quote:-EnGCatjuh-
-Jol tegen Verbeek die voor de bank van Ajax staat: "Nee Gertjan, je bent niet de nieuwe coach van Ajax. Je hebt de verkeerde stropdas om."-
quote:-TheVulture-
-Verbeek: "Yo yo Jol, ik heb hier ijskoud spraakwater. je hebt een Nederlandstalige kater
door mn spraakwater, nou allemaal uit volle borst, spraakwater lest de dorst, punt."-
quote:-gebruikersnaam-
-Verbeek: 'Ik wil zo nog even langs de groenteboer, en zal voor jouw een 2 invullen bij de illegale TOTO-
De opmaak is hier te vinden.quote:-MaxPower-
-Jol: "Gertjan, nog één keer zo'n stinkbom naar de bank van Ajax gooien en je gaat naar de tribune!"-
weet ik. maar vond het toch leuk om nog onderschriftje te plaatsenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:55 schreef kleinzusje het volgende:![]()
geen wraak he
![]()
Je was bij tennis te laat![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
weet ik. maar vond het toch leuk om nog onderschriftje te plaatsen
De openingspost van het jaar.......quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef Beschouw het volgende:
EnGCatjuh, mijn complimenten voor je verhaal in het jubileumtopic. Klasse.
Mooi van je.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De openingspost van het jaar.......![]()
![]()
![]()
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Is er al iemand voor de standen gevonden? Anders wil ik wel een poging wagen om het bij te gaan houden.
Ik heb het in ieder geval al allemaal opgeteld, mocht Bayswater alsnog verder willen tellen dan is het geen probleem...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.![]()
Stel voor om nog ff op Bayswater te wachten. Die schijnt in Engeland te zitten.
Dan heb je een half miljoen posts... En weet je niet eens hoe je een plaatje moet posten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
'Fok-VBL bestaat 5 jaar. En ze vragen je een bijdrage te leveren.'
Heeft-ie geen tijd voor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan heb je een half miljoen posts... En weet je niet eens hoe je een plaatje moet posten?
misschien ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Misschien ook een idee voor jullie ( voor de OP/ wiki) in 2008 ?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:43 schreef Beschouw het volgende:
Jeetje, al drie Ajaxfoto's en die Engelsman maakt ook al het Ajaxteken.
Dat kanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:45 schreef ruud_fr het volgende:
misschien ook niet
quote:-kleinzusje-
-"Nee Frank, das niet je salaris maar de datum"-
quote:-TheVulture-
-De Boer: "Henny, kun jij effe helpen, dit lijkt wel spijkerschrift...."-
quote:-sjimz-
-Frank neemt samen met Henny aanmeldingen Boer zoekt vrouw door-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Blawh-
-Ja Frank, dat broekje was gemaakt voor Frank de Bleeckere, maar die had een andere maat en daarom hebben we er maar een Ajax logo opgedrukt en jou als stagair aangenomen. We moeten door al die miskopen toch op de kleintjes letten.-
quote:
je had die poedel liever zelf gehad dan?quote:
Ja. Dat mag helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij maakt hier iemand zijn debuut met de eerste plaats, in deze ronde dan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
He, terug dus. Naar je zin gehad in Engeland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |