Natuurlijk besef ik dat, maar ik moet ook gewoon naar mn werk en om 7 uur op. Na 2 uur slapen op je werk verschijnen is rampzalig. Je hebt geen idee hoe ik me op dit moment voel.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat 's nacht doorlaten huilen moet je niet maar 2 dagen volhouden, maar minstens een week.
je kindje moet ook de tijd krijgen om aan de nieuwe situatie te wennen.
Ik had met mijn oudste altijd problemen met slapen, enis uiteindelijk na 2 weken onze poort stijf houden opgelost.
Je moet er wel tijd in investeren en niet verwachten dat het gelijk na 1 dag huilenn al werkt
Als ze inderdaad wilt drinken (wat ik dus probeer als ze wakker wordt) dan valt ze gewoon in slaap. Maar de afgelopen nachten gebint ze te huilen maar is gewoon niets goed.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:29 schreef p_iglet het volgende:
waarom niet op haar eigen slaapkamer proberen?
Of heeft ze die niet?
misschien wordt ze juist wel wakker/blijft ze wakker omdat ze ziet dat jij er bent?
Als ze op een andere plek slaapt dan kunnen jij en je man elkaar ook afwisselen met troosten, dan heb je allebei nog wat slaap.
Een week laten krijssen vind ik persoonlijk niet echt een kindvriendelijke optie. Maar ze valt ook niet na het voeden in slaap?
Ja, maar Priscil heeft echt de kamer van Jen nodig. Ze zit op het middelbaar onderwijs en heeft op dit moment een kamer waar geen bureau meer in past. Haar kamer is lang en smal, Jen dr kamer is meer vierkant.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:36 schreef k_i_m het volgende:
Nou, als ik nachten niet zou slapen zou die herfstvakantie mijn rug op kunnen!
Oh zo bedoel jequote:Op woensdag 17 september 2008 10:43 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar ik zou niet wachten tot een herfstvakantie, maar het eerstvolgende weekend de boel al omgooien.
Maar als je álles hebt geprobeerd P_iglet, wat moet je dan? Er zélf aan onderdoor gaan? Ook niet echt kindvriendelijk he?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:29 schreef p_iglet het volgende:
Een week laten krijssen vind ik persoonlijk niet echt een kindvriendelijke optie.
Bij kinderen heb je een verschil tussen huilen en huilen.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:47 schreef p_iglet het volgende:
Moonah, ik snap dat je soms geen andere optie hebt.
En om de 5 a 10 minuten wel gaan kijken vind ik dan ook weer wat anders.
De reactie van gebruikersnaam kwam op mij over als "laat je kind gewoon vanaf nu 's nachts maar in de steek, geen aandacht meer aan geven, en laat het maar 2 weken krijsen, dan geeft het vanzelf op".
Dat vind ik wel weer de aller uiterste versie van laten huilen, zoals het op mij overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |