Ik heb bij een Rallye nog nooit een plan B gezien wat betreft de route hoor. De voorbereidingen gaan erg ver en laten niet toe van te voren voor de veiligheid ook een alternatief parcours uit te zetten met alle logistieke ondersteuning, veiligheidsvoorzieningen, verbindingen, vergunningen, visums etc etc.. Gaat simpelweg niet imo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:28 schreef ASroma het volgende:
[..]
er is heus wel een plan B anders is het wel een hele slechte organisatie
Ik doelde op de organisatie, voor kleinere teams zal dit veelal een nekslag zijn, de grotere teams overleven het wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, als jij nu in je eentje met de auto door Mauritanie wilt gaan, prima. Dat is avontuur. Je doet het immers bewust. De organisatie heeft verantwoordelijkheid over heel erg veel mensen. Als ze moeten gaan beslissen dat zij allemaal vogelvrij door de woestijn gaan, terwijl ze weten dat ze opgewacht worden door terroristen is dat FOUT. Het is kut, ik weet het.
En over dat financiële, daar denk jij duidelijk makkelijker over dan alle teams op dit moment
Ik heb nog een paar DVD's van 2007, hebben? Kan je doen alsof het 2008 isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de hufters![]()
![]()
![]()
Ik zou nu wel even goed willen vloeken, heb hier 11 maanden naar uit gekeken verdomme!
Ik denk het niet, de woestijn daar is het terrein van de locals. De organisatie kan daar geen voet aan de grond krijgen zoals zij dat kunnen. Als ze ergens op uit zijn (het overvallen dus) dan zal ze dat lukken, niet goedschiks dan kwaadschiks. De beschaving is daar niet zo ontwikkeld als hier, daar kijken ze niet op van een mensenleven meer of minder.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doelde op de organisatie, voor kleinere teams zal dit veelal een nekslag zijn, de grotere teams overleven het wel.
Dat zal wel verzekeringswerk worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:21 schreef -chefke- het volgende:
[..]
dat is inderdaad een ramp voor de teams sponsors zijn mega ontvreden natuurlijk geen reclame enzo op tv.
dat wordt/ is een ramp.
Omdat dat geen garantioe biedt tegen bv. stingers...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:24 schreef Oksel het volgende:
Jezus, wat een drama.
Waarom trekken ze niet als colonne door onveilige gebieden, met wat pantservoertuigen erbij?
Ik neem aan dat de organisatie volledig ingedekt is. Anders kunnen ze niet eens een Dakar organiseren met zo'n risico.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wow ik denk dat er flink wat schadeclaims gaan volgen!
-Teams
-Sponsors
-TV stations
![]()
Voornamelijk VW denk ik indd. Mitsu had 3-4 jaar terug een budget van 75 miljoen dat zal nu niet zo heel veel hoger liggen gezien de financiele situatie bij het moederbedrijf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Inderdaad. De organisatie zal volgens de regelementen wel gevrijwaard zijn van dit soort beslissingen, maar iemand zal de schade moeten betalen. Sommige teams lopen hier miljoenen (misschien wel honderden miljoenen, VW, Mitsubishi) schade op, en dat moet betaald worden. Hoe dat gaat gebeuren ben ik zeer benieuwd naar. Ik hoop op een aangepaste route later dit jaar.
Gratiesj?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar DVD's van 2007, hebben? Kan je doen alsof het 2008 is
De TV uitzendingen kunnen gewoon doorgaan hoor, die bevatten inhoudelijk toch niets, en laten geen beelden zien. Dat is alleen maar een uur geblaat over het prive leven van een monteur op een servicewagen ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
"ja dames en heren, dan gaan we nu voor de 18e keer deze maand dire kwartier kijken hoe Allard kalff een zandkasteel bouwt!"
Ja hee, ik ben sinterklaas nietquote:
Tegen verzendkosten?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De TV uitzendingen kunnen gewoon doorgaan hoor, die bevatten inhoudelijk toch niets, en laten geen beelden zien. Dat is alleen maar een uur geblaat over het prive leven van een monteur op een servicewagen ofzo.
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tegen verzendkosten?![]()
![]()
[..]hoe waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |