Ja, en dat noemen we Camel Trophyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een Dakar in Zuid-Amerika is geen Dakar maar gewoon een totaal ander soort evenement ...
Hopen voor hun dat ze een mogelijkheid tot afgelasting ergens hebben opgenomen in de kleine lettertjes van het sponsor contract?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat zou er trouwens gebeuren met alle kosten die de teams gemaakt hebben , sponsorcontracten , ed ? Als er maar geen faillissementen van komen ...
Waren dat niet Kees en Mieke Tijsterman dan? Met de Pajero?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:55 schreef Baan1980 het volgende:
de broers tijsterman
Nope, Kees en Willem Tijsterman. Deze laatste rijdt als navigator mee met Wuf van Ginkel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waren dat niet Kees en Mieke Tijsterman dan? Met de Pajero?
Silence!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:27 schreef Impry het volgende:
Mja, ik denk ook niet dat ze het zomaar door één briefje met "I kill you!" erop de hele boel zouden annuleren. Er zijn waarschijnlijk genoeg serieuze bedreigingen/bewijzen daarvoor binnengekomen.
Toch blijft het nog steeds erg raar... benieuwd hoe het volgend jaar gaat...
quote:LISSABON - Het M.A.N.-vrachtwagenteam van Hans Stacey uit Best lijdt door het niet-doorgaan van de Dakar-rally een schade van enkele miljoenen euro's. Dat zegt algemeen manager Fred van Putten van het team.
M.A.N. had in de aanloop naar de rally geïnvesteerd in een nieuwe wagen. Het team denkt er over nu medio dit jaar met de wagen deel te nemen aan de Transsiberië Rally, die loopt van Sint-Petersburg naar Peking.
M.A.N. is vastbesloten om volgend jaar weer deel te nemen aan de Dakar-rally, als die dan nog wordt georganiseerd.
nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:27 schreef Impry het volgende:
Mja, ik denk ook niet dat ze het zomaar door één briefje met "I kill you!" erop de hele boel zouden annuleren. Er zijn waarschijnlijk genoeg serieuze bedreigingen/bewijzen daarvoor binnengekomen.
Toch blijft het nog steeds erg raar... benieuwd hoe het volgend jaar gaat...
Geld voor digitale tv aan organisatie gaan eisenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:07 schreef stinkie het volgende:
Och, eigenlijk valt het nog wel mee, RTL zorgt de komende 2 weken gewoon voor hun dagelijkse reclametijd hoor
En dat is nog het ergste van alles, ik heb speciaal digitale tv genomen om dit jaar dakar op eurosport te kunnen volgen
Misschien moet men maar eens uitwijken naar Zuidelijk afrika. Door Botwana ed , met etappes in de Kalahari woestijn ...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:05 schreef Alleskids het volgende:
Als dit al een rally kan tegenhouden, dan is er volgend jaar helemaal geen rally meer mogelijk in Afrika. Marokko zou nog kunnen, maar er isook dreiging. Algerije is helemaal onveiligmet de GIA terroristen. Tunesie en Libya kunnen weer wel, maar Tsjaad is gevaarlijk, in Egypte lopen die gekken rond.
Start in Hongarije, door Servia, Italie, oversteek Libye, Tunesie en dan met z'n allen in het vliegtuig naar Senegal, rondje Sengeal en dan finish in Dakar.
Maar de echte Dakar is hiermee begraven, dat is wel duidelijk.
R.I.P. Le Dakar snif
pak er het extra abbo voor BabyTV bijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:07 schreef stinkie het volgende:
Och, eigenlijk valt het nog wel mee, RTL zorgt de komende 2 weken gewoon voor hun dagelijkse reclametijd hoor
En dat is nog het ergste van alles, ik heb speciaal digitale tv genomen om dit jaar dakar op eurosport te kunnen volgen
Opvoed TV, daar heeft papa ook nog wat aanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
pak er het extra abbo voor BabyTV bijEn over een jaar is Sasha verslaafd aan Dora & Diego op NickJr.
Dat afblazen is er hoofdzakelijk gekomen omdat de verzekering van de Dakar zich teruggetrokken heeft natuurlijk ... De organisatie kon dan gewoon geen kant meer op behalve afgelasten...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef bleiblei het volgende:
Lijkt mij dat de Dakar niet zomaar afgelast wordt.
Die geruchten dat er terrorisme dreiging is lijkt me gezien het geld dat er in de Dakar omgaat eerder een gevalletje "we hebben bewijs dat ze de tent opblazen, we weten alleen niet waar dus we kappen de tent af".
Dakar is niet echt een evenement voor en door mietjes, dus dat afblazen doen ze absoluut niet zomaar.
Wat er dan ook gebeurd. Of dit nu met terrorisme te maken heeft of niet. De organisatie draait er dan inderdaad voor op... En dat is voor ze nog erger dan aflasten. Want er is echt geen Dakar de laatste jaren geweest waar geen schade claims van zijn binnen gekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat afblazen is er hoofdzakelijk gekomen omdat de verzekering van de Dakar zich teruggetrokken heeft natuurlijk ... De organisatie kon dan gewoon geen kant meer op behalve afgelasten...
Hustler TV!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:07 schreef stinkie het volgende:
Matzwarte spuitbussen helpen niet tegen bermbommen die met gsm's, infrarood meuk etc. tot ontploffing gebracht wordenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:29 schreef Geqxon het volgende:
Bang zijn voor terroristen. Jammer, want dat is nou net wat onze getinte vrienden willen bereiken, angst inboezemen.
Ik had het veel toffer gevonden als onze Dakar vrienden de spuitbussen mat-zwart uit de garage hadden gehaald, om vervolgens Mad-Max style met mini-guns op de motorkap de woestijn door te gaan crossen. Eat that, terrorist fucks.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |