt,ik zou het niet kunnen
Och wat maakt het uit hoe hij z`n leven kapot maakt. Maar geld is geen probleem daar. Als je kijkt naar de kappers-kosten voor Natasja en Amanda dan is die 10.000 euro van Huub nietsquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die heeft in dit jaar al lang zijn 10.000 euro opgerookt en gebruikt.
Sigaretten kosten toch 5 euro per pakje?
Is toch al minstens ¤ 3650,00 en dan de drank er nog bij, waar hij ook wel raad mee weet.
Daarbij krijgen de miljonairs royaal te eten,hebben ze personeel enz. enz. enz. enz.
Die ¤ 10.000,00 zijn dus al verteerd.
Dat denkt ze ook vast niet. Maar het gaat nu vooral om de wedstrijd tegen Huub. En the enemy of her enemy is her friend.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En Lieke is oerstom als ze denkt dat dat van Amanda's kant oprecht is.
Die spiegel was toch een idee van achter? Ik las dat ze hem later manchetknopen had gegeven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oh ja, en die spiegel met Huub zn verjaardag!! Was inderdaad heel lief van dr!
Kom op, het is een beeld wat je wilt scheppen naar de buitenwereld. Uiterlijke schijn heet dat. En dat is wat mij zo irriteerd!
Oh ja je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
De redactie heeft ons wel, waar zij ons hebben willen.
We praten voor 80% over Lieke, Huub en Jaap.
Amanda en Brain, blijven zo goed als buiten spel.
Ik had hetzelfde geven...nog een veel grotere spiegel...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kom op, het is een beeld wat je wilt scheppen naar de buitenwereld. Uiterlijke schijn heet dat. En dat is wat mij zo irriteerd!
Dan is het maar goed dat je er níet zit Ririquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef riri het volgende:
Precies. Nu zitten we al op het "Lieke is erger dan Brian" niveau. En over een maand gaan we waarschijnlijk naar het "Brian valt eigenlijk best wel mee" niveauquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Joh! Dat heb ik niet meegekregen! Dat is dan wel weer meselijk van dr. Jammer alleen dat ze zich voor dat spiegel-gebeuren heeft laten lenen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die spiegel was toch een idee van achter? Ik las dat ze hem later manchetknopen had gegeven.
Ik vind het nog niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Mike vanochtend aan de ontbijttafel tegen José die het hier heel duidelijik niet mee eens was.
Mike weg, hond weg.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Lijkt me wel een heel mooi plaatje om op het laatst Brain tegen Amanda te zien spelen.
Volgens mij, gaat het er dan niet zo zachtjes aan toe.
Brain vermoord Amanda. Gaat de bak in, dus niemand wint de Kooi.
Misschien is het wel zo dat Mikey helemaal niet aan een huisje en een baan geholpen wilt worden. Misschien is het zwerver zijn wel zijn eigen keuzen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij spoorde ze hem laatst aan om sollicitatiebrieven te schrijven (en ik kreeg de indruk dat ze hem wel wilde helpen), maar Mikey ging er niet op in.
Die hond is volgens mij al best wel oud. Ik weet niet hoe lang Mickey haar al heeft, maar vraag me af of je zo`n hond in haar nadagen dan ergens anders moet onderbrengen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het nog niet zo'n slecht idee.
En zodra Mikey zijn draai gevonden heeft, een huisje, een baan, dan de hond weer terug naar hem.
Dit is de koudste tijd van het jaar. En Mikey heeft zelfs dat bootje niet meer.
neeeje! over 1 maand is lieke eruit en is brian weer vijand #1quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Precies. Nu zitten we al op het "Lieke is erger dan Brian" niveau. En over een maand gaan we waarschijnlijk naar het "Brian valt eigenlijk best wel mee" niveau
Weer eens.... Lieke denkt dat we genoegen nemen met dat uiterlijke vertoon...zelf wil ik zien wie zij is. In acht maanden anderhalf gesprek waarin je kon zien wie Lieke is. Dat is belachelijk weinig. Mensen hebben een hekel aan Huub (begrijpelijk) maar die laat zichzelf wel zien. Zelf heb ik een hekel aan mensen die niet benaderbaar zijn en zichzelf afsluiten voor hun eigen gevoel. Daarbij hun gevoel maskeren ten koste van een ander.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Brian heeft z`n ware gezicht al vaak genoeg laten zien. Zonder pilletjes, off-camera momenten in het hokje, of het verbod aan bewoners om hem kwaad te maken zou ie allang iemand het ziekenhuis in geslagen hebben (of erger)... Brian is helemaal niet geschikt voor een "spel" dat DGK is was, hij heeft daar niet genoeg controle over zichzelf voor. Het is dus voorkomen belachelijk dat zo`n iemand naar de overwinning geloodst wordt...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:42 schreef riri het volgende:
![]()
Ik denk ook dat Brian op het laatst zijn ware gezicht niet meer kan verbergen...niet als alles straks op scherp staat...
Jammer genoeg heeft ze daar weinig over te zeggen als de miljonairs besluiten dat ze haar willen houden en het mag van achter, ze is toch maar gewoon hoofd huishouding?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Mike vanochtend aan de ontbijttafel tegen José die het hier heel duidelijik niet mee eens was.
Mike weg, hond weg.
Lieke gaat er niet uit, want dan heb je een padstelling in de villa van Huub&Jaap tegen Brian&Amanda en dan heb je een probleem aangezien Brian en Amanda geen TV willen maken (en dat ook niet hoeven), dan heb je 0 verhaal lijnen en ben je volledig afhangkelijk van gastspelers en eventueel een nieuwe bewoner.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:45 schreef Guuskeee het volgende:
neeeje! over 1 maand is lieke eruit en is brian weer vijand #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |