't Is misschien niet goed, maar je overleeft het vast wel (denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kan nooit goed voor je zijn, in fruitsap zitten niet alle bouwstoffen die dagelijks nodig hebt.
She, ken je die site van een vast-sap-fabrikant met tientallen foto's van de ranzige shit die hun klanten tijdens zo'n vast-kuurtje ineens uitpoepen? Allemaal vieze lange rubberachtige baggerslierten, echt waanzinnig goor. Omdat ik zoiets zelf goddank nog nooit in de pot heb aangetroffen, vemoed ik toch dat zo'n kuurtje dingen bij je losmaakt die anders gezellig jarenlang in je darmen blijven hangen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
De meest krankzinnige onzin die er is.
Gaat in het rijtje klysma's , ontslakken en detoxen.
Het is bullshit en het helpt je lichaam geen reet. Saillant detail is ook dat je lichaam er niet schoner van wordt.
Is dat niet gewoon wat er overblijft van sap als je het verteert?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:19 schreef dvr het volgende:
[..]
She, ken je die site van een vast-sap-fabrikant met tientallen foto's van de ranzige shit die hun klanten tijdens zo'n vast-kuurtje ineens uitpoepen? Allemaal vieze lange rubberachtige baggerslierten, echt waanzinnig goor. Omdat ik zoiets zelf goddank nog nooit in de pot heb aangetroffen, vemoed ik toch dat zo'n kuurtje dingen bij je losmaakt die anders gezellig jarenlang in je darmen blijven hangen.
Hier de link voor de liefhebbers, maar geloof me, je wordt er niet blij van: |-b
Goed voor je figuur is normaal eten en bewegen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:48 schreef Zakje het volgende:
Ik doe het elke 3-4 maanden een weekje. Alleen groente en fruitsap , water, thee en een centrum pil. Het is echt geen pretje en zeker de eerste paar keren echt afzien, maar het is wel goed voor je figuur.
Totale onzin, dat soort zeewiershit zit echt niet in je darmen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:19 schreef dvr het volgende:
[..]
She, ken je die site van een vast-sap-fabrikant met tientallen foto's van de ranzige shit die hun klanten tijdens zo'n vast-kuurtje ineens uitpoepen? Allemaal vieze lange rubberachtige baggerslierten, echt waanzinnig goor. Omdat ik zoiets zelf goddank nog nooit in de pot heb aangetroffen, vemoed ik toch dat zo'n kuurtje dingen bij je losmaakt die anders gezellig jarenlang in je darmen blijven hangen.
Hier de link voor de liefhebbers, maar geloof me, je wordt er niet blij van: |-b
Ik ken het en het is simpelweg niet gezond.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:19 schreef dvr het volgende:
[..]
Klopt volledig, volgens mijn internist is vezelrijk voedsel het enige wat goed voor je darmen is. Je darmen moeten continu bezig zijn, van vastenkuren worden ze lui met alle problemen van dien. Het is onzin om te denken dat er rotzooi in je darmen jaren vast blijft zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ken het en het is simpelweg niet gezond.
Ons spijsverteringsstelsel zit behoorlijk ingenieus in elkaar; zelfs knikkers verlaten je darmen als je deze inslikt.
Die gore drap die je ziet is niets meer dan de zooi die de sap/kruidenmengels veroorzaken.
Het heeft echt geen toegevoegde waarde en is bovendien riskant voor bepaalde groepen.
Haha ja dat heb ik ook gezien.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik zag een aflevering van Oprah met die dr. Oz die regelmatig bij haar te gast is in de show. Die vertelde dat ze de aanwezigheid van giftige stoffen in het lichaam van een groep meiden hadden opgemeten. De helft van die meiden ging vervolgens een week sapvasten, de andere helft at relatief gewoon. Na die kuur maten ze opnieuw de aanwezigheid van giftige stoffen op. Resultaat: geen enkel verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |