abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55946604
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris krijgt helemaal geen hoestdrankje. Dat bestaat er helaas niet voor baby's onder de 6 maanden.. (zou ook bijvoeding zijn). We hebben wel tussikind (VSM) gehaald. Maar dat is homeopatisch. Geen idee of dat nou iets doet. Voor de rest is het uitzieken, zoals een gewone verkoudheid.

Volgende keer op het CB zouden ze me het groentehapjes/fruithapjes/opvolgmelk verhaal gaan vertellen.. Alleen nu vanaf 5,5 maand alvast wat groente introduceren (25 januari). Zodat we vanaf 6 maand de hoeveelheid groter kunnen maken. Ik denk dat de flessen vanzelf wat opschuiven als er ander eten tussendoor komt?
Ah geen hoestdrankje dus? Heb ik dan denk ik verkeerd begrepen Nou ja dan maar zien hoe het met de hoest van Linde gaat lopen. We moeten hier pas op 19 februari weer naar het cb. Misschien ga ik ze anders in de tussentijd maar eens bellen met mijn vragen over hapjes enzo. Of ik kijk gewoon nog even aan hoe het gaat (word soms namelijk nogal onzeker van dingen vragen bij het cb aangezien ik dan vast alles net weer niet goed doe ofzo...)

Morgen ga ik de courgette met rijstebloemhap maken uit Opperdepop. Krijgt ze weer wat variatie na een weekje wortelhap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')