quote:-EnGCatjuh-
-Jol tegen Verbeek die voor de bank van Ajax staat: "Nee Gertjan, je bent niet de nieuwe coach van Ajax. Je hebt de verkeerde stropdas om."-
quote:-TheVulture-
-Verbeek: "Yo yo Jol, ik heb hier ijskoud spraakwater. je hebt een Nederlandstalige kater
door mn spraakwater, nou allemaal uit volle borst, spraakwater lest de dorst, punt."-
quote:-gebruikersnaam-
-Verbeek: 'Ik wil zo nog even langs de groenteboer, en zal voor jouw een 2 invullen bij de illegale TOTO-
De opmaak is hier te vinden.quote:-MaxPower-
-Jol: "Gertjan, nog één keer zo'n stinkbom naar de bank van Ajax gooien en je gaat naar de tribune!"-
weet ik. maar vond het toch leuk om nog onderschriftje te plaatsenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:55 schreef kleinzusje het volgende:![]()
geen wraak he
![]()
Je was bij tennis te laat![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
weet ik. maar vond het toch leuk om nog onderschriftje te plaatsen
De openingspost van het jaar.......quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef Beschouw het volgende:
EnGCatjuh, mijn complimenten voor je verhaal in het jubileumtopic. Klasse.
Mooi van je.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De openingspost van het jaar.......![]()
![]()
![]()
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Is er al iemand voor de standen gevonden? Anders wil ik wel een poging wagen om het bij te gaan houden.
Ik heb het in ieder geval al allemaal opgeteld, mocht Bayswater alsnog verder willen tellen dan is het geen probleem...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.![]()
Stel voor om nog ff op Bayswater te wachten. Die schijnt in Engeland te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |