Je hebt gelijk. Die hele persconferentie was een poppenkast, ze hadden dringend behoefte aan jouw inspirerende woorden. Nu gaat het alsnog goed komenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:12 schreef Tism het volgende:
Dit hele evenement zomaar in de prullebak flikkeren is geen optie vind ik.
heb t opstaan. met tranen jah......quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen in het Sportjournaal (Ned. 3) een reactie van wat NL-ers.
ik kan er niet bij dat dit niet meer in t nieuws komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:47 schreef Meike26 het volgende:
Autosport & Studiosport is nooit een sterke combinatie geweest.
Boot is niet zo duur dacht ik eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Gerucht ging toch als dat de 2009 editie in Zuid-Amerika verreden zou worden, de kans dat dat gebeurd word alleen maar groter denk ik... Maar dan word het voor kleine teams onbetaalbaar... Naar Lissabon kun je nog rijden met je tereiwagen en je servceginaf... kost een paar druppels diesel, maar ok... Om nu die heel zooi op de boot te zetten?
Ik wist niet dat Bexk in 1992 al actief was met de truck. In 1992 heeft Perlini gewonnen, met een Perlini. En de edities daarna, met finish in Rusland door de Kamaz bende. Maar dit even terzijdequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, Volgens jaar Parijs-Peking dan maar?Die heft Hans Bekxckxkckxkc toch al eens gewonnen, zelfs nog met Brummetje?
iig half/begin jaren 90 deed ie goed mee in de topquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:49 schreef Alleskids het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Bexk in 1992 al actief was met de truck. In 1992 heeft Perlini gewonnen, met een Perlini. En de edities daarna, met finish in Rusland door de Kamaz bende. Maar dit even terzijde
Een Dakar in Zuid-Amerika is geen Dakar maar gewoon een totaal ander soort evenement ...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Gerucht ging toch als dat de 2009 editie in Zuid-Amerika verreden zou worden, de kans dat dat gebeurd word alleen maar groter denk ik... Maar dan word het voor kleine teams onbetaalbaar... Naar Lissabon kun je nog rijden met je tereiwagen en je servceginaf... kost een paar druppels diesel, maar ok... Om nu die heel zooi op de boot te zetten?
Volgens mij is dit niet waar. Bekx heeft het rally virus opgelopen met het sponseren van Erik Verhoef en is in '98 dakar gaan rijden met Brummeke. Twee jaar eeder heeft deze zelfde wagen Parijs-Peking gereden met de broers tijsterman en een Ginaf monteur.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iig half/begin jaren 90 deed ie goed mee in de top
Verrek ja, Tijsterman was dat!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:55 schreef Baan1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet waar. Bekx heeft het rally virus opgelopen met het sponseren van Erik Verhoef en is in '98 dakar gaan rijden met Brummeke. Twee jaar eeder heeft deze zelfde wagen Parijs-Peking gereden met de broers tijsterman en een Ginaf monteur.
http://www.ginaf.nl/index.php?id=63
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |