hebben die mensen daar geen mobieltjes omdat het zo druk is voor die telefooncelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
wat druk
[ afbeelding ]
dus zijn maar op Leicester Square een pub ingedoken
Zij wilden allemaal bellen om die idiote uitslag van jou tegen te houden. Helaas nam je je telefoon niet op.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hebben die mensen daar geen mobieltjes omdat het zo druk is voor die telefooncel
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zij wilden allemaal bellen om die idiote uitslag van jou tegen te houden. Helaas nam je je telefoon niet op.
Nou, dan kunnen de gier of de kat toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef ruud_fr het volgende:
nee, oom agent weet niet dat ie gewonnen heeft denk ik
Hoezo moet ik nou weer? kleinpoesje heeft gewonnen, niet ik!?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen de gier of de kat toch?
Oeps. Zal eens minder gaan zuipen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoezo moet ik nou weer? kleinpoesje heeft gewonnen, niet ik!?
Dat je het verschil niet zien
Dat ie gaat trouwen? Nee, denk het niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
Die sukkel gaat trouwen, weet zijn aanstaande dit wel?
Als ie er voor 12 uur niet is, gaat ie op de bonquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat ie gaat trouwen? Nee, denk het niet.
Je hanteert de wapenstok?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie er voor 12 uur niet is, gaat ie op de bon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Beschouw
Hasselbaink: ''Verrek hé, speel jij ook bij Chelsea?''
quote:SCH
"Nee, ik trek niet weer aan je vinger"
quote:EnGCatjuh
Hasselbaink: "Hé, met die pose en die bling bling ben je net Bogarde!"
De opmaak is hier te vinden.quote:Waaghals
"Jij zou toch een meid meenemen voor deze spit roast?"
Dat dusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:22 schreef Beschouw het volgende:
Duidelijk dat sjimz nog weinig jury-ervaring heeft
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:22 schreef Beschouw het volgende:
Duidelijk dat sjimz nog weinig jury-ervaring heeft
Dan ligt het dus aan de fotoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond ze allemaal maar matig![]()
blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |