quote:Op zondag 6 januari 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
Co Adriaanse is nooit in Spanje trainer geweest.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:20 schreef tong80 het volgende:
Van Hanegem speelde alleen het WK-74 de rest ook het WL-78 ?
Edwards, die leeft niet meer.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie hoort er niet thuis in dit rijtje?
Duncan Edwards, Dennis Bergkamp, Gianfranco Zola of Alan Shearer?
Tja, het klopt wel, maar dat bedoelde ik nietquote:
Ook dat bedoelde ik niet, maar het was wel een verkiezingquote:Op zondag 6 januari 2008 20:33 schreef Beschouw het volgende:
Geen voetballer vh jaar in Engeland?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:41 schreef fanneke het volgende:
Ze waren beste speler in de historie van een Premier League club. Behalve Bergkamp.
Rob Rensenbrink won nooit het Wk voor clubteamsquote:Op zondag 6 januari 2008 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Wie hoort er niet in dit rijtje?
Piet Keizer, Johan Cruijff, Johnny Rep, Rinus Israel, Ruud Krol en Rob Rensenbrink?
Klopt, maar dat zoek ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rob Rensenbrink won nooit het Wk voor clubteams
Hohnnie Rep is niet geboren in Amsterdamquote:Op zondag 6 januari 2008 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Wie hoort er niet in dit rijtje?
Piet Keizer, Johan Cruijff, Johnny Rep, Rinus Israel, Ruud Krol en Rob Rensenbrink?
Net of ik die kenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
Forster heeft ook een jongere broer hoor die een bekende voetballer was
Volgens mij ook interlanfs gespeeldquote:Op zondag 6 januari 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
Forster heeft ook een jongere broer hoor die een bekende voetballer was
Ik reken hem goed.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Laudrup heeft een twee zoons in het betaalde voetbal en heeft een vader uit het betaalde voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |